MuscleMeat

Diverse trainingen

jeej voor pendlays en lats

• Topic Starter Topic Starter
Fijn dat het beter gaat met je lats! .. Niets zo vervelend dat achterop raken en terug moeten bouwen naar je oude niveau omdat je een blessure hebt opgelopen..
En blijf het ontzettend nice vinden dat je als man hip thrusts doet, kan ik erg waarderen :).

Niemand ziet het (thuis) :D

---------- Toegevoegd om 09:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:24 ----------

Mooie training fijn dat je lat beter gaat.

Jeej :)

Lekker training en super dat Pendlay rows weer op oude nivo zit.
Lekker dat je last weer meewerken ook.

Batwing, lying dumbbell row, pendlay row..
Super oefeningen voor een dikke rug :thumb:

More is what we all need hihihihi

Wo: Cardio (fietsen) 430 kCal, eten 2004, netto -580 kCal

Week 4 Dag 3 benen-vaak-train periode

do benen+borst+buik

Barbell Squat 1x10 58kg; 4x8 88 kg
DB Pullover 5x6 28 kg
Romanian DL 1x3 90.5 kg; 5x3 100.5 kg
Bench Press 5x5 68.0 kg
Dumbbell Flyes 4x8 21.5 kg
Front squats 4x7 38 kg met straps
AB-wheel 3x10

Eten 1920 kCal, verbruik: 2550, netto -630 kCal

Opm: gewicht erbij op RDL en FSQ, die laatste gaat langzaam wat beter. Ben erachter dat mijn bench form ruk is. Mijn bench is te hoog (of beentjes te kort) om tegendruk op de vloer te geven. Moet mijn polsen meer uitdraaien (knokkels omhoog), meer flaren, minder tucken met ellebogen en bewuster met pecks drukken (mind-mossel connectie). Misschien moet ik er wat gewicht afhalen om weer op de form te focussen.

lekkere RDL!

fsq komt wel

en plannen met bench klinken goed, zijn nogal wat cues om aan te passen.

lekkere RDL!

fsq komt wel

en plannen met bench klinken goed, zijn nogal wat cues om aan te passen.

Wat denk je? Beter wat gewicht eraf om te focussen op de vorm, of voel je de verbetering pas echt als je een serieus gewicht vasthoudt?

Gewicht eraf voor de focus ofcorso ;-)
Die mind_mossel :-p connectie is t allerbelangrijkste. . Dan kan je m zelfs al goed voelen met het halter alleeen.. als je maar bewust bent!

Lkkre training, fijn dat de rdl en fsq beter gaan. Kwa bench zie ik heel vaak dat mensen te polsen verkeerd hebben staan en de knokkels naar achter was er zelf ook 1,van. Kan je niet iets van een verhoging naast je bench zetten waar je met je voeten goed op kan?

Gewicht eraf voor de focus ofcorso ;-)
Die mind_mossel :-p connectie is t allerbelangrijkste. . Dan kan je m zelfs al goed voelen met het halter alleeen.. als je maar bewust bent!

Thanks Helen, dan kan je hem ook makkelijker 2x/week pakken. Hoe meer herhalingen hoe sneller je ook weer het nieuwe patroon leert denk ik.

Lkkre training, fijn dat de rdl en fsq beter gaan. Kwa bench zie ik heel vaak dat mensen te polsen verkeerd hebben staan en de knokkels naar achter was er zelf ook 1,van. Kan je niet iets van een verhoging naast je bench zetten waar je met je voeten goed op kan?

Ja zo iets moet het worden, maar losse plankjes trap je weg dat is alleen instabieler. Ik zat te denken aan zo'n plyo-box die uit stapelbare laagjes bestaat. De dunste is dan ws. een goede hoogte. Kijk nog even....

Zeker waar Neet.

Dat zal waarschijnlijk niet lukken als je gemiddeld 500 kcal/dag onder onderhoud eet, maar dat is geen nieuws vermoed ik...

Ja klopt, die cut zit nu even lelijk in de weg.... maar wil er nog een beetje strakker uit zien voor Sicilie ;)

Helaas is het 't één of 't ander (real natural), voor Sicilië heb je dan imo de beste gekozen ;)

Hmm, mijn mening is absoluut dezelfde als die van MissH. Wat mij betreft vorm boven alles :).
Dus.. Weg met dat gewicht en even terug naar de basis, op lange termijn pluk je daar vruchten van :).

Wat betreft de bench zeg ik: focussen op de vorm. Ga je veel profijt van hebben. Gewicht komt erna wel weer snel genoeg erbij.

Vr Cardio: fietsen 566 kCal, eten 2175, netto -540 kCal.

Week 4 Dag 4 benen-vaak-train periode

Cardio: fietsen (constant) + hardlopen (interval 50-60-70-70-60-50 stappen sprint) 280 kCal

za rug+triceps+billen

Clean Deadlift 1x3 80.5 kg; 6x3 100.5 kg
Triceps kickback 6x6 L+R 15 kg
DB One Arm Row 4x8 L+R 31.5 kg
Tricep extensions 1x16 2x4.5 kg; 5x6 1x28 kg
Hip thrusts 4x9 78 kg
Bench Press 4x10 48.0 kg -> lager gewicht en focus op techniek

Opm: voor de duidelijkheid (en sommigen doen het net andersom), bij mij altijd sets X reps en dan het gewicht.
Houding van de polsen bij bench, met de knokkels omhoog is wennen, maar het
voelt wel beter, arch in rug en schouderbladen in de bench drukken zal nog wel
wat werk worden. Op een bepaald moment had ik wel het idee dat je je pecs kan
afzetten tegen het platformpje dat je schouderbladen vormen. Dat is denk het
goede gevoel.

Eten 2120 kCal, verbruik 2830, netto -710 kCal.

Terug
Naar boven