- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ik me wel eens afvraag..fiets je echt ergens naar toe of fiets je gewoon een rondje voor de fun en/of extra cardio c.q verbranding..
Dit was naar paps en mams, bakkie koffie en ze hadden (weer eens) computer problemenWat ik me wel eens afvraag..fiets je echt ergens naar toe of fiets je gewoon een rondje voor de fun en/of extra cardio c.q verbranding..

Acrobaatloosely tucked lever (knieen voor ellebogen)
3x12 sec
ik moest ff google 
Ja, er zitten weer wat calisthenic of turn-achtige oefeningen in..... Voel mijn schoudertjes goed vanmorgen, dus ik heb weer wat ongebruikte spieren aangepakt

je bent (weer) een stukje in mijn achting gestegen met dit soort oefeningenpushups in de ringen dan tril ik ook altijd heel erg. Moeilijk om stabiel te blijven.
je bent (weer) een stukje in mijn achting gestegen met dit soort oefeningen

een klein beetje je knieën heffen, isoleer je ook meer je rug, en je balans is beter lijkt mijpushups in de ringen dan tril ik ook altijd heel erg. Moeilijk om stabiel te blijven.

Eerste keer dat ik het probeerde een jaartje of twee geleden klapte ik bijna in mijn handen.een klein beetje je knieën heffen, isoleer je ook meer je rug, en je balans is beter lijkt mij![]()

Lijkt me idd een raar gevoel en bijna onmogelijk dat gezwabber haha , maar das echt wel heeeeel strict trainenEerste keer dat ik het probeerde een jaartje of twee geleden klapte ik bijna in mijn handen.![]()

hmm ik las (in mn hoofd Pull ups dus) sorry my bad ik zal em verwijderen

ha ha, maakt niet uit. Ik dacht al dat het aan mij lag dat ik het verband niet begreephmm ik las (in mn hoofd Pull ups dus) sorry my bad ik zal em verwijderen![]()