Fitness Seller

Diverse trainingen

Klinkt goed met je bench!
Mind muscle is inderdaad belangrijk. Vorm is alles!

Sicilië is mooi! Waar zit je ergens? heb zelf in Taormina en Cefalu gezeten.. en met de auto overal heengecrosst. :D
Lekker eten ook.. Zwaardvis is daar echt super! en de zelfgemaakte pasta's...met een wijntje... :o Ik wil er graag nog een keer naar terug en dan richting Trapani.

• Topic Starter Topic Starter
In Palermo en Catania. We willen ook gaan fietsen rond Etna, dus komen vast ook in Taormina. Veel zin in lekker eten en weertje ;)

Voel wel een beetje de linker schouder, dus of de houding bij bench al optimaal was, weet ik niet...

Misschien eens een filmpje (laten) maken van je benbench press? In elk geval voor jezelf of misschien voor tips hier op dbb :)

In Palermo en Catania. We willen ook gaan fietsen rond Etna, dus komen vast ook in Taormina. Veel zin in lekker eten en weertje ;)

Voel wel een beetje de linker schouder, dus of de houding bij bench al optimaal was, weet ik niet...
In Palermo zijn wij ook geweest. Chaos met de auto.. dus met de trein heengegaan. Heb daar ook zoveel ijs gegeten.. ze hebben vele soorten sorbet ijs.. In Taormina een zaakje met 99 soorten. :D
Catania zijn wij op het vliegtuig terug gestapt.

de Etna was wel een ervaring.. wij waren er 2 weken voor hij uitbarstte.. we hebben ed aankondigende aardbevingen meegemaakt.. dat was niet zo fijn.. Maar op de Etna staan was echt fantastisch.. al was ik blij dat ik voor 1 euro een jas kon huren. :o
Maar je gaat je daar wel vermaken. dat weet ik zeker! :D

Voorzichtig met je schouder.

Goed bezig met de bench, benieuwd hoe het uiteindelijk gaat uitpakken! :)
Enne.. Prima zaterdagtraining, mooi begin van het weekend ^^.

Misschien eens een filmpje (laten) maken van je benbench press? In elk geval voor jezelf of misschien voor tips hier op dbb :)

Ik zal eens kijken of dat wil lukken. Best vanaf de zijkant of van het voeteneind?

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

In Palermo zijn wij ook geweest. Chaos met de auto.. dus met de trein heengegaan. Heb daar ook zoveel ijs gegeten.. ze hebben vele soorten sorbet ijs.. In Taormina een zaakje met 99 soorten. :D
Catania zijn wij op het vliegtuig terug gestapt.

de Etna was wel een ervaring.. wij waren er 2 weken voor hij uitbarstte.. we hebben ed aankondigende aardbevingen meegemaakt.. dat was niet zo fijn.. Maar op de Etna staan was echt fantastisch.. al was ik blij dat ik voor 1 euro een jas kon huren. :o
Maar je gaat je daar wel vermaken. dat weet ik zeker! :D

Voorzichtig met je schouder.

Ben niet zo'n zoetekauw, maar lekkere dingen uit de zee, zelfgemaakte pasta's en zo .... yikes :eating:

Beetje rook uit de verte is wel cool, maar niet als je er bovenop staat :(

Goed bezig met de bench, benieuwd hoe het uiteindelijk gaat uitpakken! :)
Enne.. Prima zaterdagtraining, mooi begin van het weekend ^^.

Ik ook ;) thnx.

Ik zal eens kijken of dat wil lukken. Best vanaf de zijkant of van het voeteneind?
Net een beetje er tussenin eigenlijk, dan zie je het meeste. Dus schuin van ze zijkant.

Wel goed dat je je zo op techniek focust trouwens ipv te gek doet met gewichten. Je weet sowieso wel duidelijk waarmee je bezig bent, mooi om te zien :)

Wow..je zit wel laag met je kcals. . Je voelt je niet zwak tijdens je train?
Ben zelf ook aan t cutten maar ik zit zo om en nabij rond hetzelfde..wel.iets lager maar ben dan ook een vrouwpersoon:-p
Die ab-wheel is ook echt lekker trouwens :-)

Net een beetje er tussenin eigenlijk, dan zie je het meeste. Dus schuin van ze zijkant.

