Fitness Seller

Diverse trainingen

Je hebt de dames vast al van je af moeten slaan daar op het strand :eyebrow:

nette zakkende lijn!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.323
Je hebt de dames vast al van je af moeten slaan daar op het strand :eyebrow:

Dat viel gelukkig mee ;)
Daarbij, de enige 2 strand dagen stond er helaas een keiharde scirocco, 36C en zandstrorm windkracht 7 waarmee je een verroest zeeschip zou kunnen zandstralen... jammer :((

Thnx. Gewicht is nog verder gezakt... bijna in de gevaren zone ;)
71.9 kg bij terugkomst. Ik zit na de eerste training nu weer bij te eten met kwark, musli en creatine.

---------- Toegevoegd om 23:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:39 ----------

Na 2 weekjes er tussenuit ga ik weer eens met calisthenics verder.

Week 1 calisthenics 71.9 kg
17 - 23 mei

zo: benen + schouders

Deep squat jumps: 25x, 25x
1 legged stiff deadlift 9kg: 20x, 20x L+R (totaal 80x)
deep face-to-wall squats met 2x4.5 kg boven hoofd: 3x45 sec
rotator cuff exrs w elastic band (int+ext rotation, backward pull, dislocations)
static handstands (tegen deur): 2x45 sec
handstand scapula pushups (tegen deur): 3 x 10x
horizontal dips: 5x5
static plank: 185 sec

Lol, ik dacht net toevallig: Hoe zou het met Neet zijn? Perongeluk op opheffen abonnement geklikt of nog niet terug van vakantie. Zie ik dat je net terug bent. Hopelijk wel een mooie vakantie gehad ondanks de zandstorm :)

En bouw je met dat calisthenics wel genoeg spiermassa op? Of ga je dat afwisselen met krachttraining? Wel direct weer begonnen dus dat is helemaal mooi :thumbs:

• #1.325
Lol, ik dacht net toevallig: Hoe zou het met Neet zijn? Perongeluk op opheffen abonnement geklikt of nog niet terug van vakantie. Zie ik dat je net terug bent. Hopelijk wel een mooie vakantie gehad ondanks de zandstorm :)

En bouw je met dat calisthenics wel genoeg spiermassa op? Of ga je dat afwisselen met krachttraining? Wel direct weer begonnen dus dat is helemaal mooi :thumbs:

Vandaag een beetje wasjes en opruimen, morgen weer werken J.
Ja, wel vermaakt, maar Sicilie en Calabrie zijn ontzettend smerig, vervallen en vervuild. Absoluut geen vergelijking met midden of noord Italie. dat was jammer...

Op zich breng je me weer aan het twijfelen... ik moet wel weer massa opbouwen en daar is calisthenics niet zo goed voor. Zeker niet voor beenmassa. Wel weer voor lenigheid, rom en skills. Maar ik blijf het zo wie zo afwisselen met KT.

Welcome back rene, zandstormen zijn killing vorig jaar ook gehad niet fijn.

wb rene, knallen maar weer :)

Welkom terug. Bodyweight kan je best veel mee doen qua upperbody. Met (weighted) dips & chins/pullups heb je de meeste grote groepen al te pakken. Inverted rows zijn ook wel lekker als verticale row beweging. Ik doe zelf veel dips en chins en heb daar goeie resultaten van.

jeej wb!!

Welkom terug Neet!

Ik zou niet klagen als mijn gewicht uitzichzelf nog wat zou zakken:roflol:

• #1.331
Welcome back rene, zandstormen zijn killing vorig jaar ook gehad niet fijn.

Yea, we gaan weer knallen!

Welkom terug. Bodyweight kan je best veel mee doen qua upperbody. Met (weighted) dips & chins/pullups heb je de meeste grote groepen al te pakken. Inverted rows zijn ook wel lekker als verticale row beweging. Ik doe zelf veel dips en chins en heb daar goeie resultaten van.

Klopt, dips en chins zijn prima, maar een goeie massa builder voor benen en rug is lastiger. Maar ik ben geen purist hoor, daar doen we gwn deadlifts etc. voor.

Welkom terug Neet!

Ik zou niet klagen als mijn gewicht uitzichzelf nog wat zou zakken:roflol:

Jij was toch op weg naar de 90 kg?

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

Thnx

Welkom terug! :) Ik ben er ook weer. hahaha.

Yea, we gaan weer knallen!

Klopt, dips en chins zijn prima, maar een goeie massa builder voor benen en rug is lastiger. Maar ik ben geen purist hoor, daar doen we gwn deadlifts etc. voor.

Jij was toch op weg naar de 90 kg?

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

Thnx

hijs weer aan het cutten :roflol:

Hopelijk heb je tijdens je vakantie eens goed nagedacht over fatsoen.

Hey Neet, welkom terug. Balen dat de vakantie qua weer wel tegenviel. .das toch beetje voornaamste reden om wegbrengen gaan..
Nou ja..wel beetje uitgerust neem ik aan?
En gewicht aan t droppen..als dat je doel was..dan is t mooi toch?!

Welkom terug hoor!

Terug
Naar boven