Fitness Seller

Diverse trainingen

Zie hier toch maar weer mooie gewichten voorbij vliegen @neet61 Toch wel meer dan respectable serie FSQ's en benches ook zeker!:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.546
Ohw sorry, overheen gelezen... 80 minuten? Ik haal dat helemaal niet. Ik ben na 45 minuten echt kapot.
ik heb ook wel aardig wat rust tussendoor (meer dan jij neem ik aan) zo'n 120-180 sec tussen sets en tussen oefeningen wat meer, ook om op te ruimen en nieuwe gewichten op de stang te schroeven, of te slepen met bankjes......

ook om op te ruimen en nieuwe gewichten op de stang te schroeven, of te slepen met bankjes......
is soms wel eens een uitdaging om een beetje efficient met je atributen om te gaan tijdens je training, kan soms best veel tijd in zitten om een bepaalde setup te maken voor een oefening.

• #9.549
ja jongens ik weet het ook niet, die 80 minuten waren voorbij en ik heb echt niet zitten feestboeken of zo in de tussentijd :dunno:
dat zegt ook niemand :D
zit zelf ook vaak rond die tijd en ik doe eigenlijk veel minder, lekker rustig aan dat bevalt me wel

• #9.551
dat zegt ook niemand :D
zit zelf ook vaak rond die tijd en ik doe eigenlijk veel minder, lekker rustig aan dat bevalt me wel
soms heb ik moeite om te begrijpen wat mensen WEL zeggen :p
maar ik vind 60-70 min. een mooie tijd voor een KT, 90 of meer is echt te veel en dit zat er dus tussen :D

De compounds met warming-up etc. kan best wat tijd aanzitten, maar doorgaans kun je zelf wel aanvoelen wanneer het beste ervan af is en langer trainen weinig zin meer heeft.

• #9.553
De compounds met warming-up etc. kan best wat tijd aanzitten, maar doorgaans kun je zelf wel aanvoelen wanneer het beste ervan af is en langer trainen weinig zin meer heeft.
Klopt hoor, is toch persoonlijk. Ik zie een @RaceRookie alles er in 38 minuten doorheen jassen en ik meen @natty87 die er 3 uur over doet met 5 min. rust tussen zware sets en ruime WU en stretchen.

Ik zie een @RaceRookie alles er in 38 minuten doorheen jassen
Ik ben dan ook wel echt stuk hoor. Het is bijna KT en cardio en 1 sessie. Korte rust (rond de 45-60sec) en weer verder. Als ik moet ombouwen is dat ook mijn rust dus ik neem geen extra tijd voor ombouwen.

• #9.557
Dag 4 vr 21:00 65 min

1 LB compound

squat warm up:
15x BW kg squat WU ATG
10x 40 kg squat WU ATG
6x 70 kg squat WU
6x 90 kg squat WU

Back Squat
3 x 4x 105 kg

2 lats vs delts
Dumbbell Overhead Press WU 10x 14 kg

3x (Pull up ss. OHP)

Pull ups (pronated)
5x 17.5 kg
BB Overhead Press
5x 50 kg -> wow .... grindertje de laatste rep :o

3 side delts vs biceps/lats
4x (Lat raises ss. Chin ups)

Standing Lat raises
8x 11 kg @ 1 sec
ss.
Chin ups
8x BW+10 kg

chin ups afwisselend smal en breder pakken

Prima cijfers hoor Neet, goeie OHP ook wel :thumb:

Pull up superset met OHP werkt altijd erg goed.

Knijters goeie OHP man :thumbs:

Terug
Naar boven