MuscleMeat

Diverse trainingen

Benieuwd wat je aan kracht kunt winnen, go for it!!

prima training en mooie planning

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.786
  • #1.787
PLPL 5x5 Week 1, Dag 2

di Push

Arnold press (zittend) bij warm draaien: 2x10 15kg
Dumb Ovh Press (staand): 5x5 21.5 kg (goal 2x25 +1 kg/wk)
Bench Press: 1x8 60.5kg; 5x5 70.5kg (goal 80 +2.5 kg/wk)
Dips: 1x8 BW; 5x5 BW+10kg (goal BW+20 +2.5 kg/wk)
Push ups 20+8+8+8+8+8 (60) BW myo-rep stijl (goal BW+10 +2.5 kg/wk)

Opm: Toch is 5x5 een lekker tempo voor KT. Ik was nu ook lekker snel klaar,
maar als de gewichten oplopen zullen de pauzes wel steeds langer moeten worden.
Tussen haakjes staat het doel dat ik over 5-6 weken wil bereiken, en het gewicht wat
er vanaf nu per week ongeveer bij moet om dat te halen.

Doelen zijn in ieder geval duidelijk!
Dus van start en knallen! Ziet er goed uit René.

Mooie doelen Reneetje. Ga ik misschien de volgende keer ook doen die 5x5.

goed begin van je schema rene ;)

• #1.791
Thanks. Het doel van de OHP is misschien te optimistisch.... we gaan het zien.

Mooie doelen, ben benieuwd man :thumbs:

Ben benieuwd Neet!!:thumbs:

ik win nu helemaal niks. Scheelt wel daadwerkelijk hoor, de lift off vreet best veel energie van je.

Daarom moet je er ook sterker in worden toch? Ik bedoel, je gaat op de benchpress toch ook geen halve reps maken als je onderin zwak bent? Word een rackpull niet gebruikt om sterker te worden in bepaalde gedeelte van je beweging? Net zoals floorpress, benchpress lockouts etc?

• #1.795
Daarom moet je er ook sterker in worden toch? Ik bedoel, je gaat op de benchpress toch ook geen halve reps maken als je onderin zwak bent? Word een rackpull niet gebruikt om sterker te worden in bepaalde gedeelte van je beweging? Net zoals floorpress, benchpress lockouts etc?

je hebt gelijk hoor. tot nu toe doe ik ook alleen de full roms.
ik denk dat Joost bedoelde dat je hogere gewichten haalt als je vanaf een hoger blok begint, maar dat is natuurlijk een beetje ego strelen, tenzij het je gaat om specifiek het hogere gedeelte van je lift te trainen.

een RDL is niet een oefening waarmee je de liftoff traint he.. deze word altijd gestart vanaf blokken of uit een rack getilt, is gewoon zonde van je energie en progressie om deze telkens van de grond af te trekken.

een RDL is niet een oefening waarmee je de liftoff traint he.. deze word altijd gestart vanaf blokken of uit een rack getilt, is gewoon zonde van je energie en progressie om deze telkens van de grond af te trekken.

Ik had de reguliere in mijn hoofd zitten. Nee idd, ook bij SLDL maak ik geen volledige rom.. ik ga tot net onder de knietjes tot net boven mijn knietjes. Ik vind het zelf dan overbodig om hem vanuit een dode positie te tillen, onderbreek je continue de spanning op de hamstrings.

Ik had de reguliere in mijn hoofd zitten. Nee idd, ook bij SLDL maak ik geen volledige rom.. ik ga tot net onder de knietjes tot net boven mijn knietjes. Ik vind het zelf dan overbodig om hem vanuit een dode positie te tillen, onderbreek je continue de spanning op de hamstrings.

exactly ;)

• #1.799

shit ja, was vergeten dat het over de RDL ging :o

---------- Toegevoegd om 09:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:49 ----------

Ja klopt, maar nog steeds niet gezocht naar goeie blokken :o

shit ja, was vergeten dat het over de RDL ging :o

---------- Toegevoegd om 09:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:49 ----------

Ja klopt, maar nog steeds niet gezocht naar goeie blokken :o

uit een rack tillen kan ook, elke verhoging telt.

Terug
Naar boven