joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja ik wil verderMooie training!
Goed dat je wel voorzichtig blijft met de pendlay row. Maar je wil ook verder he.
Nou op naar de 100 kg hiptrust dan maar he!!![]()

Mooie verhoging op de squat! Nog steeds prima te doen die 8 reps? Anders kun je weer verhogen
Gaat lekker zo verder!

Je bent zo jong als dat je je voeltDoe het rustig aan omhoog, de uitdaging zit meer in het 3x/week denk ik. Ben ook geen 40 meer
Er lijkt wel iets meer vorm in de dijen te komen, en ik tikte warm+aangespannen bijna de 60 cm aan vanavond.

Week 2 Dag 2 benen-vaak-train periode
Cardio: fietsen/joggen/fietsen 30 min, 277 kCal
di benen+rug+biceps+billen
Barbell Squat 1x10 58kg; 4x8 85.5 kg
Pendlay Row 4x8 38.0 kg vanwege blessure
Bulgarian split sq 4x8 L+R 28kg
DB Biceps Curls 5x (10-9-7-6-6) 15 kg
Hip thrusts 4x8 58 kg
Lying Batwings 5x9 15 kg
Opm: Pendlay row toch maar voorzichtig door de blessure heen getrained met laag gewicht, het duurt nu wel lang genoeg.
Hip thrusts: 10 kg erop: Marvin here I come (en Nicky over een paar maanden kom ik ook wel in jouw buurt).

Ik ben vanavond aan de beurt met de beentjes
Heb je niet teveel spierpijn als je zo vaak benen doet?
mooi dan pakken we samen de 100 in brunssum
lekkere train neetje!!
Hey Reneetje niet te snel met die benen van je he. Denk aan mijn psyche.
Tuurlijk wel. Dit is geen bevlieging van je en je gaat lekker door, toch!Jou haal ik toch nooit in (probeer ik ook niet...). Ik vond alleen een beetje extra aandacht voor de beentjes wel eens nodig. En welkom, Jordi!

Shit! overheen gelezen!!Opm: Pendlay row toch maar voorzichtig door de blessure heen getrained met laag gewicht, het duurt nu wel lang genoeg.
Hip thrusts: 10 kg erop: Marvin here I come (en Nicky over een paar maanden kom ik ook wel in jouw buurt).
Ik leg er morgen wel 70kg op...
Jou haal ik toch nooit in (probeer ik ook niet...). Ik vond alleen een beetje extra aandacht voor de beentjes wel eens nodig.
En welkom, Jordi!
Shit! overheen gelezen!!Ik leg er morgen wel 70kg op...
![]()

Tuurlijk wel. Dit is geen bevlieging van je en je gaat lekker door, toch!![]()