MuscleMeat

Diverse trainingen

Eventjes niet gekeken en plots staan hier 100+ kg squats.. Lekker man :D

Eventjes niet gekeken en plots staan hier 100+ kg squats.. Lekker man :D

Nu nog een antwoord op mijn vraag: ATG (full ROM) squat of ergens halverwege...?!

Okay Neet, * * * * * * * Ik zal de vraag anders formuleren (zoals ik 'm overigens ook bedoel)...

...voordat ik mijn bewondering uitspreek over een 5x5 squat van ruim 100 kg, was dit een ATG (full ROM) squat of parallel of misschien een box squat?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.263
Vr: Cardio

fietsen, 510 kCal

Eten: Uit eten geweest, Mochi in DH, uitstekend! Calorieen die dag?? 3000??

Week 3 Dag 4 Push-Pull-Legs periode

za Pull

Bent o Rows: 1x10 48kg; 5x5 63kg
Pull Ups: 4x6 BW
Chin Ups: 2x6 BW+7.5kg
DB Biceps Curls 5x (10-10-9-9-8) 15 kg
Seated Rear Delt raises 20+4+4+4+4+4 (40) 8kg myo-rep stijl
Side Lat raises 20+4+4+4+4+4 (40) 9kg myo-rep stijl

Opm: Pull ups (geproneerd) voor het eerst sinds lange tijd weer gedaan, ging
prima! Chin ups nu met BW+7.5 kg. Biceps curls verzuurden flink. Wel lkkr.

Eten: 1966 kC, verbruik 2500, netto -534 kCal

Lekker uit eten geweest zo te lezen! :) Moet kunnen.

Mooie training ook weer. Pull ups en chin ups gaan in ieder geval weer zonder problemen zo te lezen.
Fijn!

Neet, ben je nou te zelf ingenomen om te reageren op mijn vraag of zie je inmiddels in dat cijfertjes niets zeggen..?

Sterke Rows en pullups Neet!:thumbs:

Mochi ziet er goed uit zeg:meal:

Zeggen die getallen iets over de ROM, iets over de hersteltijd tussen de sets, iets over de snelheid (lees: TUT) waarmee de oefeningen zijn uitgevoerd, iets over de intensiteit?
Nope, maar denk dat we in veel gevallen (behalve als er filmpjes worden gepost), we vooral moeten kijken naar progressie wat iemand maakt. Er zijn gewoon zoveel verschillende uitvoeringen van oefeningen..en alleen een filmpje kan uitwijzen of deze correct zijn.

Je lijkt een beetje aanvallende richting Neet, how come?

Nope, maar denk dat we in veel gevallen (behalve als er filmpjes worden gepost), we vooral moeten kijken naar progressie wat iemand maakt. Er zijn gewoon zoveel verschillende uitvoeringen van oefeningen..en alleen een filmpje kan uitwijzen of deze correct zijn.

Je lijkt een beetje aanvallende richting Neet, how come?

Daarom zeggen getallen in BB helemaal niets, plus dat het niet gaat om het gewicht. Spieren hebben geen idee wat er op een schijf of dumbbell staat.

Zo sprak ik een collega met zelfoverschatting over cable triceps extension. Hij beweerde 70 kg te gebruiken. Een enorme prestatie waar ik mijn vraagtekens bij zette. Nee, ik was degene die waarschijnlijk de oefening verkeerd deed. Afijn, puntje bij paaltje werd de oefening gedaan op een high-low pully over meerdere katrollen waardoor het werkgewicht gehalveerd werd.

35 kg correct uitgevoerd is nog steeds netjes (weliswaar voor hypertrofie nietszeggend), echter wel iets anders dan de beweerde 70 kg.

Uiteraard moet iedereen lekker doen wat ie wil en een log is vooral voor jezelf, maar staat wel op een openbaar forum en dan kan je imo 'pluimen' en 'pek' verwachten.

Neet lijkt alleen de pluimen te willen ontvangen, zodra iemand kritisch wordt geeft ie niet thuis.
Schrijf dan dat je me een enorme lul vindt, maar helemaal niet reageren is in mijn wereld not done.

