- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zorgwekkende formulering hahaOpm: weer een beetje vooruit, krijg er bijna weer lol in
dus misschien ga ik mentaal ook weer omhoog @Nicky

is toch gewoon een goed plan?Wat dat betreft zou ik meer aan full body trainingen hebben met deze frequentie trainen.
is toch gewoon een goed plan?
beetje spelen met de intensiteit op ub en lb, dan is dat best nice om te doen.
Ja, is ook een goed plan. Alleen nog niet uitgewerkt wegens weinig tijd. Dus nog maar even het oude schema

Nek en schouderklachten en dus slaapklachten, lijken door een geirriteerde levator scapulae veroorzaakt. Dat ding staat zo strak als een snaar. Ontspanningsoefeningen, maar ook nek houding verbeteren (kin intrekken) en nekspieren versterken is het recept. We gaan het zien....Niet hij, maar zijn antagonisten in dit geval, ik had misschien halsspieren moeten zeggen. Die levator moet ontspannen, beetje met vingertoppen masseren of met tennisbal. Hij zit wel een beetje vervelend te bereiken onder een dikke trapezius.Waarom denken fysio’s trouwens altijd dat als een spier gespannen is hij daarna versterkt moet worden? ¯\_(ツ)_/¯
zijn vervelende dingetjes altijd, die veel overlast kunnen veroorzaken.
hopen dat het allemaal een beetje meevaltDe tweede afspraak bij de Jaap is uitgesteld omdat ik voor controle naar ziekenhuis moest. Doe wel mijn oefeningetjes, maar geen log-waardige trainingen. De schouderproblemen stralen inmiddels ook of en toe uit naar arm tot aan vingertoppen. Heb het idee dat een zenuw beklemd dan wel geirriteerd is.
Ben wel voldoende aan het wandelen/fietsen/zwemmen. Dat is ook iets.
, dat is op zich niet erg maar er moet eigenlijk niet teveel ongemak bij komen kijken.