- Waardering
- 23.848
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Ja, dat is niet best. Hopelijk komt er nog een keer een software update....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, dat is niet best. Hopelijk komt er nog een keer een software update....
Dat zou misschien kunnen helpen.Ja, dat is niet best. Hopelijk komt er nog een keer een software update....
Verder word ik er wel meer tevreden over. Doe hem iets strakker vast, en heb ook de haartjes bover op mijn pols weggeschoren, en dat helpt zeker wel voor hartslag nauwkeurigheid. En ik denk dat de zomer als je niet meer met kouwe klauwe fietst nog beter gaat. Als stappen- en trappenteller doet hij het uitstekend.

Zo, dat is nice!!3x4 85 kg -> 6 reps minder, 2.5 kg erbij: nieuw PR
1x2 85 kg -> 4e set begon niet lekker, mogelijk had er wel 4x ingezeten
Thanks. Zo heel veel progressie is er niet meer, dus dit is weer leuk

Zeker weten!Thanks. Zo heel veel progressie is er niet meer, dus dit is weer leuk![]()
Met 10-15" rest pause pak je hem zeker1x2 85 kg -> 4e set begon niet lekker, mogelijk had er wel 4x ingezeten
en dan steeds je pause inkorten, dan dan voeg je hem bij je set van 1x4-5 Denk je dat? Ik vind een pauze het juist alleen zwaarder maken, even je borst raken en meteen weer omhoog gaat soepeler.Met 10-15" rest pause pak je hem zekeren dan steeds je pause inkorten, dan dan voeg je hem bij je set van 1x4-5
rest pause is wegleggen (rack) dus onbelastDenk je dat? Ik vind een pauze het juist alleen zwaarder maken, even je borst raken en meteen weer omhoog gaat soepeler.
lekker hoor
wordt even puzzelen dan, ik pak de BB eigenlijk nooit uit het rek, maar van de bank voor me

Thanks. Maar nooit meer boven mijn oude PR van paar jaar geleden gekomen, maar dat heb jij geloof ik ook.Squats gaan lekker hoor. Nooit last van die blessure?

die ben je vast weer kwijt

Dat is weer verdampt ja

Dag 1 % sets reps kg rust
Squat WU 1 15 BW
Squat WU 1 10 50
Squat WU 1 8 70
Squat 71 3 6 87.5 120
RDL 55 3 8 80 120
Leg ext @1s 68 3 12 35 90
1L Calf rs 60 3 2x16 BW+35 5
Leg raises 3 10 BW 90