- Waardering
- 23.887
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
socialize is belangrijker dan sport met KerstWeinig cardio gedaan deze maand, zal wel te merken zijn in het maandtotaal
Straks even op de fiets naar mijn broer voor een kerstborrel, dan doe ik nog wát vandaag ....

Niet als je een sportman bent.
ook buiten kerst is het belangrijk om goed met je familie en vrienden om te gaan

we zijn allemaal maar niets betekenende amateurs hè?

Fixed.9x BW+10 kg -> 3 x 1 rep erbij, laatste set neetaan![]()
Ja, is waar. En de front sq, bulgarian en goblet zit ook nog wel wat ruimte in. Rustig doorbuffelen.Ik snap dat je zwaarder wilt squatten, maar opzich is er niks mis mee om nu t volume op 75kg rustig uit te bouwen toch? Als ik ke log verder lees geeft dat nog een prima prikkel
Fixed.

ja je grip laat het afwetenbij 100 kg gaat de stang wel een beetje glijden en rollen in mijn handen, dus straps waren beter geweest![]()
En niet eigenwijs doen, maar gwn straps pakken bij 100 kgja je grip laat het afweten
gewoon "op tijd uithangen" en dat bouw je mooi op naar bv 2-3 min
goed voor je grip/schouders/rug en tevens een coolingdown

Of zwaarder gaan curlen en daarmee gripkracht verbeteren...En niet eigenwijs doen, maar gwn straps pakken bij 100 kg![]()
idd of in een tennisbal knijpen, of knijpveren gebruiken, hoort bij je standaard uitrustingOf zwaarder gaan curlen en daarmee gripkracht verbeteren...

krachttraining.info
gewoon doorgaan met die DL 100kg is peanutsJullie kunnen mooi lullen, maar ik vind het zonde als mijn DL stil moet blijven staan tot eerst de gripkracht is verbeterd.

Die kan je heel snel verbeteren aangezien hij achtergebleven is!Jullie kunnen mooi lullen, maar ik vind het zonde als mijn DL stil moet blijven staan tot eerst de gripkracht is verbeterd.
Zelfde probleem als Neet. Hier knijper naast mij liggen.gewoon doorgaan met die DL 100kg is peanuts
als extra huiswerk voor de buis met een knijpveer in je hand, je moet het maar kunnen![]()
Hanging knee raises kan je dan mooi toevoegen, grip en abs tegelijk haha
Een 100 kg DL is gelijk aan hangen met 25 kg aan mijn riem, en daar is gek genoeg niet de grip, maar arm+rug de beperkende factor.Zelfde probleem als Neet. Hier knijper naast mij liggen.
Maar ga ook straps aanschaffen, nu te veel bezig met vasthouden ipv brace houding etc.
Dat uithangen kan ik nog wel toevoegen![]()
Ja is ook een mooie oefening, en ik denk altijd als ik die russian twist bij jou zie: die moet ik ook weer oppakkenHanging knee raises kan je dan mooi toevoegen, grip en abs tegelijk haha![]()