Fitness Seller

Diverse trainingen

we gaan gelijk op rene :D ik zit ook op 37,8 vanmorgen.
Je cut is wel heel erg hard gegaan of niet?:trollface:
Jee
Hoe lang ga jij nog door? Bij mij begint de vakantie volgende week, dan ga ik weer alles ongedaan maken met pasta en wijntjes en italiaans ijs :cheer:
No offence...maar zeer onverstandig. Been there, done that..

Zo heb ik vorig jaar in twee weken tijd heel mijn cut ongedaan gemaakt. Ik zou rustig reverse dieten, met af en toe een wijntje/ijs/pasta. Pasta is overigens tijdens de cut niet perse een no-go?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.302
Je cut is wel heel erg hard gegaan of niet?:trollface:
No offence...maar zeer onverstandig. Been there, done that..

Zo heb ik vorig jaar in twee weken tijd heel mijn cut ongedaan gemaakt. Ik zou rustig reverse dieten, met af en toe een wijntje/ijs/pasta. Pasta is overigens tijdens de cut niet perse een no-go?

Ha ha, niet eens gezien. Moest vast 73.8 zijn.

Ja maar.... de cut is voorbij 1 mei. Basta. Finito. Dit is het. :p

Maar ik zal niet meteen helemaal r*tard gaan hoor. Dat is ook niet mijn stijl.
We gaan ook nog een beetje fietsen en wandelen op Sicilie.

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:37 ----------

Week 4 Dag 2 Push-Pull-Legs periode

Cardio: 280 kCal
4 km fietsen
2 km hardlopen interval (50-60-70-80-70-60-50 passen sprint)

di Push

Arnold press bij warm draaien: 2x10 15kg
Dumb Ovh Press: 5x (7,5,5,5,5) 21.5 kg
Bench Press: 1x8 60.5kg; 5x5 70.5kg
Dips: 1x8 BW; 5x5 BW+10kg
Push ups 20+8+8+8+8+8 (60) BW myo-rep stijl

Opm: Arnold press voelt best goed. Thnx Joost ;) Bij OHP haalde ik niet mijn oude volume, cut moe?

Eten 1948 kC, verbruik 2770, netto -821 kCal.

Of gewoon een mindere dag.
Op één workout kan je dat moeilijk bepalen imo.

• #1.304
Nou ja, dat klopt ook wel. Helemaal in het begin van de cut dacht ik ook, dat gaat rap achteruit. Maar het viel alles mee.

mindere dagen hebben we allemaal, training ziet er kwa cijfers goed uit in ieder geval. arnolpress kan best lekker zijn.

• #1.307
De ene keer gaat het ook beter dan de andere keer he! ;)

Wat is nou eigenlijk zo goed aan die Arnold press? Welke spieren worden daar extra mee belast?

• #1.312
Het lijkt af achtereenvolgens de voor-, zij- en achterkoppen van de schouder aan de beurt komen.
Ik denk dat het een goede 'los maak' oefening is om te beginnen.

The Arnold press forces your elbows to drop in front of your body, in some regards similar to a front raise, which calls upon the anterior delts to a great degree. As you press the dumbbells upward, the middle and rear delts become increasingly engaged but not until the front delts initiate most of the move. Arnold wins!

Bij deze. Vond het altijd wel een goede oefening.

• #1.314
De eindweging van na een week pre-cut en 2 maanden cut:
van 78.6 -> 73.4 kg gegaan
buikomtrek van 85 -> 80 cm.

Er is aardig wat van de ballonvorm van de buik verdwenen, maar het zijn nog steeds geen ribbeltjes abs. Al met al wel tevreden. Het was wel uit te houden kwa honger, en ook niet zoveel krachtsverlies.
Ik ben behoorlijk precies op het uitgerekende gewichtsverlies uitgekomen waar ik er vanuit ben gegaan dat mijn basis onderhoud van 2150 kCal/dag niet op magische wijze gaat zakken tijdens de cut.
Wat wel opvalt zijn de behoorlijke plateaux afgewisseld met snelle dalingen in 1-2 dagen.

gewicht_cut_30_april.jpg

Goed bijgehouden en mooi de juiste trend gevolgd!:thumbs:

Je gaat lekker René! De trend zet lekker door.

die grafiek gaat weer mooi naar beneden.

De eindweging van na een week pre-cut en 2 maanden cut:
van 78.6 -> 73.4 kg gegaan
buikomtrek van 85 -> 80 cm.

Er is aardig wat van de ballonvorm van de buik verdwenen, maar het zijn nog steeds geen ribbeltjes abs. Al met al wel tevreden. Het was wel uit te houden kwa honger, en ook niet zoveel krachtsverlies.
Ik ben behoorlijk precies op het uitgerekende gewichtsverlies uitgekomen waar ik er vanuit ben gegaan dat mijn basis onderhoud van 2150 kCal/dag niet op magische wijze gaat zakken tijdens de cut.
Wat wel opvalt zijn de behoorlijke plateaux afgewisseld met snelle dalingen in 1-2 dagen.
Mooi overzicht van je cut. Je buikomtrek is ook mooi teruggegaan. Die 80 cm wil ik komende cut ook bereiken.

• #1.319
Goed bijgehouden en mooi de juiste trend gevolgd!:thumbs:

Je gaat lekker René! De trend zet lekker door.

die grafiek gaat weer mooi naar beneden.

Mooi overzicht van je cut. Je buikomtrek is ook mooi teruggegaan. Die 80 cm wil ik komende cut ook bereiken.

Thanks, ik durf me nu wel te vertonen op het strand :)
Morgen belachelijk vroeg vertrekken :(

Een mooi einde van de cut zo voor vertrek van de vakantie.
Enne.. Niet klagen over dat je morgen vroeg weg moet, ben allang jaloers dat je uberhaupt lekker op vakantie gaat ;).
Veel plezier, geniet ervan! Lekker rollen van de heuvels af.. ;)

Terug
Naar boven