- Waardering
- 23.836
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog eens beetje liggen piekeren over die deadlift..... nog eens wat techniekfilmpjes gekeken. En had het gevoel al een beetje in mijn achterhoofd, maar ik hak de deadlift weer in tweeen. Oftewel eerst heupen omhoog dan pas rug recht.... moet weer meer 'in de halter' gaan hangen voordat ik ga trekken. Dus denk dat het vrijdag wel gaat lukken.
Alweer eens lekker gelezen over gslp... en ik ben er uit wat mijn schema'tje gaat worden.
week 1
Maandag
Bench 2x5,1x5+
row 2x6-8
dips 2x6-8
squat 2x5,1x5+
woensdag
ohp 2x5,1x5+
chins 2x6-8
pullover 2x8-10
deadlift 1x5+
vrijdag
bench 2x5,1x5+
row 2x6-8
dips 2x6-8
squat 2x5,1x5+
week 2
Maandag
ohp 2x5,1x5+
chins 2x6-8
pullover 2x8-10
squat 2x5,1x5+
woensdag
Bench 2x5,1x5+
row 2x6-8
dips 2x6-8
deadlift 1x5+
vrijdag
ohp 2x5,1x5+
chins 2x6-8
pullover 2x8-10
squat 2x5,1x5+

Weer een plezier om naar een filmpje van Brian te kijkenGoeie keuze!
Kijk anders even naar dit filmpje voor de deadlifts:

Toch ben je wel sterk ondanks de wisselende disciplineohp echt onverwacht lekker, chins op karakter eigenlijk was echt doorbijten.
Pullover ging ook goed, door de chins ervoor te doen namen de pecs snel het voortouw.
Deadlifts weer heel solide, ging voor vorm, dus beetje over gehouden dus wel heel nette techniek
Erg tevreden met train.

wisselende discipline valt wel mee.Toch ben je wel sterk ondanks de wisselende discipline![]()
OK, stoppen is wel disciplinewisselende discipline valt wel mee.
8kg aangekomen na het stoppen met roken deze zomer...
Blijf je volhouden?ja gaat super eigenlijk. Dus die kilo's gaan er wel weer vanaf... Komt goed.
hardstikke strak ingerichte tuin, komt ie met geraniums aan.Ik mis de geraniums voor je ramen........oh van de zomer weer natuurlijk
hardstikke strak ingerichte tuin, komt ie met geraniums aan.