MuscleMeat

drugscontrole

Tja, een stevige joint of pijp is toch zeker 2 weken aantoonbaar als je zwaar ecto bent.

THC hecht zich aan vet, een dikke zwaarlijvige die zich suf blowd zal 3 maanden later nog te traceren zijn op THC.

In tegenstelling tot andere drugs verloopt de afbraak van wiet hèèl langzaam.

GHB bijvoorbeeld is na 8 uur al uit je systeem. Coke, pep, en XTC zeker weten binnen een week ook.

Op paddo's, keta, LSD wordt al niet eens meer getest.

Alleen bij wiet ben je makkelijk traceerbaar. Een lijntje coke zal binnen 24 uur ook al weg zijn als je water en koffie drinkt.

ff een condoom met andermans pis meenemen en naast je lul verstoppen

Idd;

Men laat een cleane man in een condoom pissen. Legt een knoop in die condoom en plakt hem met een stukje tape onder je lul of aan je ballen vast. Op die manier kan je de pis verborgen houden in je onderbroek (stel dat je gefouilleerd wordt) en wordt de pis opgewarmd (als je koude pis inlevert dan voelt men dat en weten ze meteen dat je valsspeelt)

Werkt perfect

Tja, een stevige joint of pijp is toch zeker 2 weken aantoonbaar als je zwaar ecto bent.

THC hecht zich aan vet, een dikke zwaarlijvige die zich suf blowd zal 3 maanden later nog te traceren zijn op THC.

In tegenstelling tot andere drugs verloopt de afbraak van wiet hèèl langzaam.

GHB bijvoorbeeld is na 8 uur al uit je systeem. Coke, pep, en XTC zeker weten binnen een week ook.

Op paddo's, keta, LSD wordt al niet eens meer getest.

Alleen bij wiet ben je makkelijk traceerbaar. Een lijntje coke zal binnen 24 uur ook al weg zijn als je water en koffie drinkt.

Ghb zou na 5 uur al voor 99.7 % uit het lichaam zijn en dus gee sporen meer te vinden, hoewel ze hier ook niet dikwijls op testen.
Speed, xtc: 48 tot max 72 uur (3dagen) traceerbaar. Uit betrouwbare bron en uit ervaring
Coke: 3 tot 9 dagen. Coke hecht zich ook vast aan vetweefsel en is daarom soms ook langer te zien

• Topic Starter Topic Starter
ok bedankt jongens, ben geen ecto maar ook geen zwaarlijvige (k'neem dan nog een soft drugs en k'ben dan nog langer traceerbaar jammer voor me) gewoon aan een cleane vriend vragen om te plassen in een condoom.

in de smartshops verkopen ze een goedje dat je kan drinken om je gebruik te maskeren ;)

neen heb niet geblowd op men werk

(ben veiligheidsagent)
en zat vandaag op cursus drugs, en k'vond dat hem over cannabis bull shit zei, en zei hem dan tja ik heb VROEGER, ook al geblowd en is me nooit overkomen... heb rond 16 uur naar boven moeten gaan en blijkbaar ben ik dan nu ook een zware drugsgebruiker... en men vraag was nu of ik morgen gewoon naar de docter een plasje kan doen, als bewijs tegen hun, als ze me ontslaan ga ik gewoon met de vakbond naar de rechtbank...

:roflol:

De rechter zal dan naar je zwaaien en zeggen, dag jongeman volgende klant ;) .

Gast, als jij zo graag dat werk wilt doen en je weet dat dit de eisen zijn, doe je dat toch gewoon niet?

Of neem gewoon vloeibare, dat zien ze toch niet

blowen is vrij onschuldig dus waarom niet.. en als hij die test kan ontwijken dan is het toch goed. als hij niet tijdens werk blowt maar gewoon thuis als hij niet aan het werk is mag dat toch?

blowen is vrij onschuldig dus waarom niet.. en als hij die test kan ontwijken dan is het toch goed. als hij niet tijdens werk blowt maar gewoon thuis als hij niet aan het werk is mag dat toch?

Nee, dit mag niet. Het is een geldige reden voor ontslag ;) .

Geef zo min mogelijk urine af en drink héél veel water van te voren.

Ghb zou na 5 uur al voor 99.7 % uit het lichaam zijn en dus gee sporen meer te vinden, hoewel ze hier ook niet dikwijls op testen.
Speed, xtc: 48 tot max 72 uur (3dagen) traceerbaar. Uit betrouwbare bron en uit ervaring
Coke: 3 tot 9 dagen. Coke hecht zich ook vast aan vetweefsel en is daarom soms ook langer te zien

DE Ghb valt na 2 weken nog te traceren in je bloed...
Heb dit gehoord van mene vroeger maat die toen bloed moest gaan geven van de rechter en hij dacht na 2 weken er zeker uit te zijn maar toch prijs...
Weet ni welke stof er nog blijft inzitten

in de smartshops verkopen ze een goedje dat je kan drinken om je gebruik te maskeren ;)

Maskeren volgens mij ni echt of ik moest andere voor hebben,
Men noemt dit bij ons zuiveringspillen daar moet je wel een rare orange rode pis van krijgen maar helpt wel zeer goed alleen slecht voor de nieren natuurlijk...

Maskeren volgens mij ni echt of ik moest andere voor hebben,
Men noemt dit bij ons zuiveringspillen daar moet je wel een rare orange rode pis van krijgen maar helpt wel zeer goed alleen slecht voor de nieren natuurlijk...

die wat ik ken is een rode vloeistof, de naam ontsnapt me, tja gezond zal het natuurlijk allemaal niet zijn

Om je bloed te zuiveren heb je verschillende dingen voor. Carbobel is zo iets. Niet bedoeld om dingen te maskeren, gewoon om je bloed zuiver te maken zodanig dat alle afvalstoffen eruit zijn. Want het is op de afvalstoffen dat ze testen.
Wat je maat vertelt van die GHB zou ik maar niet geloven.

Om je bloed te zuiveren heb je verschillende dingen voor. Carbobel is zo iets. Niet bedoeld om dingen te maskeren, gewoon om je bloed zuiver te maken zodanig dat alle afvalstoffen eruit zijn. Want het is op de afvalstoffen dat ze testen.
Wat je maat vertelt van die GHB zou ik maar niet geloven.

Dacht gaan het is opzoeken

info gevonden op ---> Drugsinfoteam.nl

GHB

GHB is zeer kort aantoonbaar. Als men wil laten onderzoeken of men stiekem GHB toegediend heeft gekregen, moet voor alle zekerheid direct urine worden afgenomen. Plas direct na het voorval. Na enkele uren is het in de meeste gevallen al te laat. GHB is snel verdwenen. Het is in bloed maximaal 8 uur aantoonbaar en in urine maximaal 12 uur. Volgens het Delta Laboratorium in Poortugaal is GHB in zeer uitzonderlijke gevallen tot 24 uur aantoonbaar. Maar in de praktijk is het binnen enkele uren verdwenen.

DUs dan zal hem toch stiekem nog 1te gepakt hemme Doeme toch...

Terug
Naar boven