MuscleMeat

Diverse trainingen

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.241
Eens je op dat punt zit en je hebt er vrede mee, is het ook allemaal veel relaxter trainen imo.

Ik ook niet Neet. Gaat ook niet gebeuren. Ik heb al moeite genoeg met 3x per week KT 1x per week hardlopen en 2x per week fietsen. Vind het wel goed zo.

Ik heb er ook vrede mee. En ik eet ook relatief gezond, maar ga er niet mijn wijntje of bitterballetje op zijn tijd voor laten :devilnana:

Ik heb van de week een air-fryer gekocht, dus kan nu gezonde bitterballen bij mijn biertje maken :)

Of chocolade melk bij je frikandellen............

Haha, maar serieus sta je nog op 14% ?
Heb je het idee dat het moeilijker wordt om je Vp% te handhaven al naar gelang je leeftijd vordert ?

• #8.245
Calisthenics. Week 2 dag 3 17:35 60 min
wo: triceps + schouder pushes + borst + obliques

straight tucked (triceps) dips superset met bicycles
4 x (1x12 BW dips ss. 1x24 bicycles)
spierpijn in de abs door roll-outs van eergisteren, veel minder dan week 1

diamond pushups
3 x 18x BW

side bridge pushups (obliques + serratus)
16L + 16R, 18L + 18R (BW, totaal 68x) -> 2 x 2 reps erbij

Y-raises (10-voor-2, Poliquin)
DB Y-raise 4.5 kg, 4 x 8x @3 sec -> hele set erbij
goed voor achterkant (mid traps)

supinated pushups X twisting leg raises from dip:
3 x (1x16 pushups ss. 1x12 leg raises)

Opm:
Twisting leg raises zijn met benen alternerend naar links of rechts zodat je
de obliques ook aanspreekt, pfff ... weer die abs :o

http://www.exrx.net/WeightExercises/Obliques/BWSideBridge.html

• #8.246
Of chocolade melk bij je frikandellen............

Haha, maar serieus sta je nog op 14% ?
Heb je het idee dat het moeilijker wordt om je Vp% te handhaven al naar gelang je leeftijd vordert ?
Wel ongeveer, maar preciese % zal me gestolen worden :)
Ik vind dat het moeilijker wordt om 4x/week zwaar te trainen, dat haal ik bijna geen een week meer omdat herstel trager is. Mijn U-L-U-L reeks duurt nu 8-9 dagen in plaats van precies een week.

Wel ongeveer, maar preciese % zal me gestolen worden :)
Ik vind dat het moeilijker wordt om 4x/week zwaar te trainen, dat haal ik bijna geen een week meer omdat herstel trager is. Mijn U-L-U-L reeks duurt nu 8-9 dagen in plaats van precies een week.

Aaah nee dat is natuurlijk (althans dan toch zeker niet in ons geval) ook niet belangrijk het preciese Vp%

Dus je traint nu gemiddeld (+/-) 3,5 x per week, vind ik nog veel hoor Neet. Maar goed respect natuurlijk.
Ik houdt het bij alle spiergroepen 1x pw (wel intensief dan), blijf prima in shape.

Je werkt ook nog hiernaast ?

Aaah nee dat is natuurlijk (althans dan toch zeker niet in ons geval) ook niet belangrijk het preciese Vp%

Dus je traint nu gemiddeld (+/-) 3,5 x per week, vind ik nog veel hoor Neet. Maar goed respect natuurlijk.
Ik houdt het bij alle spiergroepen 1x pw (wel intensief dan), blijf prima in shape.

Hoe oud ben jij Marr? Mijn geheugen laat me even in de steek :)

Das de leeftijd Tidus........kan je niets aan doen.

Ik ben 46 lentes jong :)

Begin 2019 word ik er 36, het zal stilaan beginnen zeker :D

@neet61 : VP doet er idd niet toe, zolang je maar tevreden bent en regelmatig stevig kan knallen. 4 x e8d is nog steeds een stevig ritme!

• Like
Waarderingen: Inb4
  • #8.251

Ha, thanks.
Ja, nog ouderwets 40 uur, ik loop alle ATV, ouwelullendagen en weet ik wat mis en mag tot 67 + 2 mnd doorgaan, hoewel dat vast nog wel omhoog geschroefd wordt :(

Een oudere jongere dus, ik ben al (bijna?) een jonge oudere :p

,
Ik heb van de week een air-fryer gekocht, dus kan nu gezonde bitterballen bij mijn biertje maken :)
dat scheelt een stuk natuurlijk, maar de smaak is toch anders dan de balletjes die lekker in het vet of olie hebben gezwommen. :D

Laatst bewerkt:
  • #8.254
Nog een pic van mijn ongeveer 14%, met mijn gezicht geblurred

front-9nov2018.jpg

back-9nov2018.jpg

• #8.255
k geloof er toch sterk in dat je wel wat doelen voor ogen moet houden
"een mens mag wel eens genieten" is ook een doel :D
dat scheelt een stuk natuurlijk, maar de smaak is toch anders dan de balletjes die lekker in het vet of olie hebben gezwommen
klopt, de bitterballen waren wat droog, ik heb al gelezen dat je ze met een beetje olie moet sprayen voor ze de airfryer in gaan
vanavond kippepoten met vel geroosterd, die waren super lekker en het vel was knapperig geworden

Laatst bewerkt:
Ha, thanks.
Ja, nog ouderwets 40 uur, ik loop alle ATV, ouwelullendagen en weet ik wat mis en mag tot 67 + 2 mnd doorgaan, hoewel dat vast nog wel omhoog geschroefd wordt :(

Wow en dat nog dat volume aan training ernaast, de aftakeling is begonnen bij mij :mad:

Goede foto´s hoor, netjes

Terug
Naar boven