AndroidHealthClinic

Diverse trainingen

Lekker getraind hoor!

lekkere cleandeads en hipthruts!

Vr: Cardio

fietsen 1h 3min, 580 kCal
Eten 2575, verbruik 2730, netto -155 kCal
Sjonge jonge, netto 19 g vet verbruikt deze dag. Het is de rot moeite :(
Daarom haat ik cardio...je vreet een snicker in 1 minuut...en staat daarvoor doodleuk 30 minuten op een crosstrainer!:mad: Die ratio ben ik niet zo blij mee..:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.044
Tja, de oplossing is natuurlijk die snicker te vermijden of hij met zwavelzuur gevuld is....
in mijn geval was het een glaasje port, de eerste (en enige) alkohol in een week. Het is niet eerlijk :(

Sterke clean deadlift. Is dat niet gewoon hetzelfde als een gewone deadlift?

• #1.047
lekkere cleandeads en hipthruts!

Sterke clean deadlift. Is dat niet gewoon hetzelfde als een gewone deadlift?

Ja, de recht-toe-recht-aan :)

---------- Toegevoegd om 23:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:07 ----------

Week 6 Dag 1 benen-vaak-train periode

zo benen+schouders+buik (sets X reps)

Barbell Squat 1x10 58kg; 4x8 88 kg met schoenen.
DB OH Press 1x8 15kg; 5x (6,6,6,5,5) 21.5 kg
DB Side Raises 1x10 4.5kg; 5x (6,6,6,5,5) 13 kg
Standing calf raises (one legged) 3x (20R + 20L = 120) BW+25kg
AB-wheel 3x11
Div. rotator cuffs
Opm: Laatste week van de benen-vaak-train periode. Ik ben al een beetje geminderd met al die squats, ook vanwege de cut periode die er doorheen kwam. De OHP en Side raises paar repjes erop gedaan.

Eten: 1920 kCal, verbruik 2910, netto -990 kCal

Flink tekort gecreeerd gister!:thumbs: Wel weer mooie training Rene!

• #1.049
Flink tekort gecreeerd gister!:thumbs: Wel weer mooie training Rene!

Maar gewicht vanmorgen was 400 g hoger dan zondag :( Niet blij....
Nu weet ik wel dat 1 losse meting niets zegt, maar je hoopt toch iets anders...
Vanavond weer even het weekgemiddelde noteren.

Maar gewicht vanmorgen was 400 g hoger dan zondag :( Niet blij.... Nu weet ik wel dat 1 losse meting niets zegt, maar je hoopt toch iets anders... Vanavond weer even het weekgemiddelde noteren.

ik weeg elke dag om zo me weekgemiddelde te zien, scheelt bij mij af en toe een kilo per dag :roflol:

En daarnaast, 1 dag wat slechter eten maakt echt niks uit. Gisteren heb ik ook lekker geluncht met me vriendin en daarna griekse lasagna gemaakt hngggg :heart:

Cutten is gewoon kut :)
Ga het deze week ook weer oppakken
Maar ja het houd ons van de straat

Opm: Laatste week van de benen-vaak-train periode. Ik ben al een beetje geminderd met al die squats, ook vanwege de cut periode die er doorheen kwam.
Verstandig, had namelijk sterk de indruk dat de benen-vaak-trains je erg tegen gingen staan.. Het moet natuurlijk bovenal leuk blijven om te trainen :).

kijk gewoon in de spiegel..een weegschaal is echt ruk en ben er vorig jaar mee gestopt. was voor mij echt een mindfuck.
Dan had ik een hele 'goeie'dag gehad en dan ging ik op de weegschaal staan en was er idd bij gekomen..en dan werkte dat bij mij in mijn hoofd toch door.
En nu sta ik zo af en toe op de weegschaal in de sportschool en dan spelen er zoveel factoren mee waardoor mijn gewicht kan schommelen dat het mij niet zo heel erg boeit.. maar om een beetje t globaal in de gaten te houden.

Nu maar 1 oefening benen dus??

kijk gewoon in de spiegel..een weegschaal is echt ruk en ben er vorig jaar mee gestopt. was voor mij echt een mindfuck. Dan had ik een hele 'goeie'dag gehad en dan ging ik op de weegschaal staan en was er idd bij gekomen..en dan werkte dat bij mij in mijn hoofd toch door. En nu sta ik zo af en toe op de weegschaal in de sportschool en dan spelen er zoveel factoren mee waardoor mijn gewicht kan schommelen dat het mij niet zo heel erg boeit.. maar om een beetje t globaal in de gaten te houden. Nu maar 1 oefening benen dus??

vrouwen schommelen over het algemeen meer in gewicht, rene is geen vrouw he :p

vrouwen schommelen over het algemeen meer in gewicht, rene is geen vrouw he :p

Meen je dat nou..shit..laat ik nou toch denken dat hij een vrouwpersoon was:p hahaha
Nee snap ik Joost, maar over t algemeen werkt dat voor de meeste demotiverend als je aan t cutten bent en je gewicht gaat omhoog. En de spiegel geeft nog altijd een reeëler beeld dan die fijne weegschaal:D
Maar ja, de mens wil (incluis ikzelf vaak) graag de cijfertjes zien

Meen je dat nou..shit..laat ik nou toch denken dat hij een vrouwpersoon was:p hahaha Nee snap ik Joost, maar over t algemeen werkt dat voor de meeste demotiverend als je aan t cutten bent en je gewicht gaat omhoog. En de spiegel geeft nog altijd een reeëler beeld dan die fijne weegschaal:D Maar ja, de mens wil (incluis ikzelf vaak) graag de cijfertjes zien

Ik zie zelf (zal vast niet de enige zijn) niet zo snel resultaat in de spiegel, vooral als je van een wat hoger vp afkomt. ik weeg mezelf gewoon elke dag, om vervolgens een week gemiddelde uit te rekenen

Ja dat zal idd ook wel..
Maar dan denk ik nog dat je beter 1x per week kan wegen dan elke dag, helemaal als het je van je stuk brengt.
Zo hebben we allemaal onze 'eigen' maniertjes die voor ons werken. ;-)

Ja dat zal idd ook wel.. Maar dan denk ik nog dat je beter 1x per week kan wegen dan elke dag, helemaal als het je van je stuk brengt. Zo hebben we allemaal onze 'eigen' maniertjes die voor ons werken. ;-)

Juist omdat je zo vaak weegt word het minder erg als je een keer wat zwaarder weegt. ik ben vaak alweer vergeten hoe zwaar ik weeg voordat ik het heb opgeschreven :roflol:

Hahaha en dat op jouw leeftijd al...:p

En de spiegel geeft nog altijd een reeëler beeld dan die fijne weegschaal:D Maar ja, de mens wil (incluis ikzelf vaak) graag de cijfertjes zien
Precies.
Persoonlijk ben ik dan ook vooral fan van centimeters op vaste punten laten meten (maandelijks). Daarnaast twee maandelijks progressiefoto's .. En de wekelijkse weegmoment erbij puur om het plaatje compleet te maken en het één en ander te kunnen verklaren. Maar wegen is absoluut een mindfuck. Liever spiegel en harde centimeters, dat zegt vele malen meer :).

Terug
Naar boven