- Waardering
- 23.832
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Thanks. Leuke avatar, of kan een of ander AI ding dat tegenwoordig ook?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat zijn side lat raises? En dat is geen fijn gevoel..zaterdag
10/05/25 508 kCal = 87 kC fietsen bloemerd
+ 419 kCal hardlopen 4.3 km, 4800 steps, 31', 162 avg 182 max hr ( 3 min vetverbranding, 17 min cardio, 11 min piek zone)
Ik was net weer toe aan de volgende krachttraining, laat mijn rug het vandaag afweten. Enorm pijnlijk plekje
beetje in middenrug, rechts dit keer.
Wat wel ging: beetje uithangen en optrekkeren
Pull ups (BW)
6 x 6x
wat niet ging:
bent over rows, zelfs niet met instap gewicht 16 kg. Dan maar niet.
Ook ging Side Lat raises
1 x 10x 4.5 kg DBs
4 x 10x 9 kg DBs
Ham string curls, lying
1x10 20 kg
2x7 30 kg @ 1sec
2x6 30 kg @ 1sec
Chin Ups:
2x7 BW
2x6 BW
Standing (bent over) Rear Delt raises
1x10 4.5 kg DBs
4x8 7 kg DBs
FitBit 64 min - 103 avg 148 max hr - 315 kC
zaterdag nog wel hardgelopen, zal ik nog toevoegen. Verder wordt ik steeds dikker en minder sterk![]()

side lateral raises met dumbbells (niet voor de lats maar voor de side delts)Wat zijn side lat raises? En dat is geen fijn gevoel..
Ja, wie had dat gedachtWordt je toch nog een keer verstandig op je oude dag

Ja, spierpijn op de trap en zo

herkenbaar en het lot van de oudere lifters onder ons denk ik, een blessure oplopen een tijdje niet kunnen trainen en dan in de comeback erachter komen dat je de vorige gewichten/reps niet meer zo makkelijk kan behalen.Weinig fitness deze maand vanwege de nasleep van blessures (de nasleep is eigenlijk vooral verlies van motivatie omdat ik wéeeeeeer van lager moet terugkomen). Toch nog een goeie maand omdat er veel gewandeld en een beetje gefietst is.
Ja, zo moet je het bekijken, ik weet het. Maar is wel lastig. Ik denk dan: ik moet toch goddomme nog wel een paar keer 70 kg kunnen bankdrukkenherkenbaar en het lot van de oudere lifters onder ons denk ik, een blessure oplopen een tijdje niet kunnen trainen en dan in de comeback erachter komen dat je de vorige gewichten/reps niet meer zo makkelijk kan behalen.
eigenlijk moet je niet meer terugkijken naar eerder behaalde resultaten, dat is heel moeilijk dat weet ik, maar was voor mij wel nodig om weer voldoening te halen uit het trainen, niet terugkijken maakt vanzelf weer nieuwe doelen.
was zelf bijvoorbeeld vandaag weer superblij met een 2x100 deadlift, minder dan de helft van wat ik ooit kon, maar misschien wel meer voldoening eruit gehaald.
blijf jezelf verbazen vanuit het punt waar je nu staat, dat werkt beter voor de motivatie.