Fitness Seller

Diverse trainingen

Ben je niet bang dat deze oefeningen je uiteindelijk in je groei gaan beperken?
En vind je dit leuker dan gewone oefeningen met gewichten of meer eens leuk ter afwisseling?

En vind je dit leuker dan gewone oefeningen met gewichten of meer eens leuk ter afwisseling?

+1.
Als je hoofddoel hypertrofie is dan heb ik zo mijn twijfels over de maximale effectiviteit van je workouts.
Het ziet er wel erg interessant uit, dat wel. ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.443
jij hebt altijd leuke trainingen, herken veel CF-oefeningen nog: geeft me steeds een beetje heimwee hier te lezen :heart:

Dus stiekum mis je het een beetje ;)

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

+1.
Als je hoofddoel hypertrofie is dan heb ik zo mijn twijfels over de maximale effectiviteit van je workouts.
Het ziet er wel erg interessant uit, dat wel. ;)

Oei, wat een gewetensvragen :)
Echt groot wordt ik toch niet, de bouw heb ik niet, en ik ben daar te oud voor. Maar ik wil ook wel functionele kracht ontwikkelen met een beetje cross-over naar het echte leven. En lenigheid kan blessures helpen te voorkomen, en een beetje afwisseling is idd leuk.

Oei, wat een gewetensvragen :)
Echt groot wordt ik toch niet, de bouw heb ik niet, en ik ben daar te oud voor. Maar ik wil ook wel functionele kracht ontwikkelen met een beetje cross-over naar het echte leven. En lenigheid kan blessures helpen te voorkomen, en een beetje afwisseling is idd leuk.
Misschien toch overwegen een kuurtje te doen Neet!

:trollface:

Misschien toch overwegen een kuurtje te doen Neet!

:trollface:

Ga samen kuren als een echte bromance!
Begin een DBB-Kuur beweging waarbij je steeds meer mensen de beweging in sleurt tot je een heuse aparte cult(uur) hebt ontwikkeld!

79WAh.gif
inb4 99% van DBB aan de AAS

yups,

Ik mis dat gevoel als een hijgend hertje op de grond te liggen en niets, maar dan ook niets meer te kunnen.
Ik mis dat gevoel als je hart pompt in je keel, het zweet van je afgutst en je trainer in je oor gilt: nog 10 reps kleintje, waar wacht je op!
Ik mis dat gevoel iedere keer weer nieuwe dingen te oefenen, terwijl je dacht alle oefeningen langzaam wel een beetje te kennen.
Ik mis dat gevoel met angst te kijken naar dat bord waarop de nieuwe WOD beschreven is
of juist dat gevoel dat je denkt "Achhhh die valt wel mee"(dat zijn juist de ergste achteraf!)
Ik mis het groepsgevoel, de competitie tijdens je training, de aanmoediging als je (soms als enige) nog bezig bent terwijl anderen al klaar zijn
Ik mis de vele, vele techniekaanwijzigingen
Ik mis CrossFit :P

Maar in je logje kan ik dan mijn hart een beetje ophalen :heart:

zo, is de aandacht nu van dat stomme kuren af :mad:

Laatst bewerkt:
  • #1.448
Ha ha, dat kwam uit je hart. Hoewel CF weer niet helemaal mijn ding is, heb ik er 100x meer affiniteit mee dan met al die mislukte farmaceuten hier ;) (no offence)
En cross-fitters en calisthenicers (of hoe noem je die) zijn meestal niet echt groot, maar wel wel supper ripped en fit, met leane spiermassa. Vind ik op zich een stuk mooier om te zien.

En de top crossfitters zitten bij dezelfde farmaceut.. #maarikbemoeimeniet

Ik ga met ongeveer deze trainingsintensiteit gewoon kijken hoeveel kracht en spiertoename er nog in zit. En zo gezond mogelijk leven, zonder dat ik er sjaggerijnig van wordt. :D
Is een post van al even geleden, maar ik denk hier regelmatig aan. Is hele mooie verwoording van je doelen, en ook van mijn doelen!

• #1.451
Ga samen kuren als een echte bromance!
Begin een DBB-Kuur beweging waarbij je steeds meer mensen de beweging in sleurt tot je een heuse aparte cult(uur) hebt ontwikkeld!

inb4 99% van DBB aan de AAS

Als dan echt naar de 99% gaat heb ik hier niet veel meer te zoeken. Nou ja, msn nog wel voedings - of trainingstips...

En de top crossfitters zitten bij dezelfde farmaceut.. #maarikbemoeimeniet

Wellicht :)

Is een post van al even geleden, maar ik denk hier regelmatig aan. Is hele mooie verwoording van je doelen, en ook van mijn doelen!

Kijk, dan ligt ons verwachtingsnivo op dezelfde hoogte :)

---------- Toegevoegd 3 June 2015 om 00:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst 2 June 2015 om 16:11 ----------

Week 3 calisthenics dag 2 73.2 kg

Cardio: HIIT 310 kCal
4 km fietsen
3.2 km hardlopen interval (50-60-70-80-80-70-60-50 passen sprint)

di: rug + borst

pronated grip pull-ups: 7-7-7-6-6x
neutral grip pull-ups: 7-7-7-7x
clean deadlift bb 85.5kg: 10-9-8-8x
static lat hangs: 3x40 sec
inverted rows: 12-12-12x
chest dips: 11-11-11x
loosely tucked lever: 3x12 sec
icecream-makers: 8x
towel push-ups: 15-15-15x
static plank: 195 sec

Opm: Pull-upps weer repje erbij. En icecream-makers toegevoegd, goeie oefening voor lats en rhomboids!

Ik moet weer gaan opzoeken wat icecream makers zijn, hahahaha.
Volgens mij doe je het erom. Lol

Lekker getraind!
*gaatevenzoekenwaticecreammakerszijn* en snapt het dus nu...:o

Maar dat ijsje kan ik wel hebben zeg maar. :roflol:

Ik lees iets met ijs.
Nu ben ik geïnteresseerd! :D
Watisdatvooreenlekkereoefening?!

heb je nu echt het idee dat je groeit van cali?

icecreammakers!
die zijn zooooooooooo gaaf
mij lukken de back levers nog niet netjes genoeg...althans, de laatste keer dat ik de kans had die te oefenen

• #1.458
Lekker getraind!
*gaatevenzoekenwaticecreammakerszijn* en snapt het dus nu...:o

Maar dat ijsje kan ik wel hebben zeg maar. :roflol:

Heh... dan had jij dat linkje wel kunnen plakken ;)
Ik ga wel even zoeken voor de luien onder ons :D

---------- Toegevoegd om 13:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

heb je nu echt het idee dat je groeit van cali?

Ja hoor.
Al denk ik dat ik met dat cutten meer heb ingeleverd dan me lief is :(

---------- Toegevoegd om 13:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:30 ----------

Ik moet weer gaan opzoeken wat icecream makers zijn, hahahaha.
Volgens mij doe je het erom. Lol

Had je niet even een filmpje kunnen posten dan, want ik ben te lui om te zoeken..

Het klinkt wel lekker...ijsjes :meal:

Ik lees iets met ijs.
Nu ben ik geïnteresseerd! :D
Watisdatvooreenlekkereoefening?!

https://www.youtube.com/watch?v=8hACYAgb3pc
vooral tussen 50-60 sec.

Wie o wie...heeft die naam van die oefening bedacht! Heeft niets met ijsjes te maken..:o

Dat is geen lekker ijsje :(

Terug
Naar boven