- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laten we het hopenAye, Neetje gaat aan een serieus krachtprogramma beginnen: tijd voor nieuwe gains!![]()

Dank U

thanx
Wist niet waar die eerste G voor stond, en het is voor oudere lifters dacht ik

dus: Garage garage warriors

Het is altijd nog minder dan de pull up. Maar zal het eens met een andere kleur proberenrood is wel pittig neet, ik vind latpulldown nou juist een oefening om niet te gek zwaar te doen, dan is ie ook lekker voor je schouders/schouderbladen

denk aan de heavy-medium-light manierHet is altijd nog minder dan de pull up. Maar zal het eens met een andere kleur proberen![]()
Goed punt. Ik had er nog niet aan gedacht om het ook in de assistance te laten doorwerken.denk aan de heavy-medium-light manier
dan zijn je pullups(eventueel verzwaard) je heavy workout, en je latpulldown je medium of light workout
Ik ben vet zat (over mijn gewenste max van 14-15%) dus ik ga zeker niet bulken. Wel ga ik cardio opvoeren bij gelijk eetpatroon. Als ik dan niet het optimale uit krachtgains haal, dan is dat maar zo.En hoe zit het met de voeding Neet ? Bulk of cut je nu ? Als je wil omhoog gaan in gewichten moet je toch voldoende eten...
Just a ??
HerkenbaarIk ben vet zat (over mijn gewenste max van 14-15%) dus ik ga zeker niet bulken. Wel ga ik cardio opvoeren bij gelijk eetpatroon. Als ik dan niet het optimale uit krachtgains haal, dan is dat maar zo.

Eerste week van het H-M-L schema, aka Geriatric Garage Warrior
Week 1
Code:Day 1 % sets reps kg Squat WU 15x BW, 10x 45, 8x 70 Heavy Squat 70 4 6 85 Bench WU 12x 22, 8x 40 Medium Bench 65 3 6 60 Deadlift WU 8x 60 Medium Deadlift 60 3 6 85 EZ-bar curls 3 8 28.5 lat pulldown 3 8 ro
Het leven moet wel leuk blijven ...

Tja, en op SS, Texas Method en tig andere schema's met een flinke basis van compound exercises en wat extra isolations. Dit zou optimaal zijn voor mensen die niet meer iedere week kunnen verhogen in gewicht en wat meer herstel nodig hebben.Lijkt een beetje op een 5x5 schema zo (qua oefeningen, niet reps uiteraard). Is dat ook de basis van HML?
Day 2 % sets reps kg
Squat WU 15x BW, 10x 45
Light Squat 60 2 6 72.5
OH Press WU 10x 12kg DB
OH Press 70 4 6 37.5
Barbell Rows 4 8 50
triceps xtensions 4 8 28.5
AB-wheel rollout 4 11 BW