Fitness Seller

Diverse trainingen

Gaat nog lekker hier!
Het kan niet altijd even goed gaan, maar zo lang er vooruitgang in zit valt er niks te klagen vind ik :)

Veel kleine verbeteringen maken samen een mooie, grote verbetering :).
Positive thinking!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.923
Ik klaag ook niet zolang het de goede kant op gaat.

Mooi zo! Positieve dingen houden ons staande! Al zijn ze klein he!

• #1.925
PLPL 5x5 Week 4, Dag 3;
503 kCal; 65'10; gem hartslag 120

do Benen
Squats: (begin 90.5; goal 108 +5 kg/wk)
1x8 78 kg; 5x5 105.5 kg

Romanian DL: (begin 88; goal 108 +5 kg/wk)
1x8 78 kg; 3x5 103 kg

DeadLift: (begin 105.5; goal 125 +5 kg/wk)
3x5 120.5 kg

Goblet Squats:
1x10 24 kg; 4x10 32 kg

Opm: RDL geen straps vanaf blokken (12 cm)
DL met straps, was zeer zwaar na de SQ en ook sets van 5 zijn heavy. Laatste set werd grinden maar ging net.
Pootjes zijn flink moe, en ook de traps gek genoeg.

---------- Toegevoegd om 22:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

PS op squats nu mijn oude PR geevenaard ;)

Zware training weer zeg :). Volgende week een squat PR begrijp ik? Ik zou de conv. deadlifts voor de Romanian deadlifts doen trouwens.

Zoveel squat en DL in 1 training is ook zwaar....
Maar nice die PR evenaren! Op naar een volle PR!! Gaat je zeker lukken!

Zware training Reneetje.

Je gaat lekker!

• #1.930
Zware training weer zeg :). Volgende week een squat PR begrijp ik? Ik zou de conv. deadlifts voor de Romanian deadlifts doen trouwens.

Je hebt wel een punt. In het begin was de RDL een soort warming up voor conv DL, maar met deze gewichten ben ik al half uitgeput na de RDL.

Zoveel squat en DL in 1 training is ook zwaar....
Maar nice die PR evenaren! Op naar een volle PR!! Gaat je zeker lukken!

Thanks, volgende keer proberen dat squat PR te pakken ;)

Sinds twee weekjes doe ik ook DL en SQ in eenzelfde training, moet zeggen dat ik het zwoegen stiekem juist erg fijn vindt.. Je haalt in ieder geval het maximale uit je training, voor mijn gevoel..
Mooie training!

• #1.932
Sinds twee weekjes doe ik ook DL en SQ in eenzelfde training, moet zeggen dat ik het zwoegen stiekem juist erg fijn vindt.. Je haalt in ieder geval het maximale uit je training, voor mijn gevoel..
Mooie training!

Het is wel de zwaarste dag uit dit schema. En het is pas lekker achteraf ;)

• #1.933
PLPL 5x5 Week 4, Dag 4
56 minuten; 437 kCal; hartslag gem 118; max 156

za Pull
Pendlay BOR: (begin 68; goal 78 +2.5 kg/wk)
1x10 48 kg; 5x5 78 kg -> goal, PR

Pull Ups: (begin BW+2.5; goal BW+15 +2.5 kg/wk)
4x5 BW+15kg -> goal

Chin Ups: (begin BW+7.5; goal BW+20 +2.5 kg/wk)
4x5 BW+20kg -> goal
212; 26'40

Standing (bent over) Rear Delt raises
20+6+6+6+6+6 (50) 8kg myo-rep stijl

Side Lat raises
20+5+5+5+5+5 (45) 9kg myo-rep stijl

Front raises met schijf:
15+5+5+5+5 (35) 10kg myo-rep stijl

Opm: Ging lekker ondanks de warmte... wel zweten ;)

Ik ben weer een jaartje ouder. In totaal nu 5 jaar bezig met fitness en kracht training. Mijn lichaamsgewicht is nu vrijwel hetzelfde als toen ik begon. Er zitten wel 3 opvallende dalingen in: heel 2011 bleef mijn gewicht zakken, dat was gewoon pens die aan het weg trekken was. In voorjaar 2013 en voorjaar 2015 heb ik gecut.
De vetvrije massa is eigenlijk vrij gestaag omhoog aan het gaan vanaf het eerste jaar. Er zit een plateau of zelfs kleine daling in VVM bij de eerste cut, en helaas een forse daling bij de tweede cut.
Er is in 5 jaar dus 7.5 kg vet vervangen door 9.5 kg VVM. Daar kan ik best tevreden over zijn.
Laten we hopen dat ik die laatste daling in VVM weer kan goedmaken en liefst nog een paar jaar groei voor de boeg heb. Het vlakt echter wel af de laatste tijd, dat is duidelijk. Wordt vervolgd in 2016.

Gewicht_en_VVM_per_kwartaal.png

Das zeker mooie progressie! Zo zie je maar wat je kan behalen. Het kost alleen tijd en geduld en doorzettingsvermogen.
Top resultaat René! :thumb:

lekkere training ook met dat warme weer.

Respect Neet!

• #1.936
Das zeker mooie progressie! Zo zie je maar wat je kan behalen. Het kost alleen tijd en geduld en doorzettingsvermogen.
Top resultaat René! :thumb:

lekkere training ook met dat warme weer.

Thanks. Het staat misschien in schril contrast met al die succes verhalen op het internet over meer dan 20 kg spiermassa per jaar, maar daar geloof ik dan ook geen barst van. Uitzonderingen AAS gebruikers en jongens met intense training in laatste jaren van puberteit misschien.

Mooi grafiek je zo ja. Hele mooie progressie Neet!!

Meeste gasten van jouw leeftijd hangen met een bierbuik op de bank, incl. mijn pa en bij hem komt het niet eens door het bier.
Je mag trots zijn op wat je de laatste jaren bereikt hebt. Je hebt een topfysiek, al helemaal voor je leeftijd. Je voelt je ook nog eens fit, wat wil je nog meer?

Absoluut een mooi resultaat, mag je trots op zijn!
Sluit me aan bij Wovano, je richt je leven op een erg fijne manier in, zijn weinig mensen die kunnen zeggen dat ze op een vergelijkbare leeftijd als jij nog zo vol en fit in het leven staan.

• #1.940
Bedankt mensen voor de mooie woorden. Dat geeft weer energie om door te buffelen ;)

Terug
Naar boven