- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Wie o wie...heeft die naam van die oefening bedacht! Heeft niets met ijsjes te maken..![]()
Geen FLAUW idee. srs.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie o wie...heeft die naam van die oefening bedacht! Heeft niets met ijsjes te maken..![]()
Icecreamakers keer op keer leer ik weer iets, mooie oefening trouwes

Nah, geef mij maar gewoon een echt ijsjeHoe minder je zwaait, dus hoe meer statisch, hoe moeilijker hij wordt. Ik zwaai nog een boel![]()

+1!
+1!
Doe maar een bakje, met ehm...
..alle smaken die u heeft!![]()
OMFG, MUST HAS!! :Is dat wat voor jou: een lasagneschaal met 23 bolletjes ijs daarin?
(behalve epic brainfreeze!!)

Die heb ik zo op waarschijnlijkIs dat wat voor jou: een lasagneschaal met 23 bolletjes ijs daarin?
(behalve epic brainfreeze!!)

Wat herken ik me toch in veel opzichten in jeOMFG, MUST HAS!! :
Doe maar in ieder geval chocolade, banaan, malaga, kokos, cookie, mokka, koffie en caramel!

Man, man...dit klinkt walgelijk! Wat is de reden dat je het neemt?? Sterke pistols trouwens! Dat is geen eenvoudige oefening!Behh, ik zit me door yoghurt + soy-protein heen te worstelen. Dat spul is best ranzig, een soort gevriesdroogde erwtensoep (maar dan zonder worst).
Die heb ik zo op waarschijnlijk
Wat herken ik me toch in veel opzichten in je
Man, man...dit klinkt walgelijk! Wat is de reden dat je het neemt?? Sterke pistols trouwens! Dat is geen eenvoudige oefening!

Die heb ik zo op waarschijnlijk
Wat herken ik me toch in veel opzichten in je
Man, man...dit klinkt walgelijk! Wat is de reden dat je het neemt?? Sterke pistols trouwens! Dat is geen eenvoudige oefening!
Je omschrijving van je yoghurt met soy protein heeft spontaan mijn zin in ijsjes weggenomen, bah.

Heb nog steeds bewondering voor mensen die pistol squats doen..
Geen idee hoe mensen zich daarbij in balans weten te houden.

oei nu al stildonker bij jullie
heerlijk trouwens pistol squats, doe ze weer te weinig!
enweights voor hamstringbridges