MuscleMeat

Diverse trainingen

Groeien doe je niet van een spuitje. Groeien is stukmaken voeding stuwen herstellen. Spuitje bevordert herstel en dus kan je dan weer sneller de spier belasten. Netto is dat meer belasting.
Als je benen niet groeien dan moet je langer trainen. Niet stoppen na twee quad oefeningen. Ouderwets rammen, inspanning en omvang verhogen. En misschien quads en hams apart trainen.
Bullshit IMO.

Je gaat gewoon niet op kunnen eten tegen slecht herstel als naturel. Je kunt wel meer en meer gaan doen, maar gaat gewooon geen zoden aan de dijk zetten.
En dat groeien doe je niet door een spuitje is natuurlijk een dooddoener..er zijn er zat die als een idioot trainen, niet goed eten, en kuren die daarmee een prima fysiek neerzetten..

Laatst bewerkt:
Overal progressie. Ik vind mooi... :D
En dat groeien doe je niet door een spuitje is natuurlijk een dooddoener..er zijn er zat die als een idioot trainen, niet goed eten, en kuren die daarmee een prima fysiek neerzetten.
was er ook niet een keer een studie waar 1 groep trainde en een andere groep een spuit zette zonder training en daarbij meer vet verloor en meer spiermassa won?

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.803
Vandaag weer cardio:
610 totaal = fietsen 170 kC Bloemerd, running 5.49 km=441 kC, constant 9.81 km/u
FitBit: 'Run - 33 min - 153 AVG 168 max heart - 428 kCal'
Hoge hartslag, ik heb blijkbaar een klein hartje :o

• #9.804
Bullshit IMO.

Je gaat gewoon niet op kunnen eten tegen slecht herstel als naturel. Je kunt wel meer en meer gaan doen, maar gaat gewooon geen zoden aan de dijk zetten.
En dat groeien doe je niet door een spuitje is natuurlijk een dooddoener..er zijn er zat die als een idioot trainen, niet goed eten, en kuren die daarmee een prima fysiek neerzetten..
Overal progressie. Ik vind mooi... :D

was er ook niet een keer een studie waar 1 groep trainde en een andere groep een spuit zette zonder training en daarbij meer vet verloor en meer spiermassa won?
Ik kan cq wil als 58 jarige met >10 jaar training geen schepje meer op de wekelijkse trainingen gooien, maar ben er redelijk van overtuigd dat een spuitje me nog wel een zetje zou kunnen geven. Wat zowel aan de directe groeistimulatie zelf, als door beter herstel (als ook allebei) kan liggen. Gaan we niet aan beginnen zoals ik al zei, en de discussie is ook al 100-en keren gevoerd.....

Je besluit staat dan toch vast Reneetje. Geen extra inspanning meer en acceptatie dat je dan geen spectaculaire groei meer meemaakt.
Niet erg toch, gewoon trainen op onderhoud is ook prima.

• #9.806
Je besluit staat dan toch vast Reneetje. Geen extra inspanning meer en acceptatie dat je dan geen spectaculaire groei meer meemaakt.
Niet erg toch, gewoon trainen op onderhoud is ook prima.
Zo is het. En als ik me vergelijk met de meeste vrienden en collega's van dezelfde leeftijd hoef ik me nergens voor te schamen. :)

Zo is het. En als ik me vergelijk met de meeste vrienden en collega's van dezelfde leeftijd hoef ik me nergens voor te schamen. :)

ZO is het precies, happy zijn met jezelf, daar gaat het om... Niet of anderen groter breder of sterker zijn.... Je bent hartstikke lekker bezig met sporten, anders niks dan lof daarvoor :thumbs:

en dat gaat in de toekomst alleen maar beter worden !!
dat verschil gaat alleen maar groter worden, je hebt een enorme voorsprong op mensen die niets aan sport doen, en dat zal in de toekomst onevenredig toenemen in je eigen voordeel.

misschien gaat voor fanatieke sporters nog wel je zorgpremie omlaag, is wel moeilijk om te controleren zeker voor de thuistrainers onder ons

• #9.810
en dat gaat in de toekomst alleen maar beter worden !!
dat verschil gaat alleen maar groter worden, je hebt een enorme voorsprong op mensen die niets aan sport doen, en dat zal in de toekomst onevenredig toenemen in je eigen voordeel.
dat denk ik ook wel ....
misschien gaat voor fanatieke sporters nog wel je zorgpremie omlaag, is wel moeilijk om te controleren zeker voor de thuistrainers onder ons
hier ben ik minder gerust op, zie er van komen dat er botweg met BMI gerekend zal worden in dat geval, en dan ben je fucked met wat extra spiermassa :(

• #9.812
Week 2 UB-A zo 21.10 77 min
Code:
Dag 2           %       sets    reps    kg      rust
Bench           WU      1       20      2x15.5 DB
Bench           WU      1       10      45
Bench           WU      1       6       60
Bench           76      4       6       70      105

BB row          WU      1       10      45
BB row          71      4       8       65      105

Inc.DB press            3       14      2x17.5  90

Lat pulldown    rpe7    4       9       Ro+Ge   90

Skull Crush     78      3       8       30.5    90

biceps curl     61      3       8       30.5    90

rear lat raise          3       8       2x7     60

side raises             3       12      2x7     60

Opm:
Bench: 2.5 kg erop
Barbell rows: 2.5 kg erop
Incline DB press: 3 x 2 reps erbij.
Lat pulldown met elastieken -> nieuw, geknield, knieen komen net los van de grond onderaan de rep.....

Skull crush: 3 x 1 rep erbij. Biceps curl: gelijk aan vorige week.
Rear en side rases beiden met 1 sec hold bovenin, niet verhoogd :)

FitBit: 'Weights - 73 min - 113 AVG 141 max heart - 484 kCal'

Laatst bewerkt:
Progressie!!!:woot:

• #9.820
Week 2 LB-B di 17:00 80 min
Code:
Dag 3           %       sets    reps    kg      rust
Squat           WU      1       15      BW
Deadlift        WU      1       8       68      120
Deadlift        WU      1       6       88      120
Deadlift        WU      1       5       105.5   120
deadlift        80      1       5       115.5   150
Deadlift        RO      1       11      88      120

OH Squat        WU      1       10      2x7     120
Fr.Squat        72      4       8       62.5    120

leg curl        74      4       12      20      120

Leg raises              3       11      BW      90

Sitt.Calf rs            3       20      90      90

Opm:
Deadlift 5 kg erop, met straps, bij rep outs: 1 rep extra, geen straps
Fr. Squat 5 kg erop
Leg curl 2.5 kg erbij = voorlopig zwaar zat :o
Sitting calf raises (soleus) lang niet gedaan, in rustig 1-1-1 tempo.

Terug
Naar boven