MuscleMeat

Diverse trainingen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.761
Ik dacht serieus dat je chocomel, ei-eiwit (dus een rauw ei zonder het geel) en koffie bij elkaar gedaan had :roflol:

• #1.763
Ik dacht serieus dat je chocomel, ei-eiwit (dus een rauw ei zonder het geel) en koffie bij elkaar gedaan had :roflol:

A yuk... nee :o
Chocomel erbij voor de snelle suikers als je moe bent, en een stripje oploskoffie.... voor de smaak en pep :)

je squat gaat hard vooruit!

Die shake klinkt lekker!!
Herkenbaar, de struggles met whey.. Zolang ik niet overmatig veel eiwit over de dag (of in eenzelfde maaltijd) eet gaat het gelukkig redelijk :).

• #1.766

Nou.... hard wil ik niet zeggen, maar gaat nog wel vooruit ja :cool:

Die shake klinkt lekker!!
Herkenbaar, de struggles met whey.. Zolang ik niet overmatig veel eiwit over de dag (of in eenzelfde maaltijd) eet gaat het gelukkig redelijk :).

Ik ben heel tevreden met ei-eiwit, volgende keer weer bestellen.
Ik heb ook soya-eiwit besteld, is op zich prima voor mijn darmen, maar het lost wat moeilijker op, en ik vind het een beetje dikke erwtesoep achtige slurry worden.

• #1.767
Week 6 Dag 4 benen-vaak-train periode

za rug+triceps+billen (sets X reps)
gem hartslag 113; 480 kCal; tijd 1h 09 ; piek 147

Clean Deadlift 1x5 68 kg; 1x5 88 kg; 4x3 115.5 kg
Tricep extensions 1x14 15 kg; 4x10 21.5 kg
Bench Press 4x (9-8-8-7) 65.5 kg -> focus op techniek
Triceps kickback 6x6 L+R 15 kg
DB One Arm Row 4x8 L+R 31.5 kg
Hip thrusts 4x9 80.5 kg

Opm: dit was de laatste dag van deze periode met hoge frequentie van been
training en bench. Ik vond het zeker tegen het einde zwaar voor mijn onderrug.
De gehoopte gains in beenomvang zijn niet gekomen. Wat verwacht ik nog op deze
leeftijd? Hoewel... het verlies van de cut van mrt-mei is wel weer goedgemaakt. En
er zit duidelijk betere 'kabel' vorm in de benen, en teardrops boven de
knieen. Mogelijk is er toch vet door spier vervangen. Bovenbeen 59 cm.
Bench gaat nu netter, zonder (of met weinig) pijn in de schouders.

Komende periode zal ik de frequentie en de set grootte terugschoeven naar 5x5.
Ik zal starten met 70% van 5RM (noem je dat al deloaden?). Hopelijk kan ik het
gewicht op gaan bouwen tot nieuwe PR's.

Lekkere training René!

oke.. maar als je benen meer "kabel" laten zien en teardrops.. dan is het toch wel succesvol geweest he! :)

Ben benieuwd wat de volgende trainingsperiode je gaat brengen.

goeie training rene, lkkre DL

Lekker weer.
Na een tijdje wordt het steeds lastiger om spiermassa aan te zetten, maar je ziet dat je spiermassa dan kwalitatief beter wordt. Meer lijnen etc.

• #1.771
Lekkere training René!

oke.. maar als je benen meer "kabel" laten zien en teardrops.. dan is het toch wel succesvol geweest he! :)

Ben benieuwd wat de volgende trainingsperiode je gaat brengen.

Dankje. Ik ben ook benieuwd :)

goeie training rene, lkkre DL

Tnx, rug is wel een beetje uitgewoond....

Lekker weer.
Na een tijdje wordt het steeds lastiger om spiermassa aan te zetten, maar je ziet dat je spiermassa dan kwalitatief beter wordt. Meer lijnen etc.

Ja klopt... maar ik zet al voor 5e jaar op rij VVM aan, niet ontevreden hoor op deze leeftijd, al was de eerste twee jaar de grootste gain. Ik ga nu voor kwaliteit :)

Beginnen met 5x5, nice, vind ik persoonlijk toch nog wel de lekkerste manier van trainen :).
Heb me niet voldoende verdiept in de werking van hormonen en dergelijke wanneer iemand ouder wordt, maar geloof gerust dat het invloed heeft op trainen en vooral het aanzetten van massa. In mijn ogen pak je het echter prima op: je probeert iets uit en als dit niet werkt zoek je naar een andere manier.

• #1.773
Beginnen met 5x5, nice, vind ik persoonlijk toch nog wel de lekkerste manier van trainen :).
Heb me niet voldoende verdiept in de werking van hormonen en dergelijke wanneer iemand ouder wordt, maar geloof gerust dat het invloed heeft op trainen en vooral het aanzetten van massa. In mijn ogen pak je het echter prima op: je probeert iets uit en als dit niet werkt zoek je naar een andere manier.

Tussen je 14e en 20e spuiten de hormonen bijna uit je oren en is 10 kg spieraanwas per jaar mogelijk. Daarna gaat het bergafwaards met groeihormoon en testosteron (M) of oestrogeen (V). Sneller als je alleen op je gat zit, en heel langzaam als je blijft bewegen. Maar het wordt nooit nul, ook bij de bejaarden gym is nog spiergroei mogelijk.

Thanks, ongetwijfeld train ik niet optimaal, maar ik ben niet ontevreden hoe het gaat (al zoekende).

Tussen je 14e en 20e spuiten de hormonen bijna uit je oren en is 10 kg spieraanwas per jaar mogelijk. Daarna gaat het bergafwaards met groeihormoon en testosteron (M) of oestrogeen (V). Sneller als je alleen op je gat zit, en heel langzaam als je blijft bewegen. Maar het wordt nooit nul, ook bij de bejaarden gym is nog spiergroei mogelijk.

Thanks, ongetwijfeld train ik niet optimaal, maar ik ben niet ontevreden hoe het gaat (al zoekende).
Dat hoop ik dan maar.. :o gezien de hormonen mij al in de steek hebben gelaten. :sad:

• #1.775
PLPL 5x5 Week 1, Dag 1

zo Benen-buik

bicycles: 3x28
Squats: 1x8 68kg; 5x5 88kg (goal 108 +5 kg/wk)
Frog Crunch +10kg: 5x6
Front Squats 5x5 63 kg met straps (goal 73 +2.5 kg/wk)
Seated One leg Calf Raises (soleus) 3x (30R + 30L = 180) 30kg op knie

Opm: Vandaag begonnen met een PPL schema met extra L. Rustig begonnen en de
bedoeling is om kracht te gaan opbouwen in de komende 5-6 weken.

Nice schema weer, ben benieuwd wat het gaat worden ;)

Lekker weer een frisse start!
Op naar kracht!

ps.. heb jij vanille egg protein van XXL? Hoe bevalt die? en qua smaak?

• #1.778
netjes rene!

59cm is best nice hoor :cool:

Terug
Naar boven