AndroidHealthClinic

Diverse trainingen

Nou, 12.8% is nog steeds een dad bod helaas. Om echt strak te staan zou ik een stuk dieper moeten gaan. Maar daar hebben we geen zin in :p
12.8% is meer dan netjes Neet!

Kijk vooral ook eens om je heen naar leeftijdsgenoten..

Die progressie en dalende lijn zijn echt wel netjes hoor!

Dit!

Je moet jezelf noet vergelijken met @rippedmeeuw en Zyzz.

Als je kijkt naar jezelf is het goede progressie, als je kijkt naar je leeftijdsgenoten ben je een beest. Geniet daar ook eens van!

Nou, 12.8% is nog steeds een dad bod helaas. Om echt strak te staan zou ik een stuk dieper moeten gaan. Maar daar hebben we geen zin in :p
Welnee, dat maken anderen je wijs, en die hebben last van BDD. Gespierd en ripped, maar geen eigen ballen of haar/baard meer, walchelijk stinkend tren zweet en onder de acne is de nieuwe mode. Maar belangrijker lijkt mij of je geen spieromvang verloren hebt. Het is wel bodybuilding.

Welnee, dat maken anderen je wijs, en die hebben last van BDD. Gespierd en ripped, maar geen eigen ballen of haar/baard meer, walchelijk stinkend tren zweet en onder de acne is de nieuwe mode. Maar belangrijker lijkt mij of je geen spieromvang verloren hebt. Het is wel bodybuilding.
Nee, het zal wel kloppen wat Neet zegt.
Spieren verliezen kan bijna niet als je voldoende eiwitten binnen krijgt.
Je verliest wel vet wat zich tussen de spieren bevind.
Probeer je trainings gewichten vast te houden. Maar een paar kilo minder aan de stang gaat geen groot verschil maken.
We zijn gewoon vetter dan we denken. Toen ik veel aan duursport deed, woog ik 83kg en achteraf bekeken was ik vetter dan ik toen dacht. Nu ik mijn voeding beter bij houdt, ben ik droger dan toen. En kracht heb ik eigenlijk nog niet ingeleverd, alleen op bp. Who cares ?

We zijn gewoon vetter dan we denken. Toen ik veel aan duursport deed, woog ik 83kg en achteraf bekeken was ik vetter dan ik toen dacht. Nu ik mijn voeding beter bij houdt, ben ik droger dan toen. En kracht heb ik eigenlijk nog niet ingeleverd, alleen op bp. Who cares ?
Powerlifters

Bijlagen

• Screenshot_20220121-191347_Instagram.jpg
    Screenshot_20220121-191347_Instagram.jpg
    328,6 KB · Weergaven: 23
  • Topic Starter Topic Starter
  • #12.410
  • #12.411

Dit!

Je moet jezelf noet vergelijken met @rippedmeeuw en Zyzz.

Als je kijkt naar jezelf is het goede progressie, als je kijkt naar je leeftijdsgenoten ben je een beest. Geniet daar ook eens van!
Thanks. Ja is ook zo, ik ben best trots dat er 4 kg vanaf is en bijna geen VVM ingeleverd. En de meeste 60-ers zien er beroerder uit en hijgen al als ze 2 trappen oplopen :D

• #12.412
Ik ga zelf niets gebruiken maar iedereen moet het zelf weten. Ik ga me er ook niet mee vergelijken, je gaat ook geen eBike met zelf trappen vergelijken :p

Ik vind dit dus serieus een goede shape! Die solide midsectie is ook echt nice:thumbs:

Terug
Naar boven