- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
kijk dat is het!! mooi man!!
schijfje erbij, 85?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kijk dat is het!! mooi man!!
schijfje erbij, 85?Ja, dat denk ik. Sets van 4 op 85 kg, en weer langzaam uitbreiden

Mooi doel! BW bench..Ja, dat denk ik. Sets van 4 op 85 kg, en weer langzaam uitbreiden
85 zou een PR zijn, zie ik ......

zo dik ben ik ook niet.....
Mooi doel!

idd zeker als je al rond de 85-90% max aanzit......squat meister
2.5 kilo kan voor een ohp best veel zijn om te verhogen, doe zelf maar 1kg per keer, soms zelfs maar een halfje
je zet wel mooie trainingen neer de laatste tijd.
Thanks.squat meister
2.5 kilo kan voor een ohp best veel zijn om te verhogen, doe zelf maar 1kg per keer, soms zelfs maar een halfje
je zet wel mooie trainingen neer de laatste tijd.

Precies, iets meer geduld hebben.... kleine stapjesidd zeker als je al rond de 85-90% max aanzit......

OHP zels een beetje te 
OHP's aan het eind helpt dan ook niet natuurlijk. Hard gewerkt weer.
Zelfs bij de eerste ronde waren ze zwaar ....
Thanks!
Kan wel kloppen hoor. Met mijn gewicht gemiddeld 70kcal voor 1km wandelen.Voor cardio vandaag een wandeling, niet hardlopen, want voel me een beetje grieperig.....
55 min, 367 kC volgens de FitBit, wat ik dan weer een beetje veel vind voor wandelen..... raaar ding![]()
Het aantal km weet ik dan weer niet want er zit ook een bezoekje aan winkelcentrum bij, een 4-5 vermoedelijk, maar we komen wel in de zelfde range....Kan wel kloppen hoor. Met mijn gewicht gemiddeld 70kcal voor 1km wandelen.
)Beetje knoeien met die gps elke keer...Vandaag weer cardio:
560 kC totaal, stukje fietsen = 170 kC, hardlopen: 4.75 km=390 kC (volgens de kaart)
FitBit: 3.75 km, 27 min. Heart: 153 AVG, 173 peak, 356 kCal => GPS heel onnauwkeurig, calorieen komen wel dicht bij de berekening