MuscleMeat

Diverse trainingen

Pfff... het is nu al misgegaan :(
Was iemand jarig en omdat ik laat was had hij 2 verschillende stukjes taart op mijn buro gezet, wat moet je dan?
Vanavond met ons wijnclubje heerlijke wijnen gedronken en daar waren ook weer verrot lekkere hapjes (zelfgemaakte brocolli taart met camenbert en cashew noten oa), het was overmacht ;)
Ik had mijn eten van de dag uitgerekend op -600 kCal, maar met dit erbij was het weer zwaar in de plus :(

Wat je dan moet? Een hapje nemen, zeggen dat het heerlijk is en vervolgens als niemand kijkt de boel in de prullenbak mieteren.

Wijnclubje? Dat wordt proeven en uitspugen in het vervolg. Of thuisblijven.

Enne... hapjes? Vergeet het maar! Het leven is keihard in de cut! :D

Sociaal leven en cutten gaat op zich wel samen.. Alleen vind niet iedereen je dan even "gezellig" en is het commentaar dat je regelmatig naar je hoofd geslingerd krijgt niet van de lucht :rolleyes:

Heb ik geloof ik mazzel dat ik niet van zoet hou en er ook niet tegen kan.. (lactose en gluten... :o )
Maar hartig daarentegen... oef... dan kan ik me niet inhouden. :p

• Topic Starter Topic Starter
Wat je dan moet? Een hapje nemen, zeggen dat het heerlijk is en vervolgens als niemand kijkt de boel in de prullenbak mieteren.

Wijnclubje? Dat wordt proeven en uitspugen in het vervolg. Of thuisblijven.

Enne... hapjes? Vergeet het maar! Het leven is keihard in de cut! :D

Sociaal leven en cutten gaat op zich wel samen.. Alleen vind niet iedereen je dan even "gezellig" en is het commentaar dat je regelmatig naar je hoofd geslingerd krijgt niet van de lucht :rolleyes:

Ohh, wat zijn jullie hard ;)
Ik heb straf cut gedaan vandaag. Zo gaat het ook. En deze 2 dagen bij elkaar zijn ongeveer wat ik in mijn hoofd had.

Heb ik geloof ik mazzel dat ik niet van zoet hou en er ook niet tegen kan.. (lactose en gluten... :o )
Maar hartig daarentegen... oef... dan kan ik me niet inhouden. :p

'Het niet mogen' kan ook van pas komen.

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------

:roflol:
Zeer herkenbaar!
Al moet ik trouwens zeggen dat ik me in de cut stukken beter aan mijn schema kan houden dan in de bulk. Wat misschien vrij raar klinkt eigenlijk :P

Klinkt wel raar ja :)

RIP sociaal leven anders geen cut :D

Misschien maar beter om even wat minder sociaal te zijn :D

---------- Toegevoegd om 23:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------

Week 3 Dag 1 benen-vaak-train periode

do benen+schouders+buik

Barbell Squat 1x10 58kg; 5x8 80.5 kg
DB OH Press 1x8 15kg; 5x5 20 kg
DB Side Raises 1x10 4.5kg; 5x5 13 kg
Romanian DL 1x3 80.5 kg; 5x3 95.5 kg
AB-wheel 3x10
Div. rotator cuffs

Opm: Extra set met squats gedaan, gaat nog altijd lekker. Beentjes groeien vast goed ;)
Straf cut kwam op -920 kCal vandaag.

-920kcals...dat lijken wel Marvin praktijken!:o

Squats gaan inderdaad goed Neet! Mooi volume gepakt:thumbs:

-920kcals...dat lijken wel Marvin praktijken!:o

Squats gaan inderdaad goed Neet! Mooi volume gepakt:thumbs:

Ha, ha, heb ook wel aan je gedacht met de extra 'straf cut'.
Nu maar hopen dat het met 3x/week squatten en beperkte calorieen nog goed blijft gaan kwa herstel en zo....

Ze bieden mij nooit gebak aan...ze weten dat ik toch altijd nee zeg
Geen probleem hoor

Mooie training,

Zou je misschien eens je training onder elkaar kunnen noteren ipv alles in 1 regel, word wat makkelijker lezen dan :p

Mooie training,

Zou je misschien eens je training onder elkaar kunnen noteren ipv alles in 1 regel, word wat makkelijker lezen dan :p

Huh?? Zie jij alles in een regel?? Ik zie het netjes onder elkaar.
En dit?

regel een
regel twee

regel drie na een blanko regel

ik herken me eerder in wovano.
In de cut, no problem.
In de bulk....ow dear, al die verleidingen

Mooie strafkut :D
Haaaaa, flauw... :rolleyes:

Ik zie alles ook netjes onder elkaar hoor!

Maar wat betreft goed cutten: het draait natuurlijk niet alleen om de calorieën he, de macro's moeten wel kloppen. En als je de ene dag twee stukken taart neemt, wijn etc, dan kom je daarmee lastig uit lijkt me, ook al compenseer je de dag erna qua calorieën... eiwitjes moeten hoog zitten.

lekkere train rene, hoe zijn de vorderingen met het abwheel?

ik zie de lijnen wel onder elkaar maar had het meer over de gewicht notaties.

nice work old chap

Gaat weer lekker, tijd op het gewicht bij de squats wat op te hogen? :D

Ik zie alles ook netjes onder elkaar hoor!

Maar wat betreft goed cutten: het draait natuurlijk niet alleen om de calorieën he, de macro's moeten wel kloppen. En als je de ene dag twee stukken taart neemt, wijn etc, dan kom je daarmee lastig uit lijkt me, ook al compenseer je de dag erna qua calorieën... eiwitjes moeten hoog zitten.

Yes maam! Eiwitjes waren 117 gr. gisteren, heb een extra scheutje wei door de yoghurt gedaan ;)

---------- Toegevoegd om 12:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:15 ----------

lekkere train rene, hoe zijn de vorderingen met het abwheel?

Slecht ;) Ik vind 3 x 10 nog steeds vermoeiend, dus het gaat nog niet omhoog... Spierpijn in de abs is wel afwezig nu :)

ik zie de lijnen wel onder elkaar maar had het meer over de gewicht notaties.

O, zo. Zelf vind ik de notatie 5x5 70 kg wel lekker compact, beter dan 5 regels waar 1 set van 5 x 70 kg op staat.

Gaat weer lekker, tijd op het gewicht bij de squats wat op te hogen? :D

Thnx. Ja, dr mag wel een schijfje bij ;) Ik ben rustig begonnen om te zien hoe 3x per week uitpakt.

---------- Toegevoegd om 12:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------

En ik squat dieper dan vroeger (poepert tegen de stoep ;) bijna )

ass to the grass
kont tot de grond
reet op het kleed
poepert tegen de stoepert
gat op de mat
derrière op de parterre
aars tegen de laars
zivlak tegen de hak
krent op het cement

Ik kan niets bedenken op bil of bips

ass to the grass
kont tot de grond
reet op het kleed
poepert tegen de stoepert
gat op de mat
derrière op de parterre
aars tegen de laars
zivlak tegen de hak
krent op het cement

Ik kan niets bedenken op bil of bips

Ha ha :roflol: :roflol: dat zijn nog een paar mooie!

kadet tegen het parket...

Terug
Naar boven