AndroidHealthClinic

Diverse trainingen

Wel goed geblokt met DL?
Wat was er gebeurd?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.702
Wel goed geblokt met DL?
Wat was er gebeurd?
Beetje onduidelijk, ik denk een klein spiertje verrekt. Met blokken bedoel je bracen van de core denk ik? Dat zou wel eens kunnen, maar zoiets doe je niet expres :o
Kan er natuurlijk op wachten dat alles daar omheen ook stijf wordt, dat is vaak bij rug problemen :(

Geen paniek, Neet. Gewoon blijven bewegen en desnoods alleen licht squaten en deadliften deze week met meer reps. Na een week zou alles wel weer OK moeten zijn. :)

Ja idd het overkomt je gewoon een keer....goed de spanning opbouwen bij de lift off...dus niet te snel

• #7.707
Geen paniek, Neet. Gewoon blijven bewegen en desnoods alleen licht squaten en deadliften deze week met meer reps. Na een week zou alles wel weer OK moeten zijn. :)

Ja idd het overkomt je gewoon een keer....goed de spanning opbouwen bij de lift off...dus niet te snel

dit klopt wel denk ik, misschien dat het wat langer is dan een week, want :oud:
Er is ook geen paniek, maar ik baal wel. Ik loop nu als een ouwe vent en dat was een paar weken terug ook al eens.
Even 'uithangen' in het dip rek voelt wel lekker. :)

• #7.708
Heel vervelende nacht gehad, ergens in de nacht kon ik op geen enkele manier meer fatsoenlijk liggen, alles verkrampt :mad:
Op een gegeven moment ging het op mijn buik met 1 opgetrokken been, maar zo kan ik niet slapen.... enfin later ben ik nog wel in slapp gevallen.

Nu iets beter, maar ben nog niet vrolijk :(

• #7.710
  • #7.712
net een klein wandelingetje gedaan, gaat al wat beter :)

Paar pilsjes wil ook nog wel eens helpen om de verkramping tegen te gaan :)

• #7.714
  • #7.715
Het gaat nu hard de goeie kant op, slapen is prima. Wel een beetje stijf nog.
Vandaag een beetje knee raises, elastiek pull-down en push-ups gedaan, en wandelen tussen de middag. Ga kijken of hardlopen morgenavond al weer wil, en daarna zien we het wel....

Het gaat nu hard de goeie kant op, slapen is prima. Wel een beetje stijf nog.
Vandaag een beetje knee raises, elastiek pull-down en push-ups gedaan, en wandelen tussen de middag. Ga kijken of hardlopen morgenavond al weer wil, en daarna zien we het wel....
mooi zo, nog een beetje die stijfheid eruit, en dan gaat ie weer
fietsen is ook super voor je rug trouwens, en dan daarna een paar pilsjes

Boven op de berg...en dan een rateler.....slurppppp. :zuip:..ahhhhhhhhhhhh!!!!

Terug
Naar boven