MuscleMeat

Diverse trainingen

• Topic Starter Topic Starter

Ts..ts..ts... :p

Toevallig flink gelopen met een rugzak 2 dagen, dus die calorieen zijn vertikaal verbrand ;)

---------- Toegevoegd om 16:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ----------

Week 2 Dag 4 benen-vaak-train periode

di rug+triceps+billen

Clean Deadlift 1x3 80.5 kg; 5x3 100.5 kg
Triceps kickback 6x6 L+R 15 kg
DB One Arm Row 4x8 L+R 31.5 kg
Tricep extensions 1x12 2x4.5 kg; 5x6 1x28 kg
Hip thrusts 4x8 68 kg

Opm: het gaat geloof ik langzaam beter met de linker schouder/lat..... Ik ben vandaag met een lichte cut begonnen, voorlopig alleen nog wat naar beneden met koolhydraten.

Straks nog een stukje cardio: fietsen 40 min, 430 kCal ongeveer.

Goeie training en succes met je cut! :)

Een lichte cut..

welcome, join the club! voor je het weet ben je year round aan het cutten op ~1200 calorieën =$

430kcal burnen met fietsen lekker, ben benieuwd hoe het je afgaat, hopelijk is je schouder/lat straks weer helemaal beter.

Allemaal aan het cutten :)
Welkom bij de club

Goeie training en succes met je cut! :)

Een lichte cut..

welcome, join the club! voor je het weet ben je year round aan het cutten op ~1200 calorieën =$

430kcal burnen met fietsen lekker, ben benieuwd hoe het je afgaat, hopelijk is je schouder/lat straks weer helemaal beter.

Allemaal aan het cutten :)
Welkom bij de club

Thanks. Maar niks all-year cutten voor mij hoor!
Ik sta nu 1130 kCal in de min, maar had al met een maat afgesproken om naar cafe te gaan.... kijken waar het schip strandt ;)

Ha ha, ga je nu ook al aan bedroom coaching doen ;)

Thanks. Maar niks all-year cutten voor mij hoor!
Ik sta nu 1130 kCal in de min, maar had al met een maat afgesproken om naar cafe te gaan.... kijken waar het schip strandt ;)

Ha ha, ga je nu ook al aan bedroom coaching doen ;)
scary thought hoor, Nicky in je bedroom :p

Mooie training weer! Lekkere deadlifts ook :)

Cutten?

Dis gonna be good..

Succes met de cut..!
.. Zegt deze dame die op het moment nog mag genieten van 2800 schandalige calorieën :o

Mooie training en succes met de cut!
me forever bulking... :sad:

Succes met de cut..!
.. Zegt deze dame die op het moment nog mag genieten van 2800 schandalige calorieën :o

Mooie training en succes met de cut!
me forever bulking... :sad:

Was het leven maar één grote bulk :(

Pfff... het is nu al misgegaan :(
Was iemand jarig en omdat ik laat was had hij 2 verschillende stukjes taart op mijn buro gezet, wat moet je dan?
Vanavond met ons wijnclubje heerlijke wijnen gedronken en daar waren ook weer verrot lekkere hapjes (zelfgemaakte brocolli taart met camenbert en cashew noten oa), het was overmacht ;)
Ik had mijn eten van de dag uitgerekend op -600 kCal, maar met dit erbij was het weer zwaar in de plus :(

:roflol:
Zeer herkenbaar!
Al moet ik trouwens zeggen dat ik me in de cut stukken beter aan mijn schema kan houden dan in de bulk. Wat misschien vrij raar klinkt eigenlijk :P

RIP sociaal leven anders geen cut :D

Zeer herkenbaar!
Al moet ik trouwens zeggen dat ik me in de cut stukken beter aan mijn schema kan houden dan in de bulk. Wat misschien vrij raar klinkt eigenlijk :P

+1, heb ik ook.

ik ga zelf ook een zwaar weekend tegemoet. zaterdag me eigen verjaardag en me zus viert der verjaardag zondag :(

Was het leven maar één grote bulk :(
True story! De hele dag mijn snavel volduwen met alles waar ik zin in heb..."HEAVEN"!:o

---------- Toegevoegd om 08:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:36 ----------

Zeer herkenbaar!
+1. Onder het mom van: Ik zit toch al in een surplus..

Terug
Naar boven