AndroidHealthClinic

Diverse trainingen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
Verstandig, had namelijk sterk de indruk dat de benen-vaak-trains je erg tegen gingen staan.. Het moet natuurlijk bovenal leuk blijven om te trainen :).

Nu maar 1 oefening benen dus??

Ik heb 1 squat en 1 RDL laten vallen deze week om het leuk te houden. Er blijft wel iedere dag een been oefening over (hoewel zaterdag DL, dat is niet echt benen, maar ook weer wel :) )

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

Flinke discussie over afvallen en mindfuck in mijn afwezigheid ;)
Ik ben het wel met joost eens: ik zie het in de spiegel niet erg goed wat de progressie is (ook niet bij anderen), maar cijfertjes zijn harder.

• #1.062
Maandag cardio.

Fietsen 40 min, 430 kCal

Tussen resultaat cutten

Na een week pre-cut en 3 weken cut: van 78.6 -> 75.6 kg en buik van 85 -> 82 cm.

Ondanks dat er de laatste 3 dagen weinig schot in zat is het week gemiddelde toch netjes omlaag gegaan.

Plaatje laat zien hoe het schommelt om het berekende gewichtsverlies heen (gebaseerd op aan calorieen netto tekort).

gewicht_cut_maart.jpg

maar het gaat omlaag. Dus gaat het goed! :)
Gestaag rustig doorgaan.

Mooie bijgehouden netjes rene, zolang je cm's en kg's verlies gaat het goed he.

• #1.066
Sterke clean deadlift. Is dat niet gewoon hetzelfde als een gewone deadlift?

bij gewichtheffen niet: andere grip(positie) en andere startpositie.

en over dat wegen: inderdaad 100 meningen ;)
ik vind wekelijks wegen juist een vertekend beeld geven maar ok.

Je plaatjes geven een mooi rustig beeld weer, precies zoals je wilde een gestage daling.
Je centimeters bevestigen dit: supermooi :thumb:

De progressie zet zich voort, je pakt het dus prima aan! :)

Goede progressie toch! Doe zo voort:thumbs:

Ik wil idd net zeggen, progressie gaat dus goed! Netjes hoor Neet!

Net resultaten, ook leuk om dat grafiekje te zien! zulke info zou mij weer genoeg wilskracht geven om door te gaan ;)

Mooie grafiek en goeie gewicht progressie!

Heb je toevallig zo'n soort excel sheet voor mij? Dan zou ik het beter kunnen controleren dan maar 1x per week. Karma will be given :p

• #1.073
Hi hi, dat grafiekje maakt wel wat reacties los ;)
Het is OpenOffice, maar ik zal vanavond kijken of ik het kan omzetten. Je moet wel redelijk nauwkeurig weten wat je dagelijks onderhoud zonder training is, en ik ga er van uit dat 600 kCal tekort overeenkomt met 75 g vetverlies. De eerste week van de cut zal dat zeker niet het geval zijn, door glycogeen en water verlies. En verder zie je aan mijn metingen dat 1x/week wel erg onnauwkeurig is.

Haha leuke grafiek idd, gaat goed zo te zien :)

• #1.075
Week 6 Dag 2 benen-vaak-train periode

Cardio: fietsen+hardlopen (interval 50-60-70-70-60-50 stappen sprint) 280 kCal

di benen+rug+biceps+billen (sets X reps)

Barbell Squat 1x10 58kg; 4x8 88 kg
Pendlay Row 1x10 48kg; 4x8 58.0 kg
Bulgarian split sq 4x8 L+R 38kg
DB Biceps Curls 5x (10-10-9-8-8) 15 kg
Hip thrusts 4x9 78 kg
Lying Batwings eenzijdig 6x12 15 kg

Opm: BSSQ 5 kg erop, pfff hijgend op de vloer tussen 2 sets... De hams strings voelde ik een beetje bij hip thrusts, ik had ze vanmiddag met hardlopen (sprints) ook al gebruikt.

Muziek: The Horrors. Primary Colors. Heerlijk gruizige galm muziek om eens lekker diep te gaan met de squats.

Eten: 2010 kCal, verbruik 2830, netto -820 kCal

• #1.076
En voor Dom:

ik hoop dat het werkt zo.

Bijlagen

Lekkere training. Moest die split squat trouwens bij de fysio doen deze week, vond hem met een paar kg al zwaar zat maar jij doet hem gewoon met 38 kg. Nice :eek:

flinke training weer rene.

prima training rene! :thumbs:

Bekend probleem dat je benen nog gaar zijn van wat anders :roflol:

nice man... stevig deficit in kcals ook :D

Terug
Naar boven