XXL Nutrition

Diverse trainingen

Succes Neet!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.482
Good luck! :thumb:

goed programma neet :thumbup:
geriatric ook :D

• #7.485
haha good thinking, maar de g staat voor garage :)

• #7.487
T'is dat niemand het vraagt: maar de lat pulldown is met een dubbel rood elastiek om mijn pullup bar. Weet niet het aantal kilo's trekkracht maar ik sleur mezelf haast van het bankje af :p

neej, garage gym warriors :mad:

rood is wel pittig neet, ik vind latpulldown nou juist een oefening om niet te gek zwaar te doen, dan is ie ook lekker voor je schouders/schouderbladen

• #7.491
rood is wel pittig neet, ik vind latpulldown nou juist een oefening om niet te gek zwaar te doen, dan is ie ook lekker voor je schouders/schouderbladen
Het is altijd nog minder dan de pull up. Maar zal het eens met een andere kleur proberen :)

Het is altijd nog minder dan de pull up. Maar zal het eens met een andere kleur proberen :)
denk aan de heavy-medium-light manier
dan zijn je pullups(eventueel verzwaard) je heavy workout, en je latpulldown je medium of light workout

• #7.493
denk aan de heavy-medium-light manier
dan zijn je pullups(eventueel verzwaard) je heavy workout, en je latpulldown je medium of light workout
Goed punt. Ik had er nog niet aan gedacht om het ook in de assistance te laten doorwerken.

En hoe zit het met de voeding Neet ? Bulk of cut je nu ? Als je wil omhoog gaan in gewichten moet je toch voldoende eten...
Just a ??

• #7.495
En hoe zit het met de voeding Neet ? Bulk of cut je nu ? Als je wil omhoog gaan in gewichten moet je toch voldoende eten...
Just a ??
Ik ben vet zat (over mijn gewenste max van 14-15%) dus ik ga zeker niet bulken. Wel ga ik cardio opvoeren bij gelijk eetpatroon. Als ik dan niet het optimale uit krachtgains haal, dan is dat maar zo.

Eerste week van het H-M-L schema, aka Geriatric Garage Warrior

Week 1
Code:
Day 1           %       sets    reps    kg
Squat WU                15x BW, 10x 45, 8x 70
Heavy Squat     70      4       6       85

Bench WU                12x 22, 8x 40
Medium Bench    65      3       6       60

Deadlift WU             8x 60
Medium Deadlift 60      3       6       85

EZ-bar curls            3       8       28.5

lat pulldown            3       8       ro

Lijkt een beetje op een 5x5 schema zo (qua oefeningen, niet reps uiteraard). Is dat ook de basis van HML?

• #7.498
Het leven moet wel leuk blijven ... :klink: :eating:
Lijkt een beetje op een 5x5 schema zo (qua oefeningen, niet reps uiteraard). Is dat ook de basis van HML?
Tja, en op SS, Texas Method en tig andere schema's met een flinke basis van compound exercises en wat extra isolations. Dit zou optimaal zijn voor mensen die niet meer iedere week kunnen verhogen in gewicht en wat meer herstel nodig hebben.

• #7.499
Week 1 GGW
Code:
Day 2           %       sets    reps    kg
Squat WU                15x BW, 10x 45
Light Squat     60      2       6       72.5

OH Press WU             10x 12kg DB
OH Press        70      4       6       37.5

Barbell Rows            4       8       50

triceps xtensions       4       8       28.5

AB-wheel rollout        4       11      BW

Opm: precies 60 min.
Niet al te zware dag.
Barbell Rows zijn met bijna horizontale rug, zonder terugleggen (geen Penlay)
triceps xtensions zijn lying behind the head skull crushers, of hoe wil je het noemen :)
AB-wheel rollout is vanaf de tenen

• #7.500
Cardio gedaan:
400 kCal: klein stukje fietsen en 4 km hardlopen met 12 sprintjes.

Terug
Naar boven