Als ik ergens een hekel aan heb is dat wanneer iemand wel open doet voor een aai over z'n bol, maar niet voor iemand die vraagt of en wanneer hij naar de kapper gaat. En laat nou net Neet dit soort praktijken hier toepassen...;)

Laatst bewerkt:
  • #1.270
Daarom zeggen getallen in BB helemaal niets, plus dat het niet gaat om het gewicht. Spieren hebben geen idee wat er op een schijf of dumbbell staat.

Zo sprak ik een collega met zelfoverschatting over cable triceps extension. Hij beweerde 70 kg te gebruiken. Een enorme prestatie waar ik mijn vraagtekens bij zette. Nee, ik was degene die waarschijnlijk de oefening verkeerd deed. Afijn, puntje bij paaltje werd de oefening gedaan op een high-low pully over meerdere katrollen waardoor het werkgewicht gehalveerd werd.

35 kg correct uitgevoerd is nog steeds netjes (weliswaar voor hypertrofie nietszeggend), echter wel iets anders dan de beweerde 70 kg.

Uiteraard moet iedereen lekker doen wat ie wil en een log is vooral voor jezelf, maar staat wel op een openbaar forum en dan kan je imo 'pluimen' en 'pek' verwachten.

Neet lijkt alleen de pluimen te willen ontvangen, zodra iemand kritisch wordt geeft ie niet thuis.
Schrijf dan dat je me een enorme lul vindt, maar helemaal niet reageren is in mijn wereld not done.

Als ik ergens een hekel aan heb is dat wanneer iemand wel open doet voor een aai over z'n bol, maar niet voor iemand die vraagt of en wanneer hij naar de kapper gaat. En laat nou net Neet dit soort praktijken hier toepassen...;)

Ja ik vind je een enorme lul. Je bent alleen maar negatief aan het doen bij andere mensen. Heb je uberhaupt wel eens zelf gelift? Er is niets maar dan ook helemaal niets wat je over jezelf hebt bijgedragen aan DBB. Geen log, geen subject. Nooit foto's van je zelf, zelfs je stats zijn blanko. Lekker makkelijk op andere mensen zeiken en de expert uithangen.
Daarom heb ik je genegeerd in de hoop dat het kwartje vanzelf wel zou vallen. Maar helaas :(

---------- Toegevoegd om 09:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:11 ----------

Lekker uit eten geweest zo te lezen! :) Moet kunnen.

Mooie training ook weer. Pull ups en chin ups gaan in ieder geval weer zonder problemen zo te lezen.
Fijn!

Ja, zelfs de pull ups gingen goed, een heel klein beetje voelde ik mijn linker lat nog. Maar dat is ook weer gewenning denk ik.

Sterke Rows en pullups Neet!:thumbs:

Mochi ziet er goed uit zeg:meal:

Thanks. Mochi was uitstekend. Allemaal lifliflafjes per gang, tot je best wel voldaan bent ;)

Ja ik vind je een enorme lul. Je bent alleen maar negatief aan het doen bij andere mensen. Heb je uberhaupt wel eens zelf gelift? Er is niets maar dan ook helemaal niets wat je over jezelf hebt bijgedragen aan DBB. Geen log, geen subject. Nooit foto's van je zelf, zelfs je stats zijn blanko. Lekker makkelijk op andere mensen zeiken en de expert uithangen.
Daarom heb ik je genegeerd in de hoop dat het kwartje vanzelf wel zou vallen. Maar helaas :(

Sneu voor je Neet, 53 jaar en NUL mensenkennis...

Nu nog een antwoord op mijn vraag: ATG (full ROM) squat of ergens halverwege...?!

Okay Neet, * * * * * * * Ik zal de vraag anders formuleren (zoals ik 'm overigens ook bedoel)...

...voordat ik mijn bewondering uitspreek over een 5x5 squat van ruim 100 kg, was dit een ATG (full ROM) squat of parallel of misschien een box squat?

Jij bent wel beetje een rare gozer, hoor. Het komt over of je alles in twijfel trekt. Ga je ook vragen of hij zijn chins full rom doet of zijn bench? Bij squats ga je gewoon uit van back squats op parallel of net iets eronder, anders wordt het wel vermeld.

