XXL Nutrition

Diverse trainingen

Respect dat je die FSQ's gewoon doorzet:D:D

Lkkre train, als je fsq goed voelt kan je later altijd nog opbouwen met weights.

fijn dat die straps werken voor je
Gewicht komt vanzelf wel, dat boeit nu niet, eerst de mobilty.

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er weer lekker uit René!
En ach.. frontsquat komt vanzelf.

Van zelf niet :(

Respect dat je die FSQ's gewoon doorzet:D:D

Nog even voordeel van de twijfel...

Lkkre train, als je fsq goed voelt kan je later altijd nog opbouwen met weights.

Misschien...

fijn dat die straps werken voor je
Gewicht komt vanzelf wel, dat boeit nu niet, eerst de mobilty.

Ik heb vrij korte armen, weet niet eens of iedereen wel de bar met vingers kan ondersteunen terwijl hij op de schouders ligt.... ik nu niet iig.

Ik heb ook t-rex arms... Kijk eens naar Frankenstein front squat bro ;) Zo doe ik ze altijd...

Ik kan de bar met FSQ ook niet met mijn vingers ondersteunen. Ik gebruik gewoon cross over grip.

V
Ik heb vrij korte armen, weet niet eens of iedereen wel de bar met vingers kan ondersteunen terwijl hij op de schouders ligt.... ik nu niet iig.

korte armen zou niet moeten uitmaken
de verhouding tussen je bovenarm en onderarm zou gelijk moeten zijn en dus zou iedereen zijn schouders moeten kunnen aanraken.
Buiten beperkingen en/of mobiliteitsproblemen ;)

die frankenstein is trouwens voor je houding beter dan de crossgrip Marina, omdat je beter let op de rechte rug. Daar moet je bij crossgrip extra alert op zijn omdat je van nature de neiging hebt om te bollen als je met je handen de tegenovergestelde schouder moet aanraken.

I'm in :).

• Topic Starter Topic Starter
En nog getraind??

Stoer?
Ben liever gewoon gespierd :)

sounds awesome!!

Klinkt als een mooi weekend :D

Horizontale cardio?

Frankenstein Front Squats.. ik had het moeten weten dat het wel zo'n naam zou hebben :roflol:

Terug
Naar boven