XXL Nutrition

Diverse trainingen

Ik denk dat het één en ander je is ontgaan of je leest doelbewust alleen de zaken die je wilt lezen.

Nergens kraak ik wie dan ook af en ook ik wil neet graag een pluim tussen zijn billen steken, tenslotte is een 100+ full squat met zijn stats een uitstekende prestatie.

Ik vroeg me alleen af of dat een full ROM squat was of een andere uitvoering. Neet gaf daar eerder geen antwoord op wat ik vreemd vond/vind en dat heb ik uitgesproken.

Nou hoef ik mezelf niet te verdedigen, maar enige duidelijkheid scheppen kan imo geen kwaad.

Overigens ken jij me niet persoonlijk dus dat ik een lul ben waag ik te betwijfelen, dat jij me een lul vindt is prima. Dat is tenslotte jouw tekortkoming en tekortkomingen hebben we allemaal.

Verder zal ik ver bij neet z'n log uit de buurt blijven, hij denkt schijnbaar dat ie het allemaal weet en dat zullen we dan maar zo houden...
Ik denk dat jouw reacties hier genoeg zeggen. Hierbij laat ik het dan ook ;)

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

Thanks. En iemand mag natuurlijk kritiek hebben, maar hoe serieus ik dat neem hangt af van zijn/haar opgebouwde credits en bewezen kennis en vaardigheden.
Exact ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.282
Week 4 Dag 1 Push-Pull-Legs periode

Cardio: 280 kCal (vanmorgen)
4 km fietsen
2 km hardlopen interval (50-60-70-80-70-60-50 passen sprint)

zo Benen-buik (avond)

bicycles: 3x28
Squats: 1x8 78kg; 1x8 88kg; 5x5 103kg
Frog Crunch +10kg: 5x6
Front Squats 5x6 63 kg met straps
Seated Calf Raises (soleus) 3x (40R + 40L = 240) 30kg op knie

Opm: Met de SQ zit ik nu wel aan het maximum. Het is niet meer helemaal netjes, en ik durf eigenlijk zonder rek of vanginrichting niet tot het gaatje te gaan, toch iets slappere benen in de cut. Mijn PR van afgelopen december was 5x5 105.5kg.
De FSQ weer met een repje erbij, wat haatte ik dat ding bij eerste pogingen :)

Eten: 2179 kCal, verbruik 2780, netto -601 kCal
Morgen weer week gewicht berekenen!

Doe je cardio in de ochtend op een lege maag; of rustig eerst op het gemakje een ontbijt nuttigen? :)

Was die Frog Crunch wel full rom? :p

Squat je zonder rek? ???

• #1.285
Doe je cardio in de ochtend op een lege maag; of rustig eerst op het gemakje een ontbijt nuttigen? :)

Nee man, toen had ik al een bak brinta met melk, en twee koppen espresso op :D

---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:39 ----------

Was die Frog Crunch wel full rom? :p

Squat je zonder rek? ???

Begin jij ook al? :p Maar de week daarvoor had je nog moeten betwijfelen of de calorieen van cardio wel klopten, en de week daarvoor dat het gewichtsverlies van cutten vooral water zou zijn.

Ja, ik ben niet heel professioneel equipped thuis..... in een noodgeval kan ik de barbell nog achter me op het bed gooien :)

Lol, coole ghetto gym! 100 KG op het bed smijten heeft ook wel wat. Moet je wel een beetje goeie boxspring hebben! :cool:

• #1.287
Ha ha, ghetto gym... Gelukkig is het nooit nodig geweest.

Je hebt wel squat stands neem ik aan? Anders worden zeker backsquats wel erg lastig!

Lekkere training hoor. En als je bed het houdt waarom niet he! :D

• #1.290
Op het bed gooien :) die moet je in je sig zetten. Zonder rek is wel stoer, ik zou het niet durven. Aan de andere kant, als je die Oly-lifters ziet squatten is dat ook allemaal zonder rek, en in geval van nood gooien ze hem inderdaad achter zich op de grond (kunnen waarschijnlijk geen bed betalen). Mooie progressie op Front Squats ook!

• #1.292
Op het bed gooien :) die moet je in je sig zetten. Zonder rek is wel stoer, ik zou het niet durven. Aan de andere kant, als je die Oly-lifters ziet squatten is dat ook allemaal zonder rek, en in geval van nood gooien ze hem inderdaad achter zich op de grond (kunnen waarschijnlijk geen bed betalen). Mooie progressie op Front Squats ook!

Ha ha, die gasten hebben bumper platen en geen onderburen ;)

Ja, ik had de FSQ in het begin bijna weer opgegeven... doorzetten loont :)

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------

Ma cardio
Fietsen 33 km, 960 kCal, behoorlijk nijdige wind tegen langs de kust :mad:
maar terug was laagvliegen.

Gewichtsupdate:

Maandagen weekgemiddelde
Na een week pre-cut en 1 week cut: van 78.6 -> 77.4 kg.
Na een week pre-cut en 2 weken cut: van 78.6 -> 76.9 kg.
Na een week pre-cut en 3 weken cut: van 78.6 -> 76.4 kg en van 85 -> 83 cm.
Na een week pre-cut en 4 weken cut: van 78.6 -> 75.6 kg en van 85 -> 82 cm.
Na een week pre-cut en 5 weken cut: van 78.6 -> 75.5 kg en van 85 -> 81.5 cm.
Na een week pre-cut en 6 weken cut: van 78.6 -> 75.6 kg en van 85 -> 82 cm.
Na een week pre-cut en 7 weken cut: van 78.6 -> 74.9 kg en van 85 -> 81 cm.
Na een week pre-cut en 8 weken cut: van 78.6 -> 73.7 kg en van 85 -> 80.5 cm.

De laatste week is er weer behoorlijk wat afgegaan, en ik zit vrijwel precies op mijn berekende eindgewicht van 73.63 kg met nog 3 dagen te gaan. Ik ben wel tevreden zo.

Eten: 2160, verbruik 3110, netto -950 kCal

Ziet er goed uit je progressie!
De wind was inderdaad wel venijnig... Ik had nogal enthousiast mijn zomerjas aan gedaan.. was wel erg dunnetjes. :o

Cut verloopt netjes hoor Rene!:thumbs: Gewicht en centimeters zakken gestaag:D

Als je het resultaat hebt bereikt dat je voor ogen had ben je prima bezig! :D

• #1.296
Ziet er goed uit je progressie!
De wind was inderdaad wel venijnig... Ik had nogal enthousiast mijn zomerjas aan gedaan.. was wel erg dunnetjes. :o

Cut verloopt netjes hoor Rene!:thumbs: Gewicht en centimeters zakken gestaag:D

Als je het resultaat hebt bereikt dat je voor ogen had ben je prima bezig! :D

Thanks, ook heel tevreden mijn stats aangepast ;)
Alleen ribbeltjes op de buik... dat gaat het niet echt worden. Ook goed, dat is ook maar overgewaardeerd concept natuurlijk :p

we gaan gelijk op rene :D ik zit ook op 37,8 vanmorgen.

• #1.298
Jeey :D

Hoe lang ga jij nog door? Bij mij begint de vakantie volgende week, dan ga ik weer alles ongedaan maken met pasta en wijntjes en italiaans ijs :cheers:

ik ga net zolang door tot ik op 10-11% sta :) nog een maandje of 1 / 2

Terug
Naar boven