Fitness Seller

Diverse trainingen

Nice train makker

Loop je tegen 17km/u? :eek:

Eindelijk een vent erbij die de hip thrust doet! :D

• Topic Starter Topic Starter
Kijk eens aan, squats mooi kunnen verhogen :D
Hoe gingen ze? Goed denk ik aangezien je hem gewoon 4x8 hebt gedaan :)

goede squats, verhogen moet wel lukken toch ;)

Jullie missen misschien het punt dat ik 3x/week squats doe met 70-75% van het 1RM gewicht. Daarom ga ik niet heel hoog zitten. Dat zou max 81 kg zijn, waar ik al boven zit.

---------- Toegevoegd om 22:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

Bijna 80kg thrusts!..komop Neet verhogen en sqeezen die glutes!

Rustig aan gabber ;)

Nice train makker

Loop je tegen 17km/u? :eek:

Dat zegt mijn app. Dat zijn sprints he, van 50 tot 70 passen, met even lang wandelen daartussen. Maar na 70 passen komt je ontbijt wel naar boven zetten ;)

Eindelijk een vent erbij die de hip thrust doet! :D

Marvin is ook een vent :D

Wel hip die trust
Flauw he :)

hip thrusts ftw!

Gisteren geen train. Eten 2080 kC, netto -70 kCal, dat was de moeite niet :(

Week 3 Dag 3 benen-vaak-train periode.

Cardio: fietsen+hardlopen intv (50-60-70-70-60-50) 280 kCal

di benen+borst+buik

Barbell Squat 1x10 58kg; 4x8 88 kg
DB Pullover 5x6 28 kg
Romanian DL 1x3 85.5 kg; 5x3 95.5 kg
Bench Press 5x5 68.0 kg
Dumbbell Flyes 4x8 21.5 kg
Front squats 4x7 28 kg met straps
AB-wheel 3x10

Eten 2100, netto -740 kCal.
Na een week pre-cut en 1 week cut: 78.6 -> 77.4 kg. Nog geen cm van de buik af (85 cm), dus het zal voornamelijk glycogeen en water zijn. Maar het begin is er.

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------

Thanks. De meeste oefeningetjes heb ik geen moeite mee, maar (gek genoeg alleen) de linker hand achteroverbuigen is stijf. Ik hou nog even de FSQ met straps vol (of de T rex variant van Robke).
Die oefening met je vingers naar achter op de rand van een stoel is een goeie, die kan je overdag gemakkelijk uitvoeren op werk ;)

Lekkere training en gaat toch redelijk met je cut he!

Goeie training.
Merk je dat je kracht achteruit gaat in de cut?

Lekkere training en gaat toch redelijk met je cut he!

Na een beetje valse start wel ja....

Goeie training.
Merk je dat je kracht achteruit gaat in de cut?

Goeie vraag... ik had gisteren geen zin om te trainen, wat zeldzaam is. Maar ik had van het weekend ook interval sprint train en squats achter elkaar gedaan wat best zwaar viel. Dus ik weet het nog niet. Ik denk dat het meer in herstel zit dan verlies aan kracht.

dat krachtverlies mag ook nog wel even duren he ;)

mooie train ook weer!

De toon is gezet, op naar een succesvolle cut :).
Ben zelf van mening dat je pas na een week of 3 daadwerkelijk kunt zeggen of je een goede start hebt gemaakt, tot die tijd zal het toch voornamelijk vocht zijn en zullen je hormonen en lichaam zich moeten stabiliseren..

succes met je cut! sterke db flyes ook ;)

De toon is gezet, op naar een succesvolle cut :).
Ben zelf van mening dat je pas na een week of 3 daadwerkelijk kunt zeggen of je een goede start hebt gemaakt, tot die tijd zal het toch voornamelijk vocht zijn en zullen je hormonen en lichaam zich moeten stabiliseren..

Mannen hebben dat gedoe met hormonen niet he (we zijn de hele maand te zwaar :( ). O wacht, je bedoelt andere hormonen, ghreline en zo... ;) Dat klopt denk wel.

succes met je cut! sterke db flyes ook ;)

Dank. (Is het slechte form als je ellebogen niet helemaal gestrekt zijn? Ik hou ze wel een beetje gebogen omdat er anders te grote krachten op het gewricht komen. Dat lijkt me ongezond.)

Niemand locked zijn armen bij een fly ;)

Een aantal trainingen gemist, maar ik zie dat je nog steeds lekker gaat. Gewicht kwijt en toch de squat kunnen verhogen, nice :D

En die frontsquats zijn met de straps om de bar zodat je je handen erboven kunt plaatsen? Zag hem iemand zo in mijn gym doen deze week en dat zag er wel ideaal uit voor mij :p

Terug
Naar boven