XXL Nutrition

Diverse trainingen

Bij onderrug problemen zit het meestal vast of het staat scheef, beste is dan naar de fysio of manueel te gaan. Ik mag morgen weer jeuj:D

Lkkre triathlon rene

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.603
wat leuk die micro triathlon!!

Is weer eens wat anders he?

Zwarte bessen zijn er wel.. maar erg duur helaas

lekker zo een micro triathlon met dit weer. :D zweten zal dat zijn geweest!

Aan de kust viel het mee hoor, 24C en een klein windje. Maar zwemmen was erg lekker :)

Foamrollen is voor triggerpoints heerlijk. Bij de onderrug heb ik zelf ook altijd het idee dat ik ze niet weg kan krijgen bij de rug. Je lijkt er gewoon niet te komen.

Het gaat gelukkig de goede kant op na een weekje rustiger aan doen. Ik zal eens kijken of je er met een klein balletje naast de ruggegraat bij kan komen....

---------- Toegevoegd om 00:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:38 ----------

Bij onderrug problemen zit het meestal vast of het staat scheef, beste is dan naar de fysio of manueel te gaan. Ik mag morgen weer jeuj:D

Vast wel, scheef weet ik niet, Verwacht je dan ook geen pijn vooral aan 1 kant?

Lekker toch?

• #1.604
Week 3 Dag 2 benen-vaak-train periode 74.6

Cardio:
715 kCal fietsen 26 km

do benen+borst+buik (sets X reps)

Front squats 1x8 48 kg; 4x8 63 kg met straps
Romanian DL 1x5 90.5 kg; 5x3 100.5 kg
DB Pullover 6x6 28 kg
Bench Press 4x (9-8-8-7) 65.5 kg -> focus op techniek
Dumbbell Flyes 4x8 21.5 kg
Frog Crunch +10kg 5x6; 1x4 extra

Opm: wel zweten hier binnen :(
Laatste reps van de bench werd grinden. Dan merk je dat de arch en de kracht op de voeten weer verslappen.... moeilijk om alles strak te houden.

Goede training! Het was op de fiets warm genoeg lijkt mij :P. Benchen tegen je max blijft natuurlijk lastig zonder spotter..

Buiten rondje gaan fietsen? Jeetje 26 km met deze hitte :eek:

Wel lekkere training toch! Ben ik ff blij met airco in mijn gym!

• #1.607
Goede training! Het was op de fiets warm genoeg lijkt mij :P. Benchen tegen je max blijft natuurlijk lastig zonder spotter..

Spotter is puur luxe :p

Buiten rondje gaan fietsen? Jeetje 26 km met deze hitte :eek:

Wel lekkere training toch! Ben ik ff blij met airco in mijn gym!

Welke hitte? Het werd steeds minder heet van de stad richting kust, en rond 14:00 zo fris op strand (19C) en dreigend dat ik naar huis ben gegaan. Daarna losten die wolken weer helemaal op zonder regen en werd het weer 24C.

lekker!!

Zit er weer goed uit die training René!
en jij hebt dan mazzel gehad met het weer. Maar 24ºC... pfff.. mochten we willen hier.
Nu al 25 graden...

Arbeid verrichten in de warmte is altijd lastig.

• #1.611
Peentjes zweten is goed, komt de rottigheid eruit ;).

Die rottigheid prikt wel in je ogen :p
Doe je zo'n hip bandje om :D
6411865344.1-jaren-80-zweetband.jpg?t=www.sep-feestartikelen.jpg

• #1.617
Za: geen puf in KT, het was > 28C in huis. Alleen Cardio

Cardio 'Micro triathlon' 1150 kCal.

Hardlopen interval (50-60-70-80-80-70-60-50 passen sprints).
Zwemmen 900 m, fietsen 22 km.

Hardlopen was erg heet, heb ergens m'n hemd in de plas gedoopt om m'n hoofd + UB af te sponzen ;)

Heftig hoor Neet die Triathlon! Denk dat veel mensen zich nog aardig verkijken op 900m zwemmen!

Mij kun je zowat afvoeren na die afstand..maar ik heb dan ook enkel mijn A diploma..:roflol:

Geen puf in KT maar wel een bonk cardio :eek:
Bij mij zou het andersom zijn.. :o liever KT dan Cardio met die hitte. hahahahah
Gaat lekker!

• #1.620
Heftig hoor Neet die Triathlon! Denk dat veel mensen zich nog aardig verkijken op 900m zwemmen!

Mij kun je zowat afvoeren na die afstand..maar ik heb dan ook enkel mijn A diploma..:roflol:

Ik ben ook een zwakke zwemmer (alleen B) maar mij kan je na die sprintjes bijna afvoeren. Dan is zwemmen een opluchting.

Geen puf in KT maar wel een bonk cardio :eek:
Bij mij zou het andersom zijn.. :o liever KT dan Cardio met die hitte. hahahahah
Gaat lekker!

Heb net KT gedaan met de ventilator recht op mijn lijf... dan gaat het nog een beetje :(

---------- Toegevoegd om 12:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:39 ----------

Week 3 Dag 3 benen-vaak-train periode

zo rug+triceps+billen (sets X reps)

Clean Deadlift 1x3 80.5 kg; 1x5 90.5 kg; 4x5 100.5 kg
Tricep extensions 1x14 11 kg; 4x10 21.5 kg
Bench Press 4x (9-8-8-7) 65.5 kg -> focus op techniek
Triceps kickback 6x6 L+R 15 kg
DB One Arm Row 4x8 L+R 31.5 kg

Opm: drijfnat.... maar uiteindelijk was het toch lekker ;) Bench ging nu zonder grinden :cool:

Terug
Naar boven