Laatst bewerkt:
Jij bent wel beetje een rare gozer, hoor. Het komt over of je alles in twijfel trekt. Ga je ook vragen of hij zijn chins full rom doet of zijn bench? Bij squats ga je gewoon uit van back squats op parallel of net iets eronder, anders wordt het wel vermeldt.

Misschien vind ik jou wel een rare gozer omdat je alles zomaar aanneemt :p

Maar je hebt een punt, na 35 jaar op sportscholen te hebben rondgelopen teveel onzin gezien en gehoord om zomaar klakkeloos zaken over te nemen en/of te geloven. Vandaar dat ik graag bevestiging zie, lees of hoor ;)

Maar je hebt een punt, na 35 jaar op sportscholen te hebben rondgelopen teveel onzin gezien en gehoord om zomaar klakkeloos zaken over te nemen en/of te geloven. Vandaar dat ik graag bevestiging zie, lees of hoor ;)

Ik ben ook een rare gozer. Ik ga er voor het gemak gewoon vanuit dat het klopt wat iemand in zijn log schrijft. Zo niet dan houdt diegene alleen zichzelf voor de gek.

Man man man, je bent echt een enorme lul. Wat heeft het voor jou voor meerwaarde op welke wijze Neet zijn squats uitvoert? Al zou hij quartersquats doen, wat wil je dan gaan doen? Hier grappen over maken? Geeft het je een of andere geruststelling dan? Stel je niet zo aan en ga zelf gewoon lekker trainen. Neet maakt een mooie vooruitgang en het lijkt zelfs wel alsof je daar jaloers op bent. ;)

Blijf je ding doen Neet, zolang jij voor jezelf weet wat je doet, hoe je het doet en of je daarmee het gewenste resultaat dat je voor ogen hebt bereikt hoef je daar aan niemand verantwoording aan af te leggen :).

Man man man, je bent echt een enorme lul. Wat heeft het voor jou voor meerwaarde op welke wijze Neet zijn squats uitvoert? Al zou hij quartersquats doen, wat wil je dan gaan doen? Hier grappen over maken? Geeft het je een of andere geruststelling dan? Stel je niet zo aan en ga zelf gewoon lekker trainen. Neet maakt een mooie vooruitgang en het lijkt zelfs wel alsof je daar jaloers op bent. ;)

Ik denk dat het één en ander je is ontgaan of je leest doelbewust alleen de zaken die je wilt lezen.

Nergens kraak ik wie dan ook af en ook ik wil neet graag een pluim tussen zijn billen steken, tenslotte is een 100+ full squat met zijn stats een uitstekende prestatie.

Ik vroeg me alleen af of dat een full ROM squat was of een andere uitvoering. Neet gaf daar eerder geen antwoord op wat ik vreemd vond/vind en dat heb ik uitgesproken.

Nou hoef ik mezelf niet te verdedigen, maar enige duidelijkheid scheppen kan imo geen kwaad.

Overigens ken jij me niet persoonlijk dus dat ik een lul ben waag ik te betwijfelen, dat jij me een lul vindt is prima. Dat is tenslotte jouw tekortkoming en tekortkomingen hebben we allemaal.

Verder zal ik ver bij neet z'n log uit de buurt blijven, hij denkt schijnbaar dat ie het allemaal weet en dat zullen we dan maar zo houden...

• #1.280
Verder zal ik ver bij neet z'n log uit de buurt blijven, hij denkt schijnbaar dat ie het allemaal weet en dat zullen we dan maar zo houden...

Heel graag.

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:44 ----------

Bij squats ga je gewoon uit van back squats op parallel of net iets eronder, anders wordt het wel vermeld.

Idd, op parallel. Bij de goblet en front squats ga ik wel helemaal tot de grond (zonder het misschien expliciet te vermelden), maar dat zijn ook andere oefeningen waar je rechterop staat met je romp.

Blijf je ding doen Neet, zolang jij voor jezelf weet wat je doet, hoe je het doet en of je daarmee het gewenste resultaat dat je voor ogen hebt bereikt hoef je daar aan niemand verantwoording aan af te leggen :).

Thanks. En iemand mag natuurlijk kritiek hebben, maar hoe serieus ik dat neem hangt af van zijn/haar opgebouwde credits en bewezen kennis en vaardigheden.

Terug
Naar boven