AndroidHealthClinic

Dumba, vrienden en familie ratpowerlogje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Beetje triest inderdaad ...

• Topic Starter Topic Starter
Net nog even de onderrug wat bewerkt.
Hyperextensions 3x20 Reverse 3x15 GM 2x40x20/Twist 2x40x20
1 hand rowing (geen db) 5x50/2x80.
Ga zo werken en dan kijken of op deze manier de 100 mogelijk is.
Kan max.170kg aangeplakt worden.:D

Ik had toch goed gelezen dacht ik :o Je bent van plan St Job te skippen?
Of heb ik nu toch niet goed gelezen ... nog even opnieuw beginnen dan :D

Hoeft niet: ik bespaar je dat en zal de samenvatting geven.
Een week of 5 geleden inmiddels ben ik door mijn rug heengegaan en kan ik niet alle lage lifts meer doen. Ik ben goed door mijn vrouw behandeld en er is gewoon 50% kans dat ik kan meedoen. Verstandig is het echter niet.
Nu denkt iedereen dat ik van alles beloof en het toch nooit ga doen, maar ik ben echt nergens uitgeschreven.
Alleen een mug of rat wordt soms tot olifant opgeblazen en dan krijg je dit...
Als een paar mensen me gewoon schrijven: leuk dat je komt o.i.d. dan ben ik er wel, maar gezien nogal wat opgeblazen reacties heb ik weinig behoefte meer, want ik wil wel met een goed gevoel aan een wedstrijd starten ook als het na 2-3 onderdelen gewoon niet meer gaat.
1 mei ben ik er voor 70-80% zeker wel evenals in Almere als ik welkom ben. (99,9% zeker dat ik dan kom) :D;)
Greetzzz

En die twijfels zijn terecht. Zou je zelf nog gaan? Die vriendschap is al een tijdje geleden.
Het is meer de vraag...durf ik nog wel te komen met het stempel wat op me geplaatst is?

Maakt jou dat nou uit, je doet het toch voor jezelf niet voor iemand anders!!

Kop op man! Als jij die wedstrijd in almere wilt draaien, moet je het doen!
Ik denk dat de meeste mensen hier op het forum alleen maar respect voor je krijgen als je het doet en een goede prestaties neer zet! Dan is die stempel ook meteen weg...

Je bent van harte welkom in Almere hoorrr !
Je staat (nog steeds) op de lijst, dus zonder officieel tegenbericht laat ik je staan.
Daarentegen zonder tegenbericht niet komen opdagen in niet gewenst....

Ik denk dat de meeste mensen hier op het forum alleen maar respect voor je krijgen als je het doet en een goede prestaties neer zet! Dan is die stempel ook meteen weg...

zegik

Misschien idd de ratpower/rockypower weer ff lekker combineren en er een echt seizoen van maken.;)

Nu ja, ik ga sowieso kijken in St Job al was het maar voor een biertje te drinken :p

Je bent van harte welkom in Almere hoorrr !
Je staat (nog steeds) op de lijst, dus zonder officieel tegenbericht laat ik je staan.
Daarentegen zonder tegenbericht niet komen opdagen in niet gewenst....

zegik

Nog nooit zonder afbericht weggebleven>bloedhekel aan als mensen dat doen.:D;)

ik ook

Zullen we het seizoen dan nog 1x doornemen???
1 t/m 22 april hardlopen (29 april vervalt ivm St.Job)
1 mei St.Job STM
17 mei Hoorn 10km
6/7 juni HG
6 sep CSTM
27 sep Klimduin

Nog 2x hardlopen en waarschijnlijk bij Wout nog de Weiland Games

Zal morgen dan max 90kg row, 35-40kickb gaan doen. Moet toch ergens op besparen.:D
Allright???

Mooi dat je er waarschijnlijk toch bij bent! Ik ben benieuwd;)

Hoeveel KM Zijn de wedstrijden?

Mooi dat je er waarschijnlijk toch bij bent! Ik ben benieuwd;)

Ik heb ook nooit afgezegd. Voor de blessure had ik er heel veel zin in en nu nog steeds, alleen wel met beperkingen. Het is nog altijd van alle sporten die ik heb gedaan het mooiste wat er is.
Auto's tillen, vrachtwagens trekken...voor mij als echte ecto fantastisch om te doen.
Zie je 1 mei.:D En dan moet je opa wel verslaan.:o;)

Ok,dumba doe er alles aan om naar st.job te komen.
Nogmaals laat iedereen verbazen en kom toch en zet gewoon een prestatie neer waar je alles hebt uitgehaald en trots over kan zijn. Dan heb je revange genomen en hebben een hoop leden waaronder ik ongelijk gehad.

Sport moet iets blijven waar je trots over moet kunnen zijn en plezier aan beleefd laat dat voorop staan!

Tot die tijd counting 1 apil 29 days to go.........

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven