- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dag 2 % sets reps kg rust
Bench WU 1 20 2x14 DB
Bench WU 1 10 50
Bench WU 1 6 70
Bench 87 3 6 80 150
BB row WU 1 10 50
BB row 76 3 9 70 120
Inc.DB press ? 4 14 2x19.5 120
Pull ups 83 4 8 BW 120
Skull Crush 78 3 9 30.5 90
Side raises ? 3 12 2x8 60
Biceps curl 61 3 8 30.5 90
Rear lat raise ? 3 10 2x7 60

Ik heb nog 1 UB voor de vakantie, en moet die elleboog niet raar blijven doenLoopt nog steeds op. Moet lukken met die PR op de bench.

Even naar de fysio?Bah, ik baal enorm. Iedere beweging van de onderarm, buigen, vingers bewegen, iets vastpakken, doet enorm zeer aan de elleboogknobbel. Was ik nu maar meteen gestopt met trainen na de rows
Maar even een ice-pack er tegen houden.....
Ow @neet61 , dat klinkt niet goed, dat is waar ik ook al zo lang last van heb...
Maar even kijken hoe het zich ontwikkelt. Dit is niet chronisch, het ontstond eigenlijk zonder waarschuwing tijdens een oefening (rows). Voordeel is dat ik 4 weken rust heb, als trainen morgen niets wordt

Ja, dat klopt, je moet minstens iets vastpakken en knijpkracht geven bij alles .....Das echt balen ...je armen gebruik je met alles...dus herstelt ook slecht![]()
Leuk vooruitzicht. Kijken hoe het daarna gaat dan maar.Voordeel is dat ik 4 weken rust heb, als trainen morgen niets wordt![]()
Leuk vooruitzicht. Kijken hoe het daarna gaat dan maar.
Precies. Proberen om een ander te laten slepen met mijn bagage, en het wandelen en aan/in een zwembad liggen moet verder wel lukken

Klote Neet! Maar desalnietteplus een goede training hoor!!Heb trouwens een pijnlijke elleboog, volgens mij de knobbel waar de brachioradialis op aanhecht
begon bij de rows en werd erger bij side raises.

Fixed!
Dank. Maar denk wel dat het de laatste training voor de vakantie wasKlote Neet! Maar desalnietteplus een goede training hoor!!![]()

Misschien maar goed ook voor nu.Dank. Maar denk wel dat het de laatste training voor de vakantie was![]()
Waar ging/ga je ook alweer heen?Dank. Maar denk wel dat het de laatste training voor de vakantie was![]()
Bah, ik baal enorm. Iedere beweging van de onderarm, buigen, vingers bewegen, iets vastpakken, doet enorm zeer aan de elleboogknobbel. Was ik nu maar meteen gestopt met trainen na de rows
Maar even een ice-pack er tegen houden.....
Dank. Maar denk wel dat het de laatste training voor de vakantie was![]()