MuscleMeat

Diverse trainingen

Dat laatste klopt wel ja :D
Zo had ik laatst gevraagd of je zelf geen log bijhoudt (kon dat niet vinden, je profiel is ook dichtgezet....)
Ohwww. Beter ff taggen dan haha

Maar had een log alleen gesloten en verwijderd. Voor nu even niet de motivatie te loggen. Wel getwijfeld omdat ik wel weer een wedstrijd ga doen in februari.
Profiel Is altijd dicht:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.722
Ohwww. Beter ff taggen dan haha

Maar had een log alleen gesloten en verwijderd. Voor nu even niet de motivatie te loggen. Wel getwijfeld omdat ik wel weer een wedstrijd ga doen in februari.
Profiel Is altijd dicht:)
OK, duidelijk. Maar dan krijg je ook geen leuke en/of nuttige reacties op je trainingsopbouw :p

• #9.724
Wat is er gebeurd met je gewicht?
Dat is gestegen :P
Toch een combinatie van minder dingen buiten doen denk ik, en meer trek en snoepen in de winter? :dunno:

Het extra gewicht heeft zich gelukkig wel een beetje verdeeld.....

frontje-9dec.jpg

Laatst bewerkt:
+1 Zeker een prima shape!!
idd jammer v d kwaliteit, heb je geen camera met timer? :flexing: anders de buurvrouw maar ff vragen voor een bakkie

• #9.727
  • #9.728
Vandaag cardio: 1011 kCal

Vanmiddag even wezen fietsen naar en hardlopen in het duin. Vanwege de dubieuze resultaten met de FitBit tijdens het fietsen heb ik hem ondersteboven aan mijn pols vastgemaakt. De huid is daar dunner en minder behaard, dat had ik in een FB blog gezien.

Heen: AVG 97, 175 kCal, 31'34 min. Hij kan fietsen niet linken aan de GPS.
Terug: AVG 99, 201 kCal, 34'59 min. Die hartslag is weer veel lager dan verwacht, het ondersteboven dragen helpt hier dus niet veel.

Ik weet dat dit stuk fietsen 10.7 km en ongeveer 310 kCal moet zijn, met de borstband was mijn hartslag met fietsen meestal rond de 137 (tussen 131 en 141 voor een half uur fietsen). Dus dat is wederom teleurstellend van de FitBit. Onder de 100 kan gewoon niet.
Zou het zijn dat er een probleem is met koude handen, dus oppervlakkige bloedvaten die dicht staan?
Het grappige is ook dat de eerste 3-4 minuten van het fietsen terug, als ik nog warm van het lopen ben, de hartslag wel 125-132 is, en het daarna snel terugzakt.

Hardlopen: 4,44 km - 4621 stappen - 391 kCal - 30'44 min Tempo - 6'55 ik kan helaas geen km/u kiezen :(

Dus ik schrijf totaal 1011 kCal op.

Hmmm, toch een stuk minder dan mijn Ionic. Jammer...

• #9.731
prima shape neet, top :thumbup:

Shape is netjes! Maar waarom gebruik je een aardappel voor foto's? :trollface:

Edit: Goede cardio ook..zelf niet tevreden met je shape?

• #9.738
Edit: Goede cardio ook..zelf niet tevreden met je shape?
juist we gaan voor een hardere look, nu ben je echt soft :kerst:
Wel slim voor de feestdagen!
Ik was niet tevreden met het alsmaar toenemende gewicht en buikomvang, ik was nog wel tevreden hoe het er in de spiegel bij strijklicht uitzag :D

Precies, met de feestdagen gaan we niet moeilijk doen. Dan maar soft. Misschien van het voorjaar weer een kleine cut inlasten?

• #9.739
Week 6 Dag 3 wo 21:20 85 min

1
Bulgarian split squat
4x (8L + 8R) 36.5 kg
pffff ... deze blijven een bevalling :o

2
bench
1x10 50 kg WU
1x6 70 kg WU
4x5 82.5 kg -> pffff ... maar weer gehaald :)
1x8 70 kg RO

3
Adductor
oranje elastiek
2 x (11xL + 11xR)

abductors: one leg side planks
3 x (25 sec L + 25 sec R)

4
3 x (DB Flyes ss. DB one arm rows)
DB Flyes
13x 11 kg DB -> 3 sec neer
ss.
DB one arm rows
(13L + 13R) 29 kg -> zweten.... 1 kg erbij

5
Woodchoppers
oranje elastiek 3 x (8R + 8L)

Opm: lange sessie, wel weer iets erbij.....
FitBit: 'Weights - 84 min - 532 kCal - AVG Heart 111'
Horloge weer gewoon om gedaan, maar wel vrij strak.

Sterk die benches hoor!:thumbs:

Terug
Naar boven