Wel goed dat je je zo op techniek focust trouwens ipv te gek doet met gewichten. Je weet sowieso wel duidelijk waarmee je bezig bent, mooi om te zien :)

OK, thnx.
Of ik het ook echt weet is een tweede ;)

Wow..je zit wel laag met je kcals. . Je voelt je niet zwak tijdens je train?
Ben zelf ook aan t cutten maar ik zit zo om en nabij rond hetzelfde..wel.iets lager maar ben dan ook een vrouwpersoon:-p
Die ab-wheel is ook echt lekker trouwens :-)

Ik merk dat de 8x sets wel zwaar worden, dus uithoudingsvermogen gaat achteruit. Ik ben maar een klein manspersoon, he.
Eerste paar x ab-wheels had ik spierpijn in abs daarna, nu niet meer. Maar hij is nog zo vermoeiend dat ik nog niet omhoog kan in reps. Maar, idd dit moet een van de weinige tel-sell fitness hype dingen zijn die echt nuttig is ;)

Week 5 Dag 1 benen-vaak-train periode

zo benen+schouders+buik (sets X reps)

Barbell Squat 1x10 58kg; 4x8 88 kg met hakjes.
DB OH Press 1x8 15kg; 5x (6,6,5,5,5) 21.5 kg
DB Side Raises 1x10 4.5kg; 5x5 13 kg
Standing one legged calf raises 3x (20R + 20L) BW+25kg
AB-wheel 3x11
Div. rotator cuffs

Opm: Beetje erop bij de OHP en een extra rep op de ab-wheel (eindelijk). RDL heb ik eruit gegooid, doe al genoeg benen/rug werk....
Eten: 2630 kC, verbruik 3440, netto -810 kCal

Wat ik mij ineens zo afvraag.. Is er een specifieke reden dat je been-vaak-trains hebt? :)

sterke db ohp, sterker dan mij! :O

Week 5 Dag 1 benen-vaak-train periode

zo benen+schouders+buik (sets X reps)

Barbell Squat 1x10 58kg; 4x8 88 kg met hakjes.
DB OH Press 1x8 15kg; 5x (6,6,5,5,5) 21.5 kg
DB Side Raises 1x10 4.5kg; 5x5 13 kg
Standing one legged calf raises 3x (20R + 20L) BW+25kg
AB-wheel 3x11
Div. rotator cuffs

Opm: Beetje erop bij de OHP en een extra rep op de ab-wheel (eindelijk). RDL heb ik eruit gegooid, doe al genoeg benen/rug werk....

Waarmee denk je 810 kcal te hebben verbruikt als ik vragen mag?

Wat ik mij ineens zo afvraag.. Is er een specifieke reden dat je been-vaak-trains hebt? :)

Ja, ze moeten dikker worden ;) Ik probeer een tijdje een hoog week volume, kijken of dat werkt.

sterke db ohp, sterker dan mij! :O

Maar jij bent weer mobieler ;)

Zo iets??

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nou..... nee. :roflol:
Sportschoenen met hakken zodat er in verhouding meer kracht op de quads dan glutes staat.

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

Waarmee denk je 810 kcal te hebben verbruikt als ik vragen mag?

Nee 810 is het verschil (de cut dus) tussen wat ik heb gegeten (2630 kCal) en wat ik heb verbruikt (3440 kCal).
Dat bestond uit:
2150 Dagelijks onderhoud zonder training
890 Fietsen (1h 30')
400 KT (1h 10')

pak jij in dumbell in je hand bij die calf raises?
ik vond een kettlebell wel prima, met een dumbell erg vervelend :(

nette train weer meneer neet.

Mooie training weer hoor!
Gaat lekker hier!

maandag:

Na een week pre-cut en 3 weken cut: van 78.6 -> 76.4 kg en van 85 -> 83 cm buikomvang.
Het gaat de goeie kant op met ongeveer 500 gram afvallen per week. Dat komt nog precies overeen met 4000 kCal tekort iedere week.

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

pak jij in dumbell in je hand bij die calf raises?
ik vond een kettlebell wel prima, met een dumbell erg vervelend :(

nette train weer meneer neet.

Nee, nog creatiever ;) Een rugzakje met 25 kg zandzakjes. Draagt lekker stabiel.

Mooie training weer hoor!
Gaat lekker hier!

Thnx :)

Je gaat lekker Rene. Mooi dat het zo geleidelijk gaat
Sowieso respect voor je discipline en hoe serieus je met alles omgaat. Dat werpt dus ook duidelijk zijn vruchten af :thumbs:

---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:56 ----------

Maar niet echt handig om mee te nemen naar de gym?
Home gym dacht ik ;)

Terug
Naar boven