- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aha..aan het recompen dus. Maar waarschijnlijk verkeer je gewoon in een tekort..het zijn natuurlijk allemaal berekeningen.
Dat het werkt, dat is zeker!
Squatgewichten zien er weer goed uit Neet!
Fijn dat het beter gaat met je lats! .. Niets zo vervelend dat achterop raken en terug moeten bouwen naar je oude niveau omdat je een blessure hebt opgelopen..
En blijf het ontzettend nice vinden dat je als man hip thrusts doet, kan ik erg waarderen.

Batwing, lying dumbbell row, pendlay row..
Super oefeningen voor een dikke rug![]()
lekkere RDL!
fsq komt wel
en plannen met bench klinken goed, zijn nogal wat cues om aan te passen.
Mag wel wat dikker ja (alles mag een beetje meer natuurlijk).
Gewicht eraf voor de focus ofcorso ;-)
Die mind_mossel :-p connectie is t allerbelangrijkste. . Dan kan je m zelfs al goed voelen met het halter alleeen.. als je maar bewust bent!
Lkkre training, fijn dat de rdl en fsq beter gaan. Kwa bench zie ik heel vaak dat mensen te polsen verkeerd hebben staan en de knokkels naar achter was er zelf ook 1,van. Kan je niet iets van een verhoging naast je bench zetten waar je met je voeten goed op kan?
Dat zal waarschijnlijk niet lukken als je gemiddeld 500 kcal/dag onder onderhoud eet, maar dat is geen nieuws vermoed ik...