AndroidHealthClinic

dr bench's log

• Topic Starter Topic Starter
komen jullie naar Nijmegen 6 juni?

Gefeliciteerd man. :thumb:
Jammer dat je niet mocht beginnen met 200kg. ;)

dank je,
de kont moet beter op de bank blijven:)

Squats voor een dikke reet! :thumb:

hey artak wat was je resultaat?

172,5kg bij een BDW van 82,5kg goed voor ruim 115 Wilkspunten.
Helemaal niet verkeerd, maar ik had het idee dat Artan voor beduidend meer ging...of heb ik een of ander in zijn log verkeerd begrepen?

We hadden zelfs een "wedstrijdje"...welnu hij heeft van mij een pak appelsap voor de moeite gekregen...nu heb ik nog een pak chocomel te goed...;)

mmm ok ok ik dacht dat jullie een wedstrijdje deden wie het meest qua kilo's ging banken

Ik heb begrepen dat het niet Art's eigen besluit was om zo "laag" in kilo's te blijven. ;)

Ik heb van de weddenschap met Huggy ook niets teruggezien. :D

Ik heb begrepen dat het niet Art's eigen besluit was om zo "laag" in kilo's te blijven. ;)

Ik heb van de weddenschap met Huggy ook niets teruggezien. :D

Het record in zijn klasse staat op 200kg...als hij meer gedrukt zou hebben zou dat niet als een nieuw record erkend worden omdat het geen NK was (anders gezegd hij had dat dan van te voren moeten aanvragen opdat er een dopingcontrole had kunnen plaatsvinden).
197,5 had hij gewoon "mogen" drukken ;)

Wel goed om te weten dat ik een volgende wedstrijd een pak chocomel van hem te goed heb ;)

mmmm wil niet vervelend zijn maar waarom mocht hij niet meer drukken?
ik zeg niet dat ik alle wijsheid in pacht heb ( ben zelf ook uitgebombd ).
maar heb alleen m,n eerste wedstrijden m,n kilo;s laten bepalen.

mmmm wil niet vervelend zijn maar waarom mocht hij niet meer drukken?
ik zeg niet dat ik alle wijsheid in pacht heb ( ben zelf ook uitgebombd ).
maar heb alleen m,n eerste wedstrijden m,n kilo;s laten bepalen.

Records drukken worden alleen nog erkend mits ze op een wedstrijd gedrukt worden waar dopingcontrole heeft plaatsgevonden (NK, EK, WK).

maar je kan gewoon ook gewoon een 200 neerzetten zonder erkenning weet je dat ie volgende keer ook mogelijk is. zet bijvoorbeeld liever een niet erkend record neer dan dat ik onder m,n kunnen zou drukken.

maar je kan gewoon ook gewoon een 200 neerzetten zonder erkenning weet je dat ie volgende keer ook mogelijk is. zet bijvoorbeeld liever een niet erkend record neer dan dat ik onder m,n kunnen zou drukken.

Dr Bench is zelf nog niet aan het woord geweest daarover...wellicht zat er die dag gewoon niet meer in? Het is niet altijd feest :rolleyes:

haha nee het is idd niet altijd feest was zelf ook niet tevreden over m,n bank bij m,n powerliftwedstrijd maar ja had gewoon de verkeerde keus qua shirt gemaakt

hier een klein uitlegje van mij)))))

ik heb moeite om in de 82,5kg klasse te blijven, normaal weeg ik 85,5kg naar de wedstrijd toe val ik te snel af.....zondag voor de wedstrijd woog ik nog 82,9.....enkele rondejes rondom Atlas waren nodig.

ik vond die 182,5kg erg goed gaan)))))))

Huggy je krijgt een pak chocomel van me beloofd:)

aha ik snap m gefeliciteerd met je resultaat. als ik jou was zou ik naar de 90 gaan en daar iedereen te kakken zetten

hier een klein uitlegje van mij)))))

ik heb moeite om in de 82,5kg klasse te blijven, normaal weeg ik 85,5kg naar de wedstrijd toe val ik te snel af.....zondag voor de wedstrijd woog ik nog 82,9.....enkele rondejes rondom Atlas waren nodig.

ik vond die 182,5kg erg goed gaan)))))))

Hahaha, dit is dus de man die rondjes aan het rennen was toen ik aankwam. Begreep er al geen reet van :D

geloof me het was niet grappig))))))) het moest

Wel de enige echte hé...geen B-merk van de Aldi of zo en ook geen light of halfvolle troep...maar de volle chocomel van Nutricia! ;)
319682_chocomelk_vol.jpg

---------- Toegevoegd om 08:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------

aha ik snap m gefeliciteerd met je resultaat. als ik jou was zou ik naar de 90 gaan en daar iedereen te kakken zetten

Precies...afvallen voor een wedstrijd is niet bevorderlijk voor je prestatie (althans heb ik dat zelf ondervonden)...en dan ook nog rondjes rennen :eek:
Dat verklaard veel...als ik met dat warme weer rondjes had moeten rennen, hadden ze 112 kunnen bellen en me kunnen reanimeren ;)

Terug
Naar boven