AndroidHealthClinic

Drbrik cut weer wat aan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maandag 5x5:

Squat 115kg 5/5/5/5/2
Ohp 55kg 5x5
Deadlift 127,5kg 1x5
Chins 5x3

Lekkere train. Laatste setje squat had de 3 er misschien ook net in gezeten, maar zou zeer twijfelachtig geweest zijn.
Ohp ging lekker. vol vertrouwen door de aanval op de 60kg
Deadlift erg sterk
Chins even nieuwe tactiek 5 setjes van 3 want 3x5 wil maar net niet elke keer,
volgende ronde 4/3/3/3/3 enz. kijken of dat beetje wilt werken.
 
Dinsdag start to run:

Les 10: 3,72km 29:16min 7,62km/u
 
Woensdag 5x5:

Squat 115kg 5x5 pr
Bench 82,5kg 5/5/5/3/0 vpr
Pendlay 82,5kg 5x5
Dips bw 3x7

Squat onverwacht toch gehaald, was wel graven naar geen deload deze week, we knokken door.

Bench, mijn aller eerste roll of shame is een feit, mijn ribben en abs zijn goed losgemasseerd. Dips gaan nog steeds super lekker

Bw 102,4kg niet over klagen dus.
 
Woensdag 5x5:

Squat 115kg 5x5 pr
Bench 82,5kg 5/5/5/3/0 vpr
Pendlay 82,5kg 5x5
Dips bw 3x7

Squat onverwacht toch gehaald, was wel graven naar geen deload deze week, we knokken door.

Bench, mijn aller eerste roll of shame is een feit, mijn ribben en abs zijn goed losgemasseerd. Dips gaan nog steeds super lekker

Bw 102,4kg niet over klagen dus.
Toch een sterke Bench Press hoor!
Jammer van de faal, volgende keer nieuwe poging?
 
Toch een sterke Bench Press hoor!
Jammer van de faal, volgende keer nieuwe poging?
tuurlijk, volgende keer zit ik niet midden in de nachtdiensten, dus moet wel lukken dan denk ik.
 
In! Nieuwe log weer gevonden. Je laat wel een spoor van dooie logs achter in de loop der jaren :)
Wel moeilijke combinatie vind ik hoor: KT voor benen met lange afstandslopen. Ik ben zelf meer op sprintjes/intervallen overgegaan de laatste tijd (2 jaar).
Succes met je doelen weer!
 
In! Nieuwe log weer gevonden. Je laat wel een spoor van dooie logs achter in de loop der jaren :)
Wel moeilijke combinatie vind ik hoor: KT voor benen met lange afstandslopen. Ik ben zelf meer op sprintjes/intervallen overgegaan de laatste tijd (2 jaar).
Succes met je doelen weer!

thanx, ja ik wil gewoon die obstacle race goed kunnen doen. Lichter en een goede conditie maakt het leven dan alleen maar makkelijker. Dus nu kan ik de cardio goed gebruiken om wat vetjes kwijt te raken. En elke kilo wat ik tijdens deze reis op de halter erbij weet te pakken is welkom. Wie weet kan ik dan vanaf mei eens op onderhoud/lichte bulk (ivm met zomer) eens kijken wat dat voor mijn trainen doet.
 
thanx, ja ik wil gewoon die obstacle race goed kunnen doen. Lichter en een goede conditie maakt het leven dan alleen maar makkelijker. Dus nu kan ik de cardio goed gebruiken om wat vetjes kwijt te raken. En elke kilo wat ik tijdens deze reis op de halter erbij weet te pakken is welkom. Wie weet kan ik dan vanaf mei eens op onderhoud/lichte bulk (ivm met zomer) eens kijken wat dat voor mijn trainen doet.
Goeie doelstellingen hoor. Zo'n obstacle race is natuurlijk erg leuk om naar toe te werken.
Cardio is prima voor conditie en extra vetverbranding. Toegenomen spiermassa zorgt ook weer voor extra verbranding, en aangezien je iedere keer weer boven de 100 kg uitkomt is er aan de eetdiscipline denk ik ook nog wel wat te sleutelen...
 
