Fitness Seller

Diverse trainingen

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.641
Fijne vakantie kerel, en maar ff rustig aan doen met de arm.

• #8.643
Fijne vakantie kerel, en maar ff rustig aan doen met de arm.
Thanks, voorlopig doet het zelfs pijn als ik een pak melk uit de koelkast pak, dus geen training vandaag. En hardlopen weet ik ook nog niet met die sneeuw. Midden op de fietspaden lopen gaat misschien wel.

• #8.644
Het totaal aantal calorieen van de maand Januari weer opgeteld:
15.641 kCal (zowel cardio als KT), weer niet slecht.
Mijn gewicht is wel omhoog gegaan: gemiddeld 76.5 kg deze week, 0.5 omhoog. Niet helemaal duidelijk waarom. Met de verplichte rust en daarna vakantie zal dat er niet beter op worden... :p

Thanks, voorlopig doet het zelfs pijn als ik een pak melk uit de koelkast pak, dus geen training vandaag. En hardlopen weet ik ook nog niet met die sneeuw. Midden op de fietspaden lopen gaat misschien wel.

ik had net hetzelfde, kon geen karton meer vastpakken... dat was wel het dieptepunt, ben daardoor die spuit gaan halen...

• #8.646
ik had net hetzelfde, kon geen karton meer vastpakken... dat was wel het dieptepunt, ben daardoor die spuit gaan halen...
Was dat een cortison injectie of zoiets? Wel gelezen gisteren dat dat de korte termijn verbetert, maar je op een half jaar of een jaar slechter uitbent omdat de structuur van de pezen zwakker kan worden. Dus ..... nee voor mij.

Ja, was een cortison inspuiting... Heeft wel geholpen, geen idee of het zou zwakker maken...
Maar ondertussen voelt het opnieuw pijnlijk met momenten, dus helemaal weg was het niet...
In België mag je er tot 3 per jaar laten zetten...

• #8.648
Fijne vakantie neet :cool:, hoop dat je elleboog z.s.m. weer hersteld!

Het zal een tenniselleboog zijn. Zou cortisone vermijden. Even laten rusten en indien nog last na he vakantie ev met herstel oefeningen starten.

• #8.655
Het zal een tenniselleboog zijn. Zou cortisone vermijden. Even laten rusten en indien nog last na he vakantie ev met herstel oefeningen starten.
Thanks Wim. Het lijkt er zeker op. Hoewel het typische is, dat ik dit compleet niet heb voelen aankomen, is binnen 1 training ontstaan. Maar nu even rust idd. :)

• #8.656
Vandaag wel cardio gedaan: de sneeuw is vannacht weggeregend, en de laatste motregen doofde tijdens het lopen ook uit :)
327 kCal, 4.54 km, 27:02 min (lekker rustig gelopen)

Thanks Wim. Het lijkt er zeker op. Hoewel het typische is, dat ik dit compleet niet heb voelen aankomen, is binnen 1 training ontstaan. Maar nu even rust idd. :)
Kan een scheurtje zijn van de aanhechting, maar meestal is dat ook meer bij chronische last. Therapie blijft hetzelfde.

jammer van de blessure, maar dat je dan gelijk naar chili gaat om uit te rusten is toch wel en beetje overdreven :D

een hele mooie vakantie neet ! :wave2:
geniet ervan

• #8.659
  • #8.660
Wegens gebrek aan KT houden we het maar bij cardio:
fietsen 32.7 km 950 kCal ongeveer (wel 2 stukken vlaai bij moeders gegeten :o )

Terug
Naar boven