- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Naald erinNou, 12.8% is nog steeds een dad bod helaas. Om echt strak te staan zou ik een stuk dieper moeten gaan. Maar daar hebben we geen zin in![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naald erinNou, 12.8% is nog steeds een dad bod helaas. Om echt strak te staan zou ik een stuk dieper moeten gaan. Maar daar hebben we geen zin in![]()

12.8% is meer dan netjes Neet!Nou, 12.8% is nog steeds een dad bod helaas. Om echt strak te staan zou ik een stuk dieper moeten gaan. Maar daar hebben we geen zin in![]()
Dit!12.8% is meer dan netjes Neet!
Kijk vooral ook eens om je heen naar leeftijdsgenoten..
Die progressie en dalende lijn zijn echt wel netjes hoor!
Hebben we niet onderhand genoeg vaccinaties gehad?
Welnee, dat maken anderen je wijs, en die hebben last van BDD. Gespierd en ripped, maar geen eigen ballen of haar/baard meer, walchelijk stinkend tren zweet en onder de acne is de nieuwe mode. Maar belangrijker lijkt mij of je geen spieromvang verloren hebt. Het is wel bodybuilding.Nou, 12.8% is nog steeds een dad bod helaas. Om echt strak te staan zou ik een stuk dieper moeten gaan. Maar daar hebben we geen zin in![]()
Nee, het zal wel kloppen wat Neet zegt.Welnee, dat maken anderen je wijs, en die hebben last van BDD. Gespierd en ripped, maar geen eigen ballen of haar/baard meer, walchelijk stinkend tren zweet en onder de acne is de nieuwe mode. Maar belangrijker lijkt mij of je geen spieromvang verloren hebt. Het is wel bodybuilding.
PowerliftersWe zijn gewoon vetter dan we denken. Toen ik veel aan duursport deed, woog ik 83kg en achteraf bekeken was ik vetter dan ik toen dacht. Nu ik mijn voeding beter bij houdt, ben ik droger dan toen. En kracht heb ik eigenlijk nog niet ingeleverd, alleen op bp. Who cares ?
Alleen de Open Klasse.
Trt misschien niet iets @neet61Dit!
Je moet jezelf noet vergelijken met @rippedmeeuw en Zyzz.
Als je kijkt naar jezelf is het goede progressie, als je kijkt naar je leeftijdsgenoten ben je een beest. Geniet daar ook eens van!
Nee, dat ga ik niet doen. Ben ook eigenlijk meer met conditie, fitness en vooral gezondheid bezig dan bodybuilding.
12.8% is meer dan netjes Neet!
Kijk vooral ook eens om je heen naar leeftijdsgenoten..
Die progressie en dalende lijn zijn echt wel netjes hoor!
Thanks. Ja is ook zo, ik ben best trots dat er 4 kg vanaf is en bijna geen VVM ingeleverd. En de meeste 60-ers zien er beroerder uit en hijgen al als ze 2 trappen oplopenDit!
Je moet jezelf noet vergelijken met @rippedmeeuw en Zyzz.
Als je kijkt naar jezelf is het goede progressie, als je kijkt naar je leeftijdsgenoten ben je een beest. Geniet daar ook eens van!

Ik ga zelf niets gebruiken maar iedereen moet het zelf weten. Ik ga me er ook niet mee vergelijken, je gaat ook geen eBike met zelf trappen vergelijkenWelnee, dat maken anderen je wijs, en die hebben last van BDD. Gespierd en ripped, maar geen eigen ballen of haar/baard meer, walchelijk stinkend tren zweet en onder de acne is de nieuwe mode. Maar belangrijker lijkt mij of je geen spieromvang verloren hebt. Het is wel bodybuilding.

t*ring ziek @neet61 dat voor 60 jaar en mijn pa maar zeggen ja wacht maar tot je net zo oud bent als ik

Focus niet op bodybuilden ja vast, staat erbij als een griekse god. Goed bezig!
Mag neet wel meer credit voor krijgen had niet verwacht dat hij er zo bij stondDit is gwn een topshape. Klaar. Daar teken ik nu onmiddelijk voor op die leeftijd.