XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.141
Ik ben 'm nu aan het voeden met kwark... Ben een dierenvriend :D

Erg goed gedaan Dwarf dame :)

• #2.146

Thank you!

Begint goed te gaan met m'n doelstellingen:
BW = 61kg
DL = 70kg
SQ = 55kg (volgende keer below parallel!)
BP = 50kg (met spotter) 45kg zelf zonder enige hulp

Ik weet niet of ik ze haal, maar ik ben iig flink op weg!

Laatst bewerkt:
Die BP is 50kg met behulp van spotter, dat kun je natuurlijk niet meetellen.

• #2.148
Aangepast.

(ze merken hier ook alles!)

• #2.150
Wat had ik nou gezegd over dat spotten?:mad:

euhm...? :rolleyes:

> Wat heb ik een spierpijn zeg! Omdraaien in bed ging al moeilijk vannacht, verder is lopen al een uitdaging. Was op zich geen probleem, aangezien ik toch vandaag cursus zou hebben - jammer alleen dat die cursusdag op het laatste moment verplaatst is en ik vandaag bij verschillende klanten mag komen opdagen... :eek:

Gewoon net doen alsof je altijd langzaam loopt en vooral diep ademhalen als je gaat zitten ;)

HEy, gaat lekker zo te lezen, je wordt steeds sterker he!
Je bent gezakt in kcal? Omdat... niet snel genoeg ging?

• #2.153
HEy, gaat lekker zo te lezen, je wordt steeds sterker he!
Je bent gezakt in kcal? Omdat... niet snel genoeg ging?
Hij gaat inderdaad lekker! Ik denk dat ik wel redelijk dicht bij m'n doelstellingen ga komen voor het eind van het jaar (DL heb ik al gehaald) - nou benieuwd of dat ook voor vet% geldt... Als het goed is zie ik die gozer die me wil meten morgen weer. Ik had een afspraak (die niet door kon gaan), wanneer vet% gemeten is zal ik dat (natuurlijk) meteen posten!

Gezakt in Kcals omdat ik bleef 'hangen' op hetzelfde gewicht. Nu gaat gewicht weer langzaam maar zeker weer omlaag.

Super dat je doelen in zicht zijn! Lekker gevoel he!

Ik heb die weegschaal wel losgelaten. Ik kijk er nog wel op, en ben zelfs 1 of 2 kilo aangekomen, maar het zegt me op dit moment niet zoveel, omdat vetpercentage wel is gezakt, en ik in die spiegel resultaat zie. Zie je in de spiegel nu wel meer resultaat? Zag het wel hoor op je vorige foto's!

Ben zeker wel benieuwd wat die vetmeting gaat zeggen!

• #2.155
Ik vind het idd lekker gaan, ondanks de spierpijn die ik nu heb... Binnenkort maar weer eens foto's maken, kijken of er al wat progressie zichtbaar is (ongeveer maandelijkse foto's).
Die vetmeting ben ik vooral nieuwsgierig naar - niet alleen omdat de gozer die gaat meten zelf veel ervaring heeft (o.a. podiumervaring!), maar ook om te zien of het enigzins in lijn ligt met de vorige metingen.

waren die vorige metingen met zelfde meter?

• #2.157
Als het dezelfde is, kan je misschien wel zien wat daarin de vooruitgang is... wat voor 1 is het dan? Bij ons hebben ze een gemeen tangetje (nou laat de tje er maar af :p) die meet op vier punten... weet niet meer hoe die heet, maar is in ieder geval erg betrouwbaar.

• #2.159
Als het dezelfde is, kan je misschien wel zien wat daarin de vooruitgang is... wat voor 1 is het dan? Bij ons hebben ze een gemeen tangetje (nou laat de tje er maar af :p) die meet op vier punten... weet niet meer hoe die heet, maar is in ieder geval erg betrouwbaar.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze heb ik...

Dwarf, zonder alle pagina's bij te lezen, heb je nou een lint worm? of was dat een grapje?

Iedere keer als ik jou log lees raak ik weer gemotiveerd en pept het me een beetje op :)
Ik ben ook zo ongeduldig af en toe en verwacht dat ik binnen 2 maanden wel een strak slank lichaam kan hebben, maar dat is natuurlijk niet zo!
Maar voor de zomer gaan we knallen :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven