AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.121
Note to self: training die ik morgen wil gaan doen.

Benen en buik
Legpress
Squat
Lunges
Leg extentions
Leg curl
Calfraise
Toepress

Eens zien hoeveel gewicht ik kan pakken, nu ik eindelijk alles mag doen van de fysio - alles behalve hardlopen :(
Wel geinig trouwens dat zo'n fysio de opmerking maakt dat ik de goede sport heb gekozen: ik heb dermate kort banden & pezen enzo dat ik een carrière met hardlopen / voetballen etc wel kan vergeten, en dat die gewichten blijkbaar echt wel wat voor mij is. Is ook gelukkig een fysio die snapt wat BB is :D
Morgen begin ik trouwens ook weer met de Lipo-6X die ik nog in de kast heb staan - kan wel wat meer energie gebruiken nu ik krap 1600 Kcal per dag binnen krijg. Ik verwacht geen wonderen en heb het spul eerder gebruikt, vond het toen een waardevolle ondersteuning van m'n dieet (dat toen niet zo netjes op orde was als nu).

Note to self: training die ik morgen wil gaan doen.

Benen en buik
Legpress
Squat
Lunges
Leg extentions
Leg curl
Calfraise
Toepress

Eens zien hoeveel gewicht ik kan pakken, nu ik eindelijk alles mag doen van de fysio - alles behalve hardlopen :(
Wel geinig trouwens dat zo'n fysio de opmerking maakt dat ik de goede sport heb gekozen: ik heb dermate kort banden & pezen enzo dat ik een carrière met hardlopen / voetballen etc wel kan vergeten, en dat die gewichten blijkbaar echt wel wat voor mij is. Is ook gelukkig een fysio die snapt wat BB is :D
Morgen begin ik trouwens ook weer met de Lipo-6X die ik nog in de kast heb staan - kan wel wat meer energie gebruiken nu ik krap 1600 Kcal per dag binnen krijg. Ik verwacht geen wonderen en heb het spul eerder gebruikt, vond het toen een waardevolle ondersteuning van m'n dieet (dat toen niet zo netjes op orde was als nu).

Ow beter nieuws dan :D!

Die lipo dat is toch een vetburner? Merkte je de vorige keer verschil met je dieet van toen? Het lijkt me dat je nu betere progressie zult merken met een goed voedingsschema :).

Suc6 met je oefeningen straks! Zet um op...burn :fire: die billen!!
Ik brand met je mee van gisteren nog ;).

• #2.123
Ow beter nieuws dan :D!

Die lipo dat is toch een vetburner? Merkte je de vorige keer verschil met je dieet van toen? Het lijkt me dat je nu betere progressie zult merken met een goed voedingsschema :).

Suc6 met je oefeningen straks! Zet um op...burn :fire: die billen!!
Ik brand met je mee van gisteren nog ;).

Die squat moet met name omhoog... ik moet toch beter kunnen dan 45kg?! :rolleyes:

Lipo is idd een fatburner, de vorige keer had ik minder honger / minder moeite met minder eten - en dat heeft weer indirect invloed op de mate van energie die ik heb.
Vanmiddag / vanavond update over m'n training!

Knal ze vandaag dwarfie!

Goeiemorgen trouwens :D

• #2.125
Knal ze vandaag dwarfie!

Goeiemorgen trouwens :D

Hé goeiemorgen!
Nog even thuis aan het werk, zometeen richting gym - moet nog even kijken hoe laat & wat, heb straks een afspraak en kom er nog niet uit of het handiger is om eerst naar huis te gaan...

Altijd de kortste route bewandelen Dwarfie!
Ik heb nog niet alles binnen, dus ik wacht nog even met kuren :D

Ik heb toch deload deze week...

Goedemorgen Dwarf! Fijne training in het verschiet vandaag! Knalse..make us proud!:D:D

Heheh voor wanneer wil je de 100kg Deadlift ?
Ik het liefst voor het eind van het jaar zit nu op 5x75kg maar dat was niet m'n max.

Succes Dwarfje

• #2.129
Goedemorgen Dwarf! Fijne training in het verschiet vandaag! Knalse..make us proud!:D:D
Niet voor niks heb ik legpress als warming-up oefening neergezet. Heb de planning voor een trage, intensieve training in het verschiet ;)
Heheh voor wanneer wil je de 100kg Deadlift ?
Ik het liefst voor het eind van het jaar zit nu op 5x75kg maar dat was niet m'n max.

Succes Dwarfje
Doelstelling voor het eind van het jaar is iig BW op BP, SQ en DL, en zou het retecool vinden om 100kg te kunnen liften. Dus daar staat geen deadline op...
Heb nu al 3 dagen spierpijn gehad van die 70kg DL, dus wil vooral niks overhaasten!

Niet voor niks heb ik legpress als warming-up oefening neergezet. Heb de planning voor een trage, intensieve training in het verschiet ;)

Doelstelling voor het eind van het jaar is iig BW op BP, SQ en DL, en zou het retecool vinden om 100kg te kunnen liften. Dus daar staat geen deadline op...
Heb nu al 3 dagen spierpijn gehad van die 70kg DL, dus wil vooral niks overhaasten!

De spierpijn van de DL zal spoedig minder worden als je die vaker doet, als het na 3 dagen nog niet over is kan je een setje DL doen zonder gewicht of met heel weinig.

• #2.131
De spierpijn van de DL zal spoedig minder worden als je die vaker doet, als het na 3 dagen nog niet over is kan je een setje DL doen zonder gewicht of met heel weinig.
Na 3 dagen was de spierpijn (gelukkig) over - upright row heeft het meest te lijden onder een goede deadlift... :rolleyes:
Ik gok er op dat ik morgen niet kan lopen ;)

---------- Toegevoegd om 12:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:59 ----------

Legpress
12*60kg
12*70kg
12*80kg
12*90kg
7*100kg PR!:D

Squat
12*20kg
12*20kg
12*30kg
12*30kg
10*40kg
10*40kg
6*50kg
6*50kg
4*55kg PR!:D
4*55kg
> Die dubbele setjes werken wel voor me! 1e setje is afzien, 2e setje is al wat makkelijker - daarna verhogen. Die 55 kg waren niet de mooiste squats die ik heb gemaakt (niet parallel), maar ik 'trek' het gewicht in ieder geval!

Lunges
30*BW
30*5kg
30*7,5kg
30*10kg
> 30 stappen in totaal (15 per been dus) gewicht is per hand

Legextension
12*30kg
12*35kg
12*40kg
10*45kg
8*50kg PR!:D

Legcurl
12*30kg
12*35kg
12*40kg
12*45kg
7*50kg

Calf raise
12*70kg, 9*80kg

...en toen was het écht tijd om naar huis te gaan: er moet vandaag ook nog gewerkt worden :(
Strompelend de sportschool uit - zoals het hoort :D
(morgen niet kunnen lopen = geen bezwaar, heb toch voornamelijk cursus morgen)
Gezien de hoogte van mijn hartslag zal het niet zo'n probleem zijn dat ik vandaag niet meer aan de cardio toe kwam (morgen ook niet, dat vind ik erger!)

Je hebt je benen helemaal afgebeuld. Goed gedaan.:)

• #2.134
Haleluja - ik heb echt de hele dag alleen maar honger!
Een uur na mijn post-wo meal was ik al echt aan het rammelen... rest van de dag was niet beter :(
Heb wat geschoven qua maaltijden: het gaat ten slotte om hoeveel je op een dag eet, niet noodzakelijk hoe laat ;)
Ofwel: geplande eettijden waren 13.00u - 16.00u - 19.00u - 22.00u
Aangepast naar: 13.00u - 14.30u (halve maaltijd) - 16.30u (normale maaltijd) - 18.30u (andere helft) - kijken hoe de rest gaat... ik was niet van plan om meer te eten dan ingepland, desnoods eerder naar bedje toe :p (moet morgen toch veel te vroeg op...)

Je bent toch niet zwanger, Dwarf? :D

lintworm :yes:

Niet bang zijn, de dokter krijgt hem er wel uit :evil2:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven