AndroidHealthClinic

Diverse trainingen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.341
Hopelijk heb je tijdens je vakantie eens goed nagedacht over fatsoen.

Ik geloof dat dat niet zo veel mis mee is hoor.

Hey Neet, welkom terug. Balen dat de vakantie qua weer wel tegenviel. .das toch beetje voornaamste reden om wegbrengen gaan..
Nou ja..wel beetje uitgerust neem ik aan?
En gewicht aan t droppen..als dat je doel was..dan is t mooi toch?!

Thnx, ja lekker uitgerust hoor. En ook nog 2 kg kwijt geraakt, door al dat wandelen denk ik toch.
Nou het weer was eigenlijk alleen slecht die paar strand dagen, in de stad (Palermo, Catania, Cosenza) was het zonnig en windstil ;)

Thnx

:roflol:

OT: Ik ben benieuwd naar je progressie de komende tijd! Calisthenics blijf ik interessant vinden, het is echter niets voor mij :P.

Progressie met calisthenics laten zien is een beetje lastig, de verbetering zit vaak in de form en striktheid van een oefening.
Waarom niet voor jou?

---------- Toegevoegd om 15:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------

Week 1 calisthenics dag 2, 71.0 kg

di: rug + borst

pronated grip pull-ups: 7-7-6-6-6x
neutral grip pull-ups: 7-7-7-7x
clean deadlift bb 85.5kg: 10-9-8-7x
static lat hangs: 3x40 sec
inverted rows: 12-12-12x
rechte (chest) dips: 11-11-11x
loosely tucked lever: 4x12 sec
towel push-ups: 15-15-15
static plank: 195 sec

Opm: ik had wel wat spierpijn gekregen van zondagavond, vooral schouders (handstands) en hams (one leg stiff deadifts). Da's een goed teken zullen we maar zeggen.
Omdat onderrug moeilijk te belasten is met alleen lichaamsgewicht doe ik hier een DL met gewicht voor.

Cardio: 280 kCal HIIT
fietsen 2x2 km
hardlopen 2 km (interval 50-60-70-80-70-60-50 stappen sprint)

Laatst bewerkt:
71kg.. oh my..das net zoveel als ik op dit moment:o
Maar aan de callanetics..ik heb t even gemist. Maar zo te lezen vindt je het wel lekker om te doen dus??

• #1.343
71kg.. oh my..das net zoveel als ik op dit moment:o
Maar aan de callanetics..ik heb t even gemist. Maar zo te lezen vindt je het wel lekker om te doen dus??

Ja, anders moet je mijn eerste pagina nog eens lezen. Ben deze log begonnen met afwisselend lichaamsgewicht en KT.

Duidelijk, ik snap m helemaal ;-)
Ik had t alleen nog niet eerder gezien bij je..Dus dat heb ik steeds gemist i Guess
Ik ben zelf natuurlijk ook periodes wel en niet aanwezig:-)
Maar lijkt me op zich wel lekkere combi voor wat je wil. Handstand pushups die gaan dus nu ook ;-)

• #1.345
Duidelijk, ik snap m helemaal ;-)
Ik had t alleen nog niet eerder gezien bij je..Dus dat heb ik steeds gemist i Guess
Ik ben zelf natuurlijk ook periodes wel en niet aanwezig:-)
Maar lijkt me op zich wel lekkere combi voor wat je wil. Handstand pushups die gaan dus nu ook ;-)

Ja hoor, lekkere combo...
Handstand pushups full rom zijn helaas nog steeds te zwaar. De scapula pushups zijn een eerste aanzet tot de volledige ROM. Misschien moet de volgende stap zijn, negatives, tot je hoofd de grond raakt, en dan benen naar beneden.

Haha lijkt me wel nasty als je een faal moment hebt tijdens die handstand pushups

• #1.347
Haha ja dat kan je wel zeggen ja

• #1.349
Toch even mijn stats aangepast voordat het weer gaat oplopen ;)

Ohhh, respect voor planks :bow:
Kan mezelf er nog steeds niet toe zetten :o.

goeie stats rene.

Mijn hoofddoel is massa en dan is calistinetcs imo niet ideaal! :P Leuke training weer trouwens :thumb:

10 %??
:bow:

Wow.. 10%! netjes! en weer lekkere trainingen!
Je bent weer helemaal terug van vakantie en back on track he!

Gaat lekker hier, 10% nice man, dat vraagt om een mooie ab foto:P

• #1.360

10%, dat is netjes man!

Meh, van chins zijn mijn armen in ieder geval groter geworden dan ooit van bicep curls.

Zeker, en aan de spierpijn in lats en rhomboids te voelen heb ik die gister ook flink aangepakt. Triceps groeien prima op dips.

Wow.. 10%! netjes! en weer lekkere trainingen!
Je bent weer helemaal terug van vakantie en back on track he!

Gaat lekker hier, 10% nice man, dat vraagt om een mooie ab foto:P

Thnx. Het komt uit de berekening, maar ik geloof het ook niet erg hoor.... wel 78.5 cm taille, dat is al heel lang geleden.

Terug
Naar boven