Donderdag start to run:

Les 11: 3,61km 29:51min 7,26km/u

Benen bleven maar zwaar aanvoelen. En blegh nachtdienst helpt niet echt
 
Vrijdag 5x5:

Squat 117,5kg 5/3/0/0/0
Ohp 57,5kg 5/5/5/5/4
Deadlift 130kg 1x5
Chins 4/3/3/3/3

Squats kutzooi nachtdienst wilde niet helemaal leeg.
Ohp allerlaatste rep echt niet nondedju, wel beter dan laatste keer op dit gewicht. Volgende keer heb ik hem wel.
Deadlift ging lekker.
Chins veel beter zo, veel stricter.
 
In! Nieuwe log weer gevonden. Je laat wel een spoor van dooie logs achter in de loop der jaren :)
Wel moeilijke combinatie vind ik hoor: KT voor benen met lange afstandslopen. Ik ben zelf meer op sprintjes/intervallen overgegaan de laatste tijd (2 jaar).
Succes met je doelen weer!
Ja, dit!

Wanneer het hardlopen echt gaat beginnen en de race dichterbij komt wordt het spannend en nog interessanter.

Nobele doelen, maar een hele uitdaging om dat te combineren.
 
Zaterdag start to run:

Les 12: 3,50km 29:13min 7,18km/u
Ging echt prut vandaag beetje erg last van de naweeen van gisteravond

gisteravond tijdens vrijwilligerswerk op een manege is mijn vrouw aangevallen door een paard. Heb haar stevig bloedend uit de rijbak moeten slepen. Met de ambulance afgevoerd. In het gezicht hebben ze de grootste wond kunnen lijmen gelukkig. En wonder boven wonder niks gebroken. Wel de biceps en schouder beschadigd maar ze moet gewoon door de pijn gaan helaas.

Ik heb het allemaal zien gebeuren en ik moet zeggen dat ik vandaag de uitwerking van de adrenaline nog wel voel. Erg moe en ook stijf maar gelukkig mijn hoofd even lekker leeg gekregen door door het boos te rennen
 
Jeetje zeg, dat is heftig! Ik hoop dat ze er niets erg van over houdt. De liefde voor paarden zal wel even bekoeld zijn :p
 
Jeetje zeg, dat is heftig! Ik hoop dat ze er niets erg van over houdt. De liefde voor paarden zal wel even bekoeld zijn :p
valt mee allemaal gewoon veel pijn. Vrijdag gaan we weer
 
Heu, dus hier is je log nu. Verdomme, je lift nu volgens mij meer in je vetverlies log dan in je normale log! :roflol:

Dat is lekker, he? Afvallen en weer sterker worden.
 
Heu, dus hier is je log nu. Verdomme, je lift nu volgens mij meer in je vetverlies log dan in je normale log! :roflol:

Dat is lekker, he? Afvallen en weer sterker worden.
ja maar heb in de tussentijd ook niet stil gezeten hoor, maar liften gaat goed. Wel binnenkort tijd voor weekje rust.. Herfstvakantie. Daar alleen hardlopen.
 
Zaterdag start to run:

Les 12: 3,50km 29:13min 7,18km/u
Ging echt prut vandaag beetje erg last van de naweeen van gisteravond

gisteravond tijdens vrijwilligerswerk op een manege is mijn vrouw aangevallen door een paard. Heb haar stevig bloedend uit de rijbak moeten slepen. Met de ambulance afgevoerd. In het gezicht hebben ze de grootste wond kunnen lijmen gelukkig. En wonder boven wonder niks gebroken. Wel de biceps en schouder beschadigd maar ze moet gewoon door de pijn gaan helaas.

Ik heb het allemaal zien gebeuren en ik moet zeggen dat ik vandaag de uitwerking van de adrenaline nog wel voel. Erg moe en ook stijf maar gelukkig mijn hoofd even lekker leeg gekregen door door het boos te rennen
Heftig, sterkte samen!

Wel mooie Freudiaanse vertyping (vet in de quote), dat dan weer wel.
 
Maandag 5x5:

Squat 117,5kg 5/5/2
Bench 82,5kg 5/5/5/4
Pendlay 85kg 5x5
Dips 8/7/7

Bah bah 2 faals in een training, maar goed wel echt stevig bezig dus. Even doorbijten, en anders een verdiende deload.

Dips wel nog uber vet dat die zo lekker gaan nu.
 
Ik zou in ieder geval squat gewoon met 10% resetten en weer opbouwen.
 
Ik zou in ieder geval squat gewoon met 10% resetten en weer opbouwen.
moet nog 1 poging doen eigenlijk, ga me eens tot aan de letter aan het programma houden
 
Back
Naar boven