1. (werkt op alle apparaten, ook desktop, behalve iphone/ios)

    Ontzet Notitie

Doorgaan of stoppen - wat te doen

Topic in 'Trainingsschema's en Programma's' gestart door Caterpillar29, 16 jul 2019.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

  1. Caterpillar29

    Caterpillar29 Dutch Bodybuilder Topic Starter

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    117
    Geslacht:
    Man
    Karma:
    67.343
    Lengte:
    1m70
    Massa:
    69kg
    Vetpercentage:
    10%
    Ik ben begonnen met blok 1 van het 16-week program (introductie), en daarna over gestapt op het 8 weken schema (dezelfde blokken zitten ook in het 16-weken schema verwerkt). Had dit filmpje trouwens al bekeken, maar nu ik hem weer zie worden een par dingen mij meer duidelijk. :)
     
    chrisk vindt dit leuk.
  2. chrisk

    chrisk We didn't love freedom enough Elite Member +10 jaar member

    Berichten:
    8.916
    Leuk Bevonden:
    2.264
    Geslacht:
    Man
    Karma:
    4.918.317
    Ah op die manier. Zegt ook iets over later in het 16 week programma je 1 @8 gebruikt om je percentages bij te werken?

    Dus dat beter invullen lijkt me sowieso relevant voor waar je nu tegenaan loopt. Conservatiever inschatten voor je situatie en wat je ervaart en dan zou je geen extra rustdagen nodig moeten hebben. (rustdagen en eten lossen in mijn ervaring problemen van te zwaar trainen ook niet op)

    Zit je alleen met of je RPEs goed kunt inschatten enzo, maar dat is een andere discussie. Als je moet vragen hoe je het te zware schema moet aanpassen dan moet je naar deze zaken kijken imho :P
     

Deel Deze Pagina

  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie