AndroidHealthClinic

Peiling Doe jij aan krachttraining/fitness/bb ter ondersteuning van een andere sport?

Peiling Peiling Doe jij aan krachttraining/fitness/bb ter ondersteuning van een bepaalde sport?

• Ja, ik doe namelijk aan deze sport:

Stemmen: 122 31,5%
  • Nee, puur voor mezelf om sterker of breder te worden

Stemmen: 240 62,0%
  • Ik ben powerlifter , strongman of gewichtheffer

Stemmen: 25 6,5%

• Totaal stemmers
    387
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb voor keuze 2 gekozen omdat ik met die extra spieren imo geen voordeel zal hebben als ik weer begin met vechtsport.

Ga je nog dik van staan kijken eens je je conditie en flexibiliteit terug hebt en de eerste keer los door je vroegere sparringspartners hun dekking slaagt.

Laatst bewerkt:
Vroeger was het wielrennen in competitie en nu is het vooral BB met regelmatig wat hardlopen. De nadruk ligt vooral bij BB maar ik laat men conditie toch nooit te zwaar terugzakken. In de zomer ga ik nog eens wat rijden met de fiets maar ik ben altijd bang voor massaverlies wanneer ik lange duurtrainigen begin te doen.

Had dit topic een tijd niet bekeken vandaar mijn late reactie:
10km in 52 min 21km in 2.03 (maar dat was Egmond en dat is met strand enzo, normaal een halve marathon zo iets minder dan 2 uur)

Dat is wel een nette tijd.

Ik liep in oktober de 4mijl van Groningen (6437m) in 28.50
Dat deed ik zonder enige vorm van voorbereiding. Op koude spieren...

Dit jaar wil ik de 4mijl in minder dan 27 minuten lopen.......
Ga daar wel voor trainen........

Dat is wel een nette tijd.

Ik liep in oktober de 4mijl van Groningen (6437m) in 28.50
Dat deed ik zonder enige vorm van voorbereiding. Op koude spieren...

Dit jaar wil ik de 4mijl in minder dan 27 minuten lopen.......
Ga daar wel voor trainen........

Dat is goed gelopen, bijna 13,5km/u gemiddeld. Ik kan ook onder die tijd maar ik heb het probleem dat ongeacht mijn snelheid mijn kuiten(het begint altijd bij 1 kuit) altijd na 10km stijf beginne te worden. Tegenwoordig loop ik regelmatig eens even achterwaarts en dat helpt. Wanneer ik men volgende loopschoenen koop ga ik eens een volledige loopanalyse laten doen. Achja, ik ben al blij als ik 10km tegen een 14 à 15 km/u kan lopen.

Ben met krachttraining begonnen ter ondersteuning van boksen. Nu doe ik voornamelijk krachttraining en boks ik nog maar af en toe :)

neen, al lijkt het me wel intressant om te gaan gewichtheffen en zo meer sportspecifieker te trainen.

ben beginnen kicken op sterker worden
dat is het

Ik doe aan krachttraining in functie van: handboogschieten
Sinds december 2006 in de nationale ploeg geraakt, Juni 2007 mijn eerste EK selectie, 24e op het EK (Kroatië), en het meerjaren-doel zijn de World Games 2009 in Kaohsiung.
Aankomend seizoen hoop ik me te selecteren voor het WK field in Wales, en het studenten wereldkampioenschap in Taipei.
Ondertussen ben ik komende maand nog stevig zwaar aan het trainen, om dan in maart veel meer herhalingen te gaan doen met lichter gewicht, in combinatie met cardio om zo fit mogelijk te zijn voor de belangrijke wedstrijden vanaf april.

Aan de andere kant wil ik toch ook wel gewoon wat breder, sterker en gespierder worden. Het oog wil ook wat, nietwaar ;)

Voorgaande jaren wel. Heb jeugderedivisie basketbal gespeeld. Ben nu definitief overgestapt op BB. Mede door alle blessures die het basketbal veroorzaakte. Bij bodybuilding heb ik nergens last. Ben ondertussen ook 102kg bij 1.84. Niet echt handig als je de snelle man in je team moet voorstellen.

ik doe het om sterker en vooral breder te worden

5 jaar gelenden ging ik elk weekend moutenbiken, door de week trainen met race fiets, en gaan fitnissen + spinning enzo
was vooral cardio toen 10 tot 15 u per week

nu sinds bijna 2 jaar voledig over gestapt op BB
cardio mischien nog 2 a 3 uurs per week

ben van plan in september terug te starten met boksen
1 keer in de week, zodat ik nog voldoende tijd heb voor BB

ben vroeger begonnen omdat ik middegewicht thaiboksen wedstrijden wou doen.. maar onderweg beetje afgedwaald en nu ruim zwaargewicht :P... hoop wel ooit nog wat bokswedstrijden te gaan doen.. omdat ik het toch net wat leuker vind dan thai...

Doe het niet te ondersteuning van een sport, maar ten ondersteuning van m'n werk en omdat ik het gewoon geweldig vind. En ik zal vast het antwoord geven op de vraag die hierop volgt, zit in het leger.

Ik wil gewoon lekker gespierd worden en meer kcal verbruiken in rust en vreten en niet vet worden :D

heb gewoon last van teveel energie ;) en sinds ik the gym ontdekt heb ben ik er niet meer weg te slaan :P

Bovenlichaam wil ik is moet uitzien als dat van een bodybuilder en is meer apart. Maar men benen wil ik wel sterker maken als aanvulling voor mijn vechtsport.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven