- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje onduidelijk, ik denk een klein spiertje verrekt. Met blokken bedoel je bracen van de core denk ik? Dat zou wel eens kunnen, maar zoiets doe je niet expres

dit klopt wel denk ik, misschien dat het wat langer is dan een week, wantGeen paniek, Neet. Gewoon blijven bewegen en desnoods alleen licht squaten en deadliften deze week met meer reps. Na een week zou alles wel weer OK moeten zijn.![]()

Misschien, maar ik denk van niet. Wel als je helemaal niks doet, dan ben je verder van huis.dit klopt wel denk ik, misschien dat het wat langer is dan een week, want![]()
Geen paniek, Neet. Gewoon blijven bewegen en desnoods alleen licht squaten en deadliften deze week met meer reps. Na een week zou alles wel weer OK moeten zijn.![]()
Ja idd het overkomt je gewoon een keer....goed de spanning opbouwen bij de lift off...dus niet te snel
Er is ook geen paniek, maar ik baal wel. Ik loop nu als een ouwe vent en dat was een paar weken terug ook al eens.dit klopt wel denk ik, misschien dat het wat langer is dan een week, want![]()

Thanks, ik heb ook een balletje mee naar mijn werk, ga straks even tegen de muur rollen ....Oei, snel weer beter Neet !
Even voorzichtig de katten stretch doen, kan helpen verlichten...
Bekijk bijlage lb00001_d---cat-stretch.jpg
Thanks, ik heb ook een balletje mee naar mijn werk, ga straks even tegen de muur rollen ....

Van alle tips is dit wel de meest aanlokkelijkePaar pilsjes wil ook nog wel eens helpen om de verkramping tegen te gaan![]()

mooi zo, nog een beetje die stijfheid eruit, en dan gaat ie weerHet gaat nu hard de goeie kant op, slapen is prima. Wel een beetje stijf nog.
Vandaag een beetje knee raises, elastiek pull-down en push-ups gedaan, en wandelen tussen de middag. Ga kijken of hardlopen morgenavond al weer wil, en daarna zien we het wel....
Klinkt als een plan voor de vrijdagavondmooi zo, nog een beetje die stijfheid eruit, en dan gaat ie weer
fietsen is ook super voor je rug trouwens, en dan daarna een paar pilsjes

We hebben hier geen bergen, ja een ex vuilnisbelt met een skibaan eropBoven op de berg...en dan een rateler.....slurppppp...ahhhhhhhhhhhh!!!!

Rutbeek?We hebben hier geen bergen, ja een ex vuilnisbelt met een skibaan erop![]()