SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Benieuwd wat je aan kracht kunt winnen, go for it!!
Amen!
knallen he René!+1. Zeker als manlet..

ik win nu helemaal niks. Scheelt wel daadwerkelijk hoor, de lift off vreet best veel energie van je.
Daarom moet je er ook sterker in worden toch? Ik bedoel, je gaat op de benchpress toch ook geen halve reps maken als je onderin zwak bent? Word een rackpull niet gebruikt om sterker te worden in bepaalde gedeelte van je beweging? Net zoals floorpress, benchpress lockouts etc?
Daarom moet je er ook sterker in worden toch? Ik bedoel, je gaat op de benchpress toch ook geen halve reps maken als je onderin zwak bent? Word een rackpull niet gebruikt om sterker te worden in bepaalde gedeelte van je beweging? Net zoals floorpress, benchpress lockouts etc?
een RDL is niet een oefening waarmee je de liftoff traint he.. deze word altijd gestart vanaf blokken of uit een rack getilt, is gewoon zonde van je energie en progressie om deze telkens van de grond af te trekken.
Ik had de reguliere in mijn hoofd zitten. Nee idd, ook bij SLDL maak ik geen volledige rom.. ik ga tot net onder de knietjes tot net boven mijn knietjes. Ik vind het zelf dan overbodig om hem vanuit een dode positie te tillen, onderbreek je continue de spanning op de hamstrings.

een RDL is niet een oefening waarmee je de liftoff traint he.. deze word altijd gestart vanaf blokken of uit een rack getilt, is gewoon zonde van je energie en progressie om deze telkens van de grond af te trekken.

shit ja, was vergeten dat het over de RDL ging
---------- Toegevoegd om 09:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:49 ----------
Ja klopt, maar nog steeds niet gezocht naar goeie blokken![]()