Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Beide goals gehaald. Netjes zeg! Ben je van plan een squatrek aan te schaffen trouwens?![]()

Wow respect hoor Neet! Zowel Squat als frontsquat lekker PR's gepakt!!![]()
Front squat met straps, hoe moet ik dat voor me zien?
Lekkere PR's heurrr, en je doel gehaald. Naiz!

Ah, duidelijk. Waarom doe je hem zo met straps en niet met een crossed grip (heet dat zo)? Lijkt me persoonlijk fijner.Ongeveer zo: http://www.google.com/search?q=front+squat+straps&tbm=isch
Ja, zeker lekker, maar ik heb wel een beetje mijn peroneus pees verkloot rechts![]()
Voorlopig maar een beetje voorzichtig doen.
Ik had niets moeten zeggen over weinig blessure gevoelig.... dan roep je het ook zelf af![]()
Dan heb ik dat gemist, of las ik Neet z`n log nog niet.. Ben iig benieuwd naar het antwoord - Als je het zo zegt, klikt het alsof hij een goede reden heeftgrinnik....dat heeft Neet al meerdere keren uitgelegd in zijn log (evenals waarom de clean grip (nog) niet lukt).
Sterkte met je pees....bah!

grinnik....dat heeft Neet al meerdere keren uitgelegd in zijn log (evenals waarom de clean grip (nog) niet lukt).
Sterkte met je pees....bah!
Super met je goals op beide squats! Dat gaat echt lekker!!

Het is wat gedoe met straps, maar het is IMO echt een lekkere manier om te FSQ'en. Het forceert je arm ook de goede kant op en de barbel blijft gewoon beter liggen!Ah, duidelijk. Waarom doe je hem zo met straps en niet met een crossed grip (heet dat zo)? Lijkt me persoonlijk fijner.
Het is wat gedoe met straps, maar het is IMO echt een lekkere manier om te FSQ'en. Het forceert je arm ook de goede kant op en de barbel blijft gewoon beter liggen!
Met straps komt de houding nog het dichtst bij ckeangrip als je daar nog niet flexibel genoeg voor bent. Met crossgrip eerder de neiging tot rugbolling als je niet heel goed uitkijkt. Frankenstein grip kan overigens ook prima, maar vraagt meer van je balans.