- Waardering
- 23.835
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Amen Nicky!! Ik ken de helft er niet van maar voor mij helpt t al om idd wat lichter in gewicht te gaan en eventueel wat hoger in reps..en tja..een squat hoort er gewoon bij.
soort van haat-liefde verhouding heb ik ermee![]()
Inderdaad afwisselen. Ik heb ook wel periodes dat ik nu met werk te moe ben om echt zwaar te gaan. Toen ben ik FSQ erbij gaan doen. Die voelde ik echt enorm goed en had er gewoon spierpijn van.Of een keer een rep out met 25 kg.. lekker licht en diep... Dus een beetje afwisselen en ook met reps en soort kan prima variatie zijn.
Lekkere training verder!
Kan me voorstellen dat elke keer 4x8x88 gaat vervelen zonder verandering in sets/reps/gewicht. Misschien waar wat in veranderen?
Het is zo saai omdat ik deze periode mister high frequency probeer te volgen voor de bovenbenen met 3x/week squat op 70% van 1RM (Borge Fagerli).
Misschien is nu de tijd gekomen om de front sq met wat meer gewicht te proberen... die pakt ook de bovenbenen, maar is weer wat anders, en de gesuggereerde afwisseling in gewicht en volume, maar dat is misschien een beetje strijdig met Fagerli.

Of een keer een rep out met 25 kg.. lekker licht en diep... Dus een beetje afwisselen en ook met reps en soort kan prima variatie zijn. 

rogressive overload)