SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuke namen voor de oefeningen die je hanteerdVerder goeie trainingen, hoe staat het met je gewicht, vp inmiddels? Is het doel om nog steeds om verder af te vallen, of weer opbouwen nu?

Zoals altijd weer lekkere variatie in je training, daar houd ik van!![]()
Geen cutstress meer begrijp ikik voel de PR's al aan komen!
Ha ha, klopt. Met calisthenics zijn PRs niet zo zichtbaar, doe dit nog een weekje denk ik.
En dan weer aan het zwaardere ijzer.
Ha ha, klopt. Met calisthenics zijn PRs niet zo zichtbaar, doe dit nog een weekje denk ik.
En dan weer aan het zwaardere ijzer.

Maak je er een soort combi van? Ik kan me voorstellen dat je ook wat BW oefeningen erin wil blijven houden.![]()

Ik train zelfs maar 3x in de week tot hoogstens 1,5 uur. Nu volgens een A-B schema met in ieder geval chins en dips erin. Is voor mij echt meer dan zat.![]()

Ha ha, wij oudjes moeten wel aan onze rust denken
Maar srs ik weet nog steeds niet hoeveel 'veel' is. Ik weet wel dat ik na een training van 2 uur met veel benen daarin de volgende keer last van uitstel gedrag, en geen zin heb. Dan was het duidelijk teveel (voor je CZS miischien?).

Helemaal mee eens, je moet er vooral veel plezier in blijven houdenWel helemaal mee eens. Het trainen moet toch vooral leuk zijn. Op het moment dat je langere tijd merkt dat je tegen bepaalde dingen op gaat zien is een verandering op zijn plaats.![]()
.Ha ha, wij oudjes moeten wel aan onze rust denken
Maar srs ik weet nog steeds niet hoeveel 'veel' is. Ik weet wel dat ik na een training van 2 uur met veel benen daarin de volgende keer last van uitstel gedrag, en geen zin heb. Dan was het duidelijk teveel (voor je CZS miischien?).

Ha ha, wij oudjes moeten wel aan onze rust denken

Mijn trainingen duren in de regel 1,5 tot 2 uur. Nu 4x per week, hiervoor 5-6 maal per week.
Ik pak 2x benen per week omdat deze gewoon moeten groeien.![]()
ik ben ook benieuwd naar je caliresultaten...
al is 6 weken best weinig om conclusies uit te trekken

Wij hebben ook verschillende doelen Reneetje. Heb ook zittend werk misschien dat dat scheelt. Hihihihi