wovano
wvncoaching.nl
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Coach
Anabolen
Supplementen
Voeding
Training
10.000 likes
10.000 berichten
- Waardering
- 49.837
Ik denk dat jouw reacties hier genoeg zeggen. Hierbij laat ik het dan ookIk denk dat het één en ander je is ontgaan of je leest doelbewust alleen de zaken die je wilt lezen.
Nergens kraak ik wie dan ook af en ook ik wil neet graag een pluim tussen zijn billen steken, tenslotte is een 100+ full squat met zijn stats een uitstekende prestatie.
Ik vroeg me alleen af of dat een full ROM squat was of een andere uitvoering. Neet gaf daar eerder geen antwoord op wat ik vreemd vond/vind en dat heb ik uitgesproken.
Nou hoef ik mezelf niet te verdedigen, maar enige duidelijkheid scheppen kan imo geen kwaad.
Overigens ken jij me niet persoonlijk dus dat ik een lul ben waag ik te betwijfelen, dat jij me een lul vindt is prima. Dat is tenslotte jouw tekortkoming en tekortkomingen hebben we allemaal.
Verder zal ik ver bij neet z'n log uit de buurt blijven, hij denkt schijnbaar dat ie het allemaal weet en dat zullen we dan maar zo houden...

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------
ExactThanks. En iemand mag natuurlijk kritiek hebben, maar hoe serieus ik dat neem hangt af van zijn/haar opgebouwde credits en bewezen kennis en vaardigheden.