MuscleMeat

drugscontrole

Dacht gaan het is opzoeken

info gevonden op ---> Drugsinfoteam.nl

GHB

GHB is zeer kort aantoonbaar. Als men wil laten onderzoeken of men stiekem GHB toegediend heeft gekregen, moet voor alle zekerheid direct urine worden afgenomen. Plas direct na het voorval. Na enkele uren is het in de meeste gevallen al te laat. GHB is snel verdwenen. Het is in bloed maximaal 8 uur aantoonbaar en in urine maximaal 12 uur. Volgens het Delta Laboratorium in Poortugaal is GHB in zeer uitzonderlijke gevallen tot 24 uur aantoonbaar. Maar in de praktijk is het binnen enkele uren verdwenen.

DUs dan zal hem toch stiekem nog 1te gepakt hemme Doeme toch...[/QUOTE]

hehe :)

Uh misschien een domme opmerking hoor, maar waarom gebruik je die shit als je weet dat het problemen kan/gaat opleveren?

To use or not to use. That's the question

mss helpt dit , van een wietforum

het blijft 2 tot 6 weken in je systeem aanwezig, bloed en urine, en het is afhankelijk per individu.
als je een pistest wil omzeilen is er maar 1 manier mogelijk en zelfs die manier bied geen garantie.
pillen, speciale herbal thee e.d. internettroep werkt niet !

voordat de urinetest eraan komt (dus een uur vantevoren ongeveer) :
- neem een vitamine-b complex tablet in (om de urine geel gekleurd te houden)
- drink veel water vantevor (2-3 liter), ook weer niet teveel want dat kan weer (levens)gevaarlijk zijn !
- neem weer een vitamine-b tablet in.

er stond ook nog bij veel melk drinken , komt nog goed uit ook:p

Haha ik wou net zeggen, je moet ff lekkere dikke dosis vitamine b nemen en dan zo'n potje met van die fluoriserend geel-groene pis inleveren, kan je lachen!

mss helpt dit , van een wietforum

het blijft 2 tot 6 weken in je systeem aanwezig, bloed en urine, en het is afhankelijk per individu.
als je een pistest wil omzeilen is er maar 1 manier mogelijk en zelfs die manier bied geen garantie.
pillen, speciale herbal thee e.d. internettroep werkt niet !

voordat de urinetest eraan komt (dus een uur vantevoren ongeveer) :
- neem een vitamine-b complex tablet in (om de urine geel gekleurd te houden)
- drink veel water vantevor (2-3 liter), ook weer niet teveel want dat kan weer (levens)gevaarlijk zijn !
- neem weer een vitamine-b tablet in.

er stond ook nog bij veel melk drinken , komt nog goed uit ook:p

wietforum ???

Haha ik wou net zeggen, je moet ff lekkere dikke dosis vitamine b nemen en dan zo'n potje met van die fluoriserend geel-groene pis inleveren, kan je lachen!

:roflol:

vroeger kon je in de apotheek europerine kopen ofzo zonder doktervoorschrift. dat werd gebruikt om je nieren te zuiveren ofzo maar het houdde ook de weed uit je pis.. ik heb een jaar in eeen instelling gezeten waar ik wekelijks moest in een potje plassen en geloof mij die europerine helpte :D
nu is het alleen nog verkrijgbaar op dorktersvoorschrift.
alhoewel als je in sommige apotheken zegt zo van ja meneer (of mevrouw:p) mijn overgrootmoeder heeft last van haar nieren ik ben het briefje vergeten maar steek het vanavond of strax binne... bla bla bla je kent het wel wrs:D zeker uitprobere zou ik zegge;)

Carbobel: zuivert ook je nieren en je bloed, heeft hetzelfde effect

Rennie: is een maagtablet. Maat van me studerend apotheker heeft me gezegd dat dit ook wel helpt.

En idd, veel water

@sanca , ja een wietforum , zat ik een tijdje op wnr ik aan het kweken was

Een job als veiligheidsagent? Wat bedoel je daar precies mee? Belgische veiligheidsdienst ofzo?

Terug
Naar boven