XXL Nutrition

Diverse trainingen

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.481
Gewichten intensiteit technisch wel wat aan de lage kant of zie ik dat verkeerd? Wel flinke volumes:woot:
Dat zie je verkeerd :p Er is natuurlijk een relatie tussen het aantal reps en het gewicht wat je ermee kan. Wel eens myo-reps gedaan? Is best een leuke variant hoor.
Het is jouw feestje Neet :) lekker hapje dat wel, als het maar trage eiwitten zijn toch? :)
ik neem ook wel vaak een banaantje door mn NP cal/mag is dan ook weer slaapbevorderend :yawn:
Vorige keer had je er commentaar op :D Maar het klopt dat vlak na een training snelle eiwitten (wei) sneller de spieren bereiken, en langzame eiwitten (de casiene in kwark, yoghurt) beter zijn om rustig gedurende de nacht vrij te komen.
Bedoel je met cal/mag Ca/Mg? Ik geloof er dan weer weinig van dat dat kleine beetje mineralen iets met je slaap huishouding doet.

Dat zie je verkeerd :p Er is natuurlijk een relatie tussen het aantal reps en het gewicht wat je ermee kan. Wel eens myo-reps gedaan? Is best een leuke variant hoor.

Vorige keer had je er commentaar op :D Maar het klopt dat vlak na een training snelle eiwitten (wei) sneller de spieren bereiken, en langzame eiwitten (de casiene in kwark, yoghurt) beter zijn om rustig gedurende de nacht vrij te komen.
Bedoel je met cal/mag Ca/Mg? Ik geloof er dan weer weinig van dat dat kleine beetje mineralen iets met je slaap huishouding doet.
Zie het niet als comentaar hoor :( mineralen is gewoon alles in kleine hoeveelheden, levert oa een bijdrage met de aanmaak van melatonine.
en nog veel meer processen in je lichaam, belangrijk zeker voor sporters, google maar ff, je hoeft het ook niet te geloven! :) :D

Ja, maar ik ging uit van ongeveer 8-12 reps in de eerste set en dan doubles of triples (eventueel singles) de sets erna..

• #9.484
Zie het niet als comentaar hoor :(
weet ik.... ik zit alleen te :windup:
google maar ff, je hoeft het ook niet te geloven! :) :D
sterker nog.... je MOET niet alles geloven :p
Ja, maar ik ging uit van ongeveer 8-12 reps in de eerste set en dan doubles of triples (eventueel singles) de sets erna..
Ah, op zo'n fiets. Alles een beetje zwaarder en minder reps is natuurlijk ook prima.

• #9.486
Vandaag cardio..... een stukje fietsen dat was er met al die regen zondag niet van gekomen......
695 kCal fietsen 25 km

• #9.487
Front to back
week 9 dag 1 UB
wo 21:00 62 min

week 3+6+9: superset 1: G, ss 2 P, ss 3 K

1 lats vs chest
WU One arm row 12x 14 kg
WU DB Bench 15x 14 kg

3x (bench press ss One arm row )

Bench press
G: 8x 72.5 kg
ss.
Bent over one arm row
G: 8x 34 kg

2 biceps vs triceps
3x (EZ bar curls ss. dips)

EZ bar curls
P: 13x 30.5 kg
ss.
Dips
P: 13x BW

kapot.....die pomp ... :fire: :fire:
laatste sets moesten met een mini pauze ertussen curls 8+5, dips 8+3+2 :o

3 chest+front delts vs rear delts
4x (Flyes ss. rear delt raises)

WU flyes 10x 10.5 kg

DB Flyes
K: 5x 19 kg @ 0 s op, 5 s neer
ss.
DB Rear delts raises
K: 5x 10.5 kg @ 1 s pauze

Opm:
De flyes waren ook heavy... eccentrisch
wel flink doorgewerkt ...

Gewicht kruipt langzaam naar de 77 kg (76.8) maar vandaag was er iemand jarig ...... uit Gouda ...... dus ....... :o

pittige training hoor.
tut en mmc op de flyes :D

• #9.491
Stroopwafels!!!!! (dat snap je toch wel? :D )

• #9.493
Die heb ik ook liever. Ik hou alleen van kaas op mijn pizza en bijvoorbeeld op lasagne..

Maar 1 stroopwafel kan wel toch..of moest het pakje leeg?
Ik hou ook van kaas, maar bij de koffie...... neu

1 stroopwafel kan altijd, maar het blijven wel verrassende caloriebommetjes voor zulke platte dingen :D

• #9.496
Vandaag cardio:
495 kCal hardlopen Utrecht 6.11 km

Je houdt die cardio goed vol Neet! Jij laat je niet tegenhouden door het weer!:thumbs:

• #9.498
Je houdt die cardio goed vol Neet! Jij laat je niet tegenhouden door het weer!:thumbs:
Nice dat je dat zegt ........ maar gisterenavond was het prima weer. Vandaag daarentegen is het zo kut, dat ik tot nu toe nog geen eens brood heb gehaald. Maar dat moet ik nu toch maar eens gaan doen :(

• #9.499
Nice dat je dat zegt ........ maar gisterenavond was het prima weer. Vandaag daarentegen is het zo kut, dat ik tot nu toe nog geen eens brood heb gehaald. Maar dat moet ik nu toch maar eens gaan doen :(
Ik ben niet trots op gisteren. Laat eruit gegaan om lunch te kopen.... fucking honger inmiddels, dus koop je een zakje chips erbij. Een gezinsverpakking, en iedereen weet dat die net zo snel op is als een klein zakje. Pas Om 21:00 was het droog, in het donker nog een klein wandelingetje gemaakt. En dat was de enige beweging van de dag :(
Vandaag been training.....

Boodschappen doen als je honger hebt....Not a good ID
Schijfje erbij vandaag? :p

Terug
Naar boven