Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben 'm nu aan het voeden met kwark... Ben een dierenvriend![]()

Zou toch wel wat andere dingen weten waar ik 'm heeeel blij mee zou maken![]()

Jammer dat je niet heel eventjes tijdelijk tijdens de kerst-tijd een lintwormpje kan nemen![]()

Hij gaat inderdaad lekker! Ik denk dat ik wel redelijk dicht bij m'n doelstellingen ga komen voor het eind van het jaar (DL heb ik al gehaald) - nou benieuwd of dat ook voor vet% geldt... Als het goed is zie ik die gozer die me wil meten morgen weer. Ik had een afspraak (die niet door kon gaan), wanneer vet% gemeten is zal ik dat (natuurlijk) meteen posten!HEy, gaat lekker zo te lezen, je wordt steeds sterker he!
Je bent gezakt in kcal? Omdat... niet snel genoeg ging?
Door m'n eigen vriendje met een meter waarvan twijfels zijn hoe betrouwbaar die is. Ik neem 'm wel mee, weet niet of er een andere voorhanden is.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Als het dezelfde is, kan je misschien wel zien wat daarin de vooruitgang is... wat voor 1 is het dan? Bij ons hebben ze een gemeen tangetje (nou laat de tje er maar af) die meet op vier punten... weet niet meer hoe die heet, maar is in ieder geval erg betrouwbaar.