- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Lol, dat lijkt me wel. Eerst 19 BW squats en dan in één keer naar de 9x70 kg!Ja, daar kan ik wel eens wat systeem in gaan brengen![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol, dat lijkt me wel. Eerst 19 BW squats en dan in één keer naar de 9x70 kg!Ja, daar kan ik wel eens wat systeem in gaan brengen![]()

Ben altijd wat lui geweest met platen wisselen, maar dat gaat wel een stuk vlotter met die nieuwe stang met klemveerLol, dat lijkt me wel. Eerst 19 BW squats en dan in één keer naar de 9x70 kg!![]()

Ik zit te denken aan het HML systeem van onze garage warrior, daar hoor ik goeie ervaringen
over, al zet niemand het consequent door, geloof ik![]()

Ik zit te
denken aan het HML systeem van onze garage warrior, daar hoor ik goeie ervaringen
over, al zet niemand het consequent door, geloof ik![]()
yup, en die blijft dat nog wel een tijdje doen ookNee, dan doe ik @droopyy te kort. Die houdt dit schema al een tijdje vol.
Geniet ervan!!Het is deze week niet meer van trainen gekomen, alleen een beetje schouder oefeningen. Vanaf morgen weekje naar Spanje en dan gaan we weer serieus beginnen
![]()

Ha ha, zeker. Dat viel me idd nog mee.hey, de vakantie man is terug
lekker gegeten en gedronken en dan toch nog lichter terugkomen, dat doe je goed![]()
Vandaag alleen cardio:
hardlopen: 450 kC, 6.1 km incl. 12 sprintjes van 50 stappen. Warm![]()

Ja, hoe is het mogelijk.

Inderdaad, nog altijd koel en buiig daar

Day 1 % sets reps kg
Squat WU 15x BW, 10x 45, 8x 70
Heavy Squat 70 4 6 85
Bench WU 12x 22, 8x 40
Medium Bench 65 3 6 60
Deadlift WU 8x 60
Medium Deadlift 60 3 6 85
EZ-bar curls 3 8 28.5
lat pulldown 3 